דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אֹרטרא
אֹרטרא

    דרושים אֹרטרא

    תחום עיסוק
    תיירות ומלונאות
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- אֹרטרא

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אֹרטרא אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת טיולים מובילה ודינמית, דרוש/ה מקצוען/ית בק אופיס להשתלבות בצוות צעיר, איכותי ומלא עשייה.
    אם אתם אנשים עם אהבה לארגון, חיבור לאנשים ורצון להיות חלק מעולם הטיולים נשמח להכיר אתכם.

    התפקיד כולל:
    * רישום מטיילים ומתן מענה שוטף ללקוחות
    * ניהול תיקי מטיילים: גבייה, מעקב אחר מסמכים ובקשות
    * סיוע בתפעול שוטף של טיולים בארץ ובחו"ל
    * עבודה מול ממשקים מגוונים בתוך החברה אופרציה, מכירות, שיווק ועוד
    דרישות:
    * ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס / אדמיניסטרציה יתרון
    * שליטה מלאה בעברית, אנגלית ברמה טובה
    * סדר, דיוק, אחריות ויכולת ירידה לפרטים
    * יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    * תעדוף משימות וניהול זמן בעבודה מרובת משימות
    * שליטה ביישומי מחשב חובה, ידע במערכות CRM יתרון
    * חיבור חזק לעולם הטיולים והיכרות עם יעדים בעולם יתרון משמעותי
    * זמינות למשרה מלאה מהמשרד בתל אביב
    * אנו מחפשים מועמד/ת עם ראש גדול, אנרגיות חיוביות ויכולת להשתלב בסביבה