דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים האוניברסיטה הפתוחה - The Open University Of Israel
האוניברסיטה הפתוחה - The Open University Of Israel

דרושים האוניברסיטה הפתוחה - The Open University Of Israel

תחום עיסוק
חינוך / לימודים / טיפול
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות האוניברסיטה הפתוחה - The Open University Of Israel (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביעוד בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות -
דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
עבודה בממשקים.
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני - גדול, בתחום אחד או יותר:
שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים - חובה.
תואר ראשון - בתחום רלבנטי - חובה.
הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות.
הכרות עם חידושים טכנולוגיים בעולמות משאבי אנוש - יתרון.
ניסיון באפיון והטמעה של מערכות משאבי-אנוש - יתרון.
ניסיון מוכח בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית.
יכולת אנליטית וניתוח נתונים גבוהות.
יכולות ניהול - יתרון.
ראיה מערכתית, יכולת הבניה / הסדרה של תהליכים.
שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) - חובה.
שליטה מעולה ב Excel - חובה.
תקשורת בינאישית גבוהה.
יכולת עבודה עצמית ובצוות.
יכולת וניסיון בעבודה עם ממשקים רבים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8098718
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אפיון, הטמעה ומענה למערכות משאבי אנוש מול מינהל המחשוב, חילן וצוות העובדים.
ניתוח נתונים בתחום משאבי אנוש, זיהוי מגמות ומסקנות לצורך שיפור תהליכים.
פיתוח דוחות וביצוע אנליזות וניתוחים כלכליים בתחומי תקציב, עלויות שכר, נוכחות, תקנים וכדומה.
בניה, שליפה וניתוח דוחות מורכבים: דוחות תפעוליים ודוחות לצורכי קבלת החלטות - דוחות מידע, דוחות רגולציה, דוחות הנהלה.
יצירת שגרות בקרה שוטפות על העסקה ונוכחות.
טיוב נתונים בנושאי שכר וכ"א.
עבודה במשרה מלאה
דרישות:
ניסיון של 5 שנים לפחות בעולמות משאבי אנוש בארגון בינוני-גדול, בתחום אחד או יותר: שכר והטבות / תמחור / מערכות מידע / ניתוח נתונים חובה
תואר ראשון בתחום רלוונטי (משאבי אנוש, כלכלה, מנהל עסקים וכדומה) חובה
הכרות מעמיקה עם עולמות התוכן של משאבי אנוש בדגש על שכר, העסקה ונוכחות חובה
שליטה בתוכנת חילן (בדגש על BI, מחולל הדוחות אופק) חובה
שליטה מעולה ב-Excel חובה
יכולת אנליטית גבוהה ויכולת ניתוח נתונים בצורה מעמיקה חובה
ניסיון בהכנת מצגות ועיבוד נתונים בצורה גרפית חובה
תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת עבודה עם ממשקים רבים חובה
יכולת עבודה עצמית ובצוות חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8097617
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בכלמוביל
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
ניתוח נתוני שכר והטבות עובדים ונתוני סקר צבירן והטמעת מדיניות החברה בנושא
מתן המלצות לשכר ותנאי העסקה עבור התפקידים השונים בחברה
מתן מענה לצוותי משאבי אנוש בסוגיות השונות בתחום העיסוק: שכר, תנאים, תקציב, תקינה וכו'
הובלת תהליך תוספות שכר ותהליך בונוס שנתי בחברה
שותפות בתהליך בניית מדדים ויעדים בחברה
בנייה, תחזוקה ובקרה של תקציב השכר ותקציב התקינה בחברה
הכנת תשתית נתונים בתחומי השכר, התמריצים, התחלופה וכד' כבסיס לקבלת החלטות וביצוע שינויים
ניתוח נתוני משאבי אנוש שכוללים גיוס, תחלופה ומגמות נוספות בחיי העובד, הסקת מסקנות וגיבוש תובנות
אפיון והפקת דוחות שכר ונתוני עובדים להנהלת הקבוצה, משאבי אנוש ולמנהלים בחברה
הנגשת נתונים ובניה של דשבורדים שיתנו מענה לקהילות השונות (מש"א, הנהלה בכירה, מנהלים וכו')
אחריות לניהול שוטף ותחזוקת SAP HR
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / סטטיסטיקה חובה
תואר שני רלבנטי יתרון
ניסיון של מעל 5 שנים ככלכלן/ית תקציב ובקרה מארגון/אנליסט/ית חובה
ניסיון של מעל 5 שנים כאנליסט שכר והטבות יתרון משמעותי
יכולת מוכחת בהבנת נתונים, ניתוחם והצגתם - חובה
שליטה ב-Excel ו- PowerPoint ברמה גבוהה מאוד חובה
ניסיון בבניית דשבורדים ב- Power BI יתרון

