* מעקב ובקרה אחר הזמנות פתוחות מעקב אחר אספקת סחורה / ציוד.
* בקרת תשלומים לספקים - קליטת חשבוניות, בדיקת הזמנת הרכש והקלדה למערכת
* פתיחת מספר ספק / מעקב אחר סבב אישורים לגבי הזמנות רכש שונות.
* תיאום ספקים / קבלנים / נותני שירותים שונים בכפוף לצרכים המשתנים של האגף.
* ניהול מערך התקלות של ספקי החוץ: מתקני מים, דלתות ועוד.
דרישות:
* ניסיון של שנה-שנתיים בארגון בתפקיד רכש / תפעול / משרדי / פקידותי חובה
* היכרות עם מערכת Priority יתרון משמעותי ביותר
* היכרות עם תהליכי רכש, ספקים, הזמנות, מעקב אספקה יתרון משמעותי
* התמצאות מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת, מערכות, יישומי office - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.