דף הבית » כל החברות »  דרושים עמית מרשנסקי חברה לבניה בע"מ
עמית מרשנסקי חברה לבניה בע"מ

דרושים עמית מרשנסקי חברה לבניה בע"מ

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
51-100
מיקום
רמת השרון

משרות עמית מרשנסקי חברה לבניה בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלין ביכלר
מיקום המשרה: רמת השרון
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הפקת אירועים ברמת השרון דרוש/ה מנהל /ת משרד

התפקיד כולל:
ניהול 3 יומנים מורכבים, אירוח, טיפול בתקלות, הזמנות ציוד משרדי וסופר, טיפול לוגיסטי, הזמנת טיסות ומלונות, עזרה למחלקת כספים ועוד

תנאים:
משרה מלאה א'-ה' 9:00-18:00
נדרשת גם זמינות בטלפון מעבר לשעות העבודה במידה ויש אירועים
דרישות:
ניסיון דומה- חובה
ניסיון בניהול יומנים- חובה
שליטה מלאה באוטלוק
אנגלית ברמה טובה מאד- בעיקר דיבור המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424623
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בא.ז יעוץ, תפעול ושרותי
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת השקעות מובילה בתחום הבנקאות להשקעות מיקום: רמת החייל, תל אביב דרוש/ה מנהל /ת משרד
תיאור התפקיד:
תפקיד מפתח ודינמי הכולל תמיכה צמודה בהנהלה וניהול שוטף של כלל הפעילות במשרד.
אחריות מלאה על הלוז, התיאומים והתקשורת השוטפת מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
תחומי אחריות מרכזיים:
ניהול יומנים מורכבים ומתן מענה לשינויים בזמן אמת
תיאום והפקת פגישות (פרונטליות וזום) כולל אירוח והכנת חדרי ישיבות
עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים וצוות פנימי
תיוק, ניהול ומעקב אחר מסמכים ודוחות
עבודה יומיומית ב-Excel ו-PowerPoint
עבודה ב-Canva יתרון משמעותי
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה חובה
שליטה מלאה ביישומי Office
אנגלית ברמה טובה חובה
אחריות אישית גבוהה, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ
מיקום: רמת החייל, תל אביב
חניה מסודרת במקום
שעות עבודה: א'-ה' 9:0018:00 (קיימת גמישות קלה)
משרה מלאה | החלפה לחלד | סביבת עבודה איכותית ודינמית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438463
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBanani HR
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לתפקיד משמעותי ומרכזי במחלקת הכספים דרוש/ה עוזר/ת אישית לסמנכל הכספים.
זהו תפקיד דינמי עם אחריות רחבה על ניהול שוטף של היומן והפעילות המשרדית סביב הנהלת הכספים, כולל ממשקים רבים בתוך הארגון ומול גורמים חיצוניים. מתאים למי שאוהב/ת סדר, דיוק, שליטה בפרטים ויכולת לתעדף משימות בסביבה מרובת משימות.

תחומי אחריות:
ניהול יומן מלא ומורכב עבור סמנכל הכספים תיאום פגישות, שיחות, ניהול לוז ותיאומים מרובי משתתפים.
תמיכה בפעילות היומיומית של מחלקת הכספים מענה טלפוני, תקשורת מול גורמים פנימיים וחיצוניים, מעקב אחר משימות ובקרה על ביצוען.
סיוע בתהליכי גבייה ומעקב אחר משימות כספיות בסיסיות.
תמיכה חשבונאית בסיסית בהתאם לצורך.
אחריות על קופה קטנה ותיאום הזמנות רכש שוטפות (ציוד משרדי ומטבח).
אחריות על אירוח ופגישות תיאום חדרי ישיבות, היערכות לפגישות מרובות משתתפים וקבלת אורחים.
עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת הפקת מסמכים, ניהול דואר, תיוקים, טיפול במיילים ותיאומים כלליים.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי דומה יתרון משמעותי.
שליטה גבוהה במערכות מחשב, כולל Office Outlook, Word, Excel וניהול יומנים.
יכולת למידה מהירה, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית לצד עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8441209
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בכפיפות ישירה למנכ"ל
התפקיד כולל אחריות מלאה על תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת למנכ"ל ולצוות הנהלה בכיר,
ניהול יומן, תיאום פגישות, הזמנת כיבוד, סיוע בניהול עומסים ומשימות, ומתן מעטפת שירות כוללת המאפשרת עבודה יעילה,
מסודרת ומקצועית להנהלת החברה.
________________