המשרה בראש העין, ימי שלישי מהבית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8160980
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בכלמוביל
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
ניתוח נתוני שכר והטבות עובדים ונתוני סקר צבירן והטמעת מדיניות החברה בנושא
מתן המלצות לשכר ותנאי העסקה עבור התפקידים השונים בחברה
מתן מענה לצוותי משאבי אנוש בסוגיות השונות בתחום העיסוק: שכר, תנאים, תקציב, תקינה וכו'
הובלת תהליך תוספות שכר ותהליך בונוס שנתי בחברה
שותפות בתהליך בניית מדדים ויעדים בחברה
בנייה, תחזוקה ובקרה של תקציב השכר ותקציב התקינה בחברה
הכנת תשתית נתונים בתחומי השכר, התמריצים, התחלופה וכד' כבסיס לקבלת החלטות וביצוע שינויים
ניתוח נתוני משאבי אנוש שכוללים גיוס, תחלופה ומגמות נוספות בחיי העובד, הסקת מסקנות וגיבוש תובנות
אפיון והפקת דוחות שכר ונתוני עובדים להנהלת הקבוצה, משאבי אנוש ולמנהלים בחברה
הנגשת נתונים ובניה של דשבורדים שיתנו מענה לקהילות השונות (מש"א, הנהלה בכירה, מנהלים וכו')
אחריות לניהול שוטף ותחזוקת SAP HR
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים / סטטיסטיקה חובה
תואר שני רלבנטי יתרון
ניסיון של מעל 5 שנים כאנליסט שכר והטבות יתרון משמעותי
ניסיון של מעל 5 שנים ככלכלן/ית תקציב ובקרה מארגון/אנליסט/ית חובה
יכולת מוכחת בהבנת נתונים, ניתוחם והצגתם - חובה
שליטה ב-Excel  ו- PowerPoint  ברמה גבוהה מאוד חובה
ניסיון בבניית דשבורדים ב- Power BI יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8177693
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
אנחנו מחפשים מנהל /ת פרויקט מערכות מידע לניהול, פיתוח והטמעת מערכות מידע ארגוניות בפרויקטים חוצי-ארגון.
תיאור התפקיד:
אחריות על מערכות מידע בארגון, כולל הובלת פרויקטים בתחומי CRM, איכות, בטיחות, משאבי אנוש, שיווק, תפעול ושירות.
אפיון צרכים, תרגום לדרישות טכניות ועבודה מול ספקים וקבלני משנה.
בניית תכניות עבודה, תכולה, גאנט, אבני דרך ויעדים.
שיפור תהליכים, בחינת טכנולוגיות חדשות והובלת הטמעות.
תיאום וסנכרון בין מחלקות שונות בארגון וגורמים חיצוניים.
דרישות:
ניסיון של 3 שנים בתחום מערכות מידע.
ידע וניסיון בעבודה עם ממשקי API, כולל JSON.
ניסיון בכתיבת מסמכי אפיון טכניים ופונקציונליים.
שליטה מלאה ביישומי Office, יתרון להיכרות עם Priority.
תואר ראשון רלוונטי בתחום מערכות מידע / הנדסה תעשייה וניהול / טכנולוגיה.
יכולת הובלה, ניהול ספקים וניהול תקציב ולו"ז.
העבודה במשרה מלאה עם יומיים מהבית, יש רכב בתפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8200710
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתיב להשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מי אנחנו?
חברה מובילה בענף החקלאות הישראלי, מהגדולות והמוכרות בתחומה, המציעה סביבת עבודה יציבה, מקצועית ומתגמלת באזור חדרה.
התפקיד שלנו בשבילך
אנו מחפשים מומחה/ית פריורטי שיצטרף/תצטרף לצוות מערכות המידע שלנו ויוביל/תוביל את יישום, פיתוח ותחזוקת מערכת ה- ERP המרכזית של החברה.
מה תעשו אצלנו?
הובלת מערכת הפריורטי - תמיכה, פיתוח ואופטימיזציה של מודולי השיווק, רכש, הפצה, לוגיסטיקה וכספים
ניהול צרכי המשתמשים - הבנת דרישות, כתיבת אפיונים ופיתוח פתרונות מותאמים
פיתוח ושיפור מתמיד - יצירת מסכים, דוחות ופרוצדורות חדשות לייעול תהליכי העבודה
אינטגרציה ובקרה - ניהול ממשקים מול מערכות משיקות והבטחת זרימת מידע תקינה
תמיכה והדרכה - ליווי משתמשי המערכת, פתרון תקלות והטמעת תהליכים חדשים

