דרוש /ה רכז /ת רכש בכפוף למנהלת הרכש במכון וינגייט.
המשרה הינה משרת בק אופיס ואדמיניסטרציה בתחום הרכש הדורשת רמת דיוק גבוהה וצורך בשירות לכלל המשתמשים במכון. במסגרת התפקיד נדרש: סנכרון ושיתוף פעולה בין גורמים שונים, פנימיים וחיצוניים. אחריות על תחום הזמנות הרכש: הוצאת דרישות, הזמנות רכש, הזמנות ישירות ומשיכות מהסכם, הזנה ומעקב אחר הזמנות טובין ושירותים, לרבות אימות נתונים, ביצוע קליטות של תעודות משלוח וחשבוניות.
אחריות מלאה על טיפול בתשתית המידע לכל מערך ההסכמים במכון.
הקמת מאגר ספקים וניהולו: פתיחה, סגירה ועדכון רשומות.
טיפול שוטף בתעודות המשלוח והחשבוניות השונות מול כלל ספקי המכון.
סיוע בקידום דרישות והזמנות מול המחלקות הרוכשות לרבות ביצוע בקרה.
הקמת קטלוג של המכון וניהולו, לרבות פתיחת מק"טים: הקמת מחירוני ספקים, עדכונם ושיוכם.
הכנת חומר לוועדת הרכש והמכרזים.
ביצוע כל מטלה שתימצא כרלוונטית על-פי שיקול דעתה של הממונה.
דרישות:
השכלה אקדמית - חובה (יתרון לתואר במנע"ס, כלכלה ורכש ולוגיסטיקה).
ניסיון של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה חובה. יתרון לניסיון עבודה בתאגיד ציבורי ו/או במוסד להשכלה גבוהה.
היכרות עם חוק חובת מכרזים - חובה.
עבודה במערכת Priority ERP - חובה.
שליטה מלאה בשפות עברית ואנגלית.
יכולת ניסוח גבוהה, תשומת לב לפרטים, שירותיות ויכולת עבודה בצוות.
שליטה מלאה ביישומי Office. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.