1 ניהול יומן מנכ"ל ו 4 סמנכ"לים
תיאום פגישות מורכבות ורבמשתתפים.
בקרה על עומסים וקדימויות.
תיאומי לו"ז מול לקוחות, ספקים, שותפים עסקיים ומנהלים פנימיים.
הכנת החדרים והלוגיסטיקה לפני כל פגישה.
2 מענה טלפוני וקבלת אורחים
מענה שוטף לטלפונים נכנסים ללשכת המנכ"ל.
סינון פניות והפנייתן לגורמים הרלוונטיים.
קבלת אורחים, לקוחות וגורמי הנהלה בכירה.
3 ניהול תקשורת ושגרות עבודה
מעקב אחר משימות פתוחות של המנכ"ל וממשקי עבודה.
הזנת פרטים במערכות, ריכוז עדכונים, הכנת תזכורות.
דרישות:
ניסיון אדמינסטרטיבי דומה
מתאים לרל"ש /ית בצבא
שליטה בOFFICE OUTLOOK יומנים
העבודה במשרדי החברה בכפר סבא
בין השעות 08:30-17:30 וזמינות טלפונית/הודעות מעבר לשעות העבודה, ברמת סבירות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8426495
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית מובילה, דרוש/ה
מנהל /ת פרויקטים הקמה

עבודה במטה החברה במרכז הארץ
התפקיד כולל גם טיסות לחו"ל

מחפשים מהנדס/ת עם ניסיון בניהול פרויקטים בחו"ל מחברות ישראליות עם פעילות גלובלית או חברות בחו"ל
חובה אנגלית ברמה גבוה מאוד

הגדרת תפקיד -
ניהול פרוייקטי הקמה בתחום אנרגיה מתחדשת(רוח/אגירה/סולרי) החל מהסגירה הפיננסית ועד לשלב ההקמה והתפעול בשטח.
ניהול ממשקי עבודה פנים ארגוניים (פיתוח, הנדסה, כספים) וניהול ממשקים עם קבלנים, ספקי ציוד גלובליים, חברות ניהול, פיקוח ושותפים עסקיים.
ניתוח והבנת הסיכונים, גיבוש אסטרטגיות משא ומתן לטובת פתרונות.
ייצוג שוטף ועדכון התקדמות הפרויקט בפני ההנהלה, השותפים ושאר בעלי /ות עניין.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה אזרחית/בניין/מכונות/חשמל/תעשיה וניהול - חובה.
10- 5 שנות ניסיון קודם בניהול פרויקטים של הקמת תשתיות ומבנים, ניהול קבלנים, יועצים ומתכננים.
שליטה מלאה בעבודה עם יישומי Office לרבות Excel ו-MS Project - חובה.
אנגלית ברמה גבוהה מאוד - חובה. שפת אם - יתרון גדול.
כישורי ניהול עצמי מעולים, תיעדוף משימות וניהול ממשקים מרובים בו -זמנית.
נכונות לנסיעות לחו"ל (התפקיד עשוי לכלול נסיעות לחו"ל). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7934506
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
סוג משרה: מספר סוגים
מחפש/ת תפקיד משמעותי עם אחריות והשפעה בעולם הבנייה?
לחברת ניהול ופיקוח פרויקטים מובילה דרוש/ה מנהל /ת פרויקט מקצועי/ת לתיאום ותכנון לתפקיד מאתגר הכולל אחריות מלאה משלב הרישוי ועד שלב הביצוע.

תיאור תפקיד כללי:
- הובלת תהליך תכנון ותיאום פרויקטים גדולים בתחום הבנייה
- ניהול תהליך תיאום תכנון מול יועצים, קבלנים ואדריכלים
- טיפול בהיתרי בנייה ותהליך רישוי מול רשויות
- תיאום בין כלל הגורמים המעורבים בפרויקט
- ניהול לוחות זמנים, מעקב ובקרה תקציבית
- עבודה משולבת משרד ושטח, תוך עמידה ביעדים
תנאים:
- משרה מלאה: ימים א-ה, 08:30 עד 17:00
- סביבת עבודה מקצועית, דינמית ומתקדמת
- כניסה מיידית לתפקיד עם אופק קידום והתפתחות
- מיקום: הרצליה

חושב/ת שזה בדיוק בשבילך? שלח/י קורות חיים והצטרף/י לחברה מובילה בתחום הנדל"ן והבנייה!
דרישות:
- תעודת הנדסאי/ת או מהנדס/ת אדריכלות / בניין - חובה
- ניסיון של לפחות 23 שנים בניהול פרויקטים, פיקוח או ביצוע - חובה
- ניסיון בתיאום תכנון - יתרון
- היכרות עם תחום ההתחדשות העירונית - יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה
- רישיון נהיגה - חובה
- זמינות למשרה מלאה ולעבודה גם בשטח

פרטיך ישמשו אותנו לצורך בחינת התאמתך למשרה זו.
במסגרת זו ייתכן שהמידע יועבר לגורמים חיצוניים המסייעים בתהליך המיון וההשמה וכן למעסיקים הרלוונטיים.
נשמור את פרטיך במאגר המועמדים של חברת ג'וב ספייס גם לאחר סיום הליך המיון, לצורך פניות עתידיות לגבי משרות רלוונטיות - אלא אם תבקש/י אחרת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376449
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים סטטוטורי

התפקיד כולל רכב, בונוסים גבוהים, אופציות חברה, קרן השתלמות והטבות עובד/ת חברה
מטה החברה במרכז הארץ.
משרה מלאה.


תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build)
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע
קידום ואישור תכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרוייקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו

יש לציין ציפיות שכר. תינתן הזדמנות במכתב מקדים בעת שליחת קו"ח
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים חובה
תואר שני בתכנון ערים יתרון משמעותי
ניסיון נרחב בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים ובפרט קידום תוכניות ברמה הארצית והמחוזית חובה
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים: גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה חובה
רקע בהובלת תהליכים הדורשים שילוב של עולמות תוכן שונים (סטטוטורי, טכני, סביבתי, משפטי) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים - סטטוטורי.


החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום!
משרה מלאה במרכז הארץ.

תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build).
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע.
קידום ואישור תוכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי.
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות.
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרויקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו'.
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים - חובה, תואר שני בתכנון ערים - יתרון משמעותי.
3-5 שנות ניסיון בתחום פיתוח פרויקט סטטוטורי - חובה.
ניסיון בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים - חובה.
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים - גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה -חובה.
יתרון לניסיון עבודה בחברות ממשלתיות בתחום התחבורה והתשתיות.
יכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב.
ניסיון במילוי משימות מרובות במקביל ובתנאי לחץ.
מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378060
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בTG Group
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מנהל/ת סושיאל, מדיה וגרפיקה לתפקיד מרכזי ומלא אחריות, בניית נוכחות דיגיטלית וניהול השפה העיצובית של מותגי הקבוצה.

מיקום המשרה - בהרצליה!

מה תעשו אצלנו:

עיצוב גרפיקה ויצירת תכנים בפועל פוסטים, סטוריז, רילסים, סרטוני טיקטוק ויוטיוב.
צילום, עריכה וקריאייטיב תכנון, כתיבה וביצוע.
ניתוח דוחות Meta והסקת תובנות לשיפור מתמיד של הביצועים.
עבודה שוטפת מול סמנכל השיווק והמכירות, בשיתוף צוותי מכירה, עיצוב והפקה.
ניהול ספקים חיצוניים (צלמים, מעצבים, חברות SEO, קידום ממומן ועוד).

פרטים נוספים:

משרה מלאה - בהרצליה!

כפיפות ישירה לסמנכל השיווק והמכירות.
סביבת עבודה צעירה, מקצועית ומלאת השראה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
שליטה מלאה בגרפיקה ועריכת תמונות Canva, Photoshop, Illustrator וכדומה.
יכולת עיצוב עצמאית ויצירתית חובה.
ידע בעריכת וידאו (CapCut / Canva Video / Premiere) וכדומה.
חוש עיצובי מפותח, מעוף קריאייטיבי והיכרות עמוקה עם טרנדים ויזואליים עדכניים.
ניסיון מוכח של 3 שנים בניהול סושיאל b2b.
יכולת כתיבת תוכן שיווקית וניתוח נתונים.
תקשורת בין-אישית מעולה, אחריות ויכולת עבודה תחת עומס.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436402
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בבעין מקצועית
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
- בניית מחלקת סושיאל בתוך המשרד שתוכל לספק ללקוחות מענה אסטרטגי, קריאייטיבי, הפקתי וניהולי בכל הקשור לתוכן ומשפיענים
- גיוס ספקים רלוונטיים ואיכותיים למגוון הצרכים המשתנים
- השתלבות בתהליכי בניית קמפיינים משלב האסטרטגיה ועד לשלב הקריאיטיב וההפקה ומתן ביטוי לסושיאל במסגרת כל קמפיין
- ניהול פרזנטציות, עבודה ישירה מול לקוחות המשרד, וניהול הקשר השוטף.
- ניהול 2 עובדים

?? מיקום: רמת החייל
?? יום אחד היברידי
דרישות:
- ראיה רחבה של צרכי הלקוח בתוך קמפיינים 360 ובמהלכים בודדים
- ניסיון של שלוש שנים לפחות במשרדי סושיאל /דיגיטל בתפקידי ניהול סושיאל ולקוחות
- הבנה עמוקה בעולמות הסושיאל, תוכן ומשפיענים
- התמצאות בפלטפורמות טיקטוק ומטא
- יכולת קריאייטיבית גבוהה והעלאת רעיונות חדשים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8436788
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו