מנהל /ת המחלקה הפרוגרמטית של ynet אחראי/ת על מונטיזציה של כלל נכסי הדיגיטל של ynet בישראל ובעולם ופועלת מול החברות והשותפים הגדולים ביותר בתחום. 
אנחנו מחפשים  מנהל /ת מנוסה, עם הבנה עמוקה בעולמות הפרסום הדיגיטלי והטכנולוגי, יכולת  ניהול, חשיבה מסחרית חדה ותקשורת בין אישית מעולה.
תחומי אחריות:
  ניהול כולל של פעילות המדיה הפרוגרמטית בynet.
 עבודה שוטפת מול שותפים מסחריים בארץ ובעולם סוכנויות, DSPs, SSPs, ולקוחות ישירים.
 אחריות על  ניהול מערכות פרסום גדולות.
  ניהול צוות מקצועי: בקרה,  הדרכה, קביעת יעדים, מעקב וביצוע.
 מעקב יומי אחרי הכנסות, ניתוח מגמות, איתור תקלות ואופטימיזציה שוטפת.
 חיפוש מתמיד אחר מקורות הכנסה חדשים וטכנולוגיות מונטיזציה חדשניות.
 אחריות על זמינות מלאי פרסום,  ניהול רולים ותמחור, ומתן פתרונות יזומים לשיפור ביצועים.
 עבודה רוחבית מול גורמים פנימיים בקבוצה וספקים חיצוניים בארץ ובחו"ל.
דרישות:
 ניסיון מוכח של לפחות 3 שנים בניהול מדיה פרוגרמטית בצד מפרסם או מדיה
 היכרות מעמיקה עם מערכות פרסום כגון: DV360, GAM
 היכרות עם עולמות וידאו, Header Bidding, SSPs ו-DSPs
 יכולת  ניתוח נתונים והבנת ביצועים עסקיים
 ניסיון בניהול צוות והובלת תהליכים מסחריים מורכבים
 אנגלית ברמה גבוהה מאוד דיבור וכתיבה
 חשיבה טכנולוגית ויכולת זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות
 יכולת עבודה בצוות ותקשורת בין אישית גבוהה
 ראייה הולסטית של כל תחום הסחר
 רקע טכני או ניהולי בחברות מדיה גדולות או קבוצות דיגיטל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.