- הכרת תקנון שכר לימוד האוניברסיטאי והבנת אופן חישוב שכ"ל בהתאם לכלליו
- מתן שירות ומענה בכתב, בזום, פרונטלי וטלפוני לסטודנטים ועובדים מהסגל האקדמי והמנהלי
- טיפול בסטודנטים וחייבים בהסדרת תשלומי שכ"ל
- טיפול בבדיקת חובות ושליחת חומרים לתביעה למשרד עו"ד
- טיפול בתקבולים, החזרי שכ"ל ונושאים שונים הקשורים לשכר לימוד
- הכרה והבנת ממשקי העבודה בין תוכניות לימודים לשכר לימוד
- עבודה שוטפת מול אגף הכספים ומחלקות באוניברסיטה
- עבודה בימים פתוחים (ימים ושעות לא שגרתיים)
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעלת תואר ראשון
- בעלת ידע וניסיון בעבודה בהנהלת חשבונות- יתרון משמעותי
- ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה עם קהל
- הכרת תקנון שכר הלימוד האוניברסיטאי- יתרון
- ידע וניסיון בעבודה במערכות הממוחשבות וב-OFFICE (שליטה בסיסית בEXCELL חובה)
- יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
- יכולת קליטה מהירה ודיוק בפרטים, הבנה של תהליכים מורכבים וביצוע מטלות באופן עצמאי
- תודעת שירות ברמה גבוהה
- תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה והשתלבות בעבודת צוות
- יכולת עבודה בתנאי עומס ולחץ
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
הערה המשרה בחוזה מיוחד
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם
מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
עד ליום 10.7.25
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.