ניהול מחלקת שירות הלקוחות של החברה
ניהול וניתוב כלל פניות השירות תוך תיעדוף ושיקול דעת
ניהול מוקד וצוות של כ-4 נציגי שירות
טיפול ישיר בחלק מהקריאות בדומה לנציגי השירות שבצוות
שיפור וייעול השירות ע"י בניית נהלים, תהליכים ומדדים במוקד ועם המחלקות האחרות וע"י ניהול משוב מלקוחות
טיפול אישי וישיר בקריאות מורכבות, חריגות, בנציגי ועד בית ובדיירים
ביצוע בקרות על רמת השירות במוקד ובחברה
דרישות:
ניסיון בניהול צוותי שירות בסביבה תפעולית מורכבת, ריבוי קריאות שירות
תואר ראשון, תואר שני יתרון
יכולת תפעולית וארגונית גבוהה
ניסיון בהקמת צוותי שירות, בניית תהליכים, בהטמעת שינויים
היכרות עם מערכות לניהול קריאות שירות, שליטה בתוכנות אופיס
אנגלית ברמה גבוהה חובה
ניסיון מתחום האחזקה טכנאים, אנשי שטח יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.