מה אנחנו מציעים?
הזדמנות להשתלב בחברה יציבה ומשפיעה בתחום החקלאות
סביבת עבודה מקצועית ומאתגרת
אפשרויות קידום והתפתחות מקצועית
תנאים מצוינים למתאימים/ות
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון וידע מקצועי
ניסיון מוכח של שנתיים לפחות כמיישם/ת ומפתח/ת פריורטי בארגון תעשייתי - חובה
הכרה מעמיקה של תהליכים לוגיסטיים ושיווקיים - חובה
ניסיון בהדרכת משתמשים והטמעת מערכות - חובה
ידע ב-SQL - יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה עם מערכות מרובות ממשקים - יתרון
רקע בתחום החקלאות - יתרון
תכונות אישיות
יכולת למידה עצמאית ומהירה
מקצועיות, דייקנות ואחריות גבוהה
יכולת עבודה מצוינת בסביבה דינמית ומרובת משימות
ראש גדול וגישה יוזמת לפתרון בעיות
סדר וארגון ברמה גבוהה
תנאי המשרה
משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות העבודה 08:00-17:00
נדרשת נכונות לשעות נוספות בעת הצורך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8200881
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לקט ישראל
דרושים בלקט ישראל
מיקום המשרה: רעננה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לארגון לקט ישראל העוסק בהצלת עודפי מזון והעברתם לנזקקים דרוש/ה: איש סיסטם!
ניהול משימות טכנולוגיות עפ"י הנחיות מנהל המחלקה
סיוע בניהול ספקים חיצוניים תשתיות, שירות, סיסטם, תקשורת ועוד
תיעוד מסודר של נהלים, סיסמאות, קונפיגורציות וידע נצבר
מתן מענה מקצועי לגורמים פנים וחוץ ארגוניים
פיתוח ותחזוקת פריוריטי - עדכוני פריוריטי, עיסוק בדרישות פיתוח, הרשאות וניהול תהליכים
אפיון, התקנה, תחזוקה של מערכת WMS
Power BI ייעול התהליכים מול הספק ומול מנהלי המחלקות + ביצוע הדרכות לשימוש BI
ניהול מרכזית תקשורת וממשק לסיילספורס
ריכוז דרישות פיתוח בפריוריטי ו- BI מהמחלקות השונות
דרישות:
לפחות 5 שנים ניסיון בסביבות עבודה מורכבות של שרתים AWS, Azure, 365, עם דגש על הקמת ותחזוקת תשתיות
היכרות עם סביבת פריוריטי ו Power BI
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות ארגוניות מורכבות
ידע והיכרות במערכת WMS מבוססת פריוריטי יתרון משמעותי
DBA יתרון משמעותי
יכולת ניהול משימות במקביל, עבודה עצמאית וקבלת החלטות, יחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8199487
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בפרוסיד
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
ניהול ופיתוח מערכות: אחריות מלאה על מערכות אטלסיין: Jira Software, Jira Service Management (JSM), Confluence - כולל התאמות, אופטימיזציה, שימוש בתוספים וניהול אינטגרציות למערכות אחרות.
תמיכה והדרכה:  זיהוי צרכים, התאמת פתרונות, מתן תמיכה שוטפת למשתמשים, הדרכות, וכתיבת מדריכי משתמש.
שיפור תהליכים הובלת פרויקטים: ייעול והטמעת תהליכים חוצי-ארגון באמצעות כלי אטלסיין.
חדשנות ושיפור מתמיד:  מעקב אחר עדכונים, חידושים ושינויים במערכת, ויישום הפתרונות הרלוונטיים בארגון.
