למשרד פיקוח איכותי בתחום הבנייה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס למשרה חלקית שתשלב אחריות, עניין ואווירה מצוינת.
הזדמנות לקחת חלק בעשייה משמעותית, בסביבה שבה מעריכים סדר, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
מהות התפקיד:
ניהול שוטף של הפעילות האדמיניסטרטיבית במשרד
טיפול בתיקי לקוחות: הקלדה, תיוק, הכנת מסמכים ודוחות
תמיכה אדמיניסטרטיבית בצוות המפקחים בשטח
מענה טלפוני ושירות לקוחות
משימות שוטפות לפי צורך
שעות ומיקום:
חצי משרה (ימים א'-ה'), גמישות בשעות אידיאלי גם להורים או סטודנטים
מיקום: הרצליה פיתוח
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/בק אופיס יתרון משמעותי
שליטה ביישומי אופיס (Word, Excel, Outlook) חובה
יכולת עבודה עצמאית עם סדר וארגון ברמה גבוהה
אחריות, יחסי אנוש מצוינים ו"ראש גדול" המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.