תיעוד וניהול ידע:  תחזוקת מסמכים טכניים ויצירת מאגר מידע למשתמשים תוך שמירה על סדר וארגון.
ניהול משימות ותעדוף:  מעקב וניהול טיקטים פתוחים, תיעדוף עבודה לפי דחיפות, ותקשורת שוטפת עם לקוחות פנים-ארגוניים.
דרישות:
מינימום שנתיים ניסיון ביישום כלי אטלסיין - חובה
מינימום שנה ניסיון בניהול מערכת - חובה
מינימום שנה ניסיון בניתוח מערכות - חובה
ניסיון בכתיבת אינטגרציות ובהובלת פרויקטים יתרון משמעותי.
חובה אנגלית ברמה גבוהה עבודה שוטפת עם משתמשים מחו"ל ותיעוד באנגלית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8158351
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במגייסת
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה תעשייתית, יצרנית, בטחונית דרוש/ה כלכלן/נית בכיר/ה ו- FP&A תפעולי.
התפקיד כולל:
ביצוע תמחיר תעשייתי למוצרים על פי שיטות שונות (תקן, ישיר, ABC)
השתתפות בהגדרת זמני תקן במפעל ובקרה על יישומם בפועל
חישוב עלויות מוצרים, ניתוח סטיות וחריגות בין תמחיר לעלות בפועל
ניהול ובקרה על מלאי (כולל מלאי בתהליך, מלאי מת, ופקודות עבודה פתוחות)
ביצוע סגירות תקופתיות במערכת Priority
העמסות עלויות ייצור ישירות ועקיפות
ניתוחי כדאיות כלכלית של קווי ייצור או מוצרים
עבודה מול ממשקים רבים: ייצור, רכש, תפ"י, כספים
כפיפות לסמנכ"ל כספים.
החברה ממוקמת בנתניה
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי: כלכלה / ראיית חשבון / תעשייה וניהול
ניסיון של לפחות 3 שנים בתמחיר תעשייתי בסביבה יצרנית/חברות אלקטרוניקה חובה
שליטה מלאה ב- ERP (יתרון לפריוריטי)
ניסיון בניהול ובקרת מלאי יתרון משמעותי
ניסיון בתפקידי FP A תפעוליים יתרון
יכולת אנליטית גבוהה, ירידה לפרטים, חשיבה עסקית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8209336
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
שירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
דרושים בשירז השמה והכוונת עובדים ומעסיקים
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות, ביטוח מנהלים
דרוש/ה כלכלן/ית מנוסה להשתלבות באגף הכספים במטה החברה -אזור פתח תקווה

תמחור מכרזים
ניתוחי רווחיות ומגמות
ניתוח דוחות כספיים
בניית דוחות כלכליים
ניתוחי כדאיות והכנת מצגות
התנהלות שוטפת מול גורמים בכירים בארגון

שעות וימי עבודה:
א-ה 8:00-17:00
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה - חובה
נסיון של שנתיים ומעלה בתפקיד דומה - חובה
ניסיון בניתוחי כדאיות והערכות שווי  חובה
שליטה גבוהה מאוד באקסל - חובה
נסיון בחברת תשתיות יתרון
הכרות עם Power BI - יתרון
ניסיון בתמחור מכרזים - יתרון 
יכולת ירידה לפרטים, יכולת לעבוד עם בסיס נתונים גדול, ייצוגיות.
ניסיון בניתוחי כדאיות חובה
ניסיון בהערכות שווי - חובה
התנהלות מול ממשקים בכירים  סמנכ"ל כספים וחברי הנהלה נוספים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8178946
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

שעות גמישות - סטודנטים והורים

שעות גמישות - סטודנטים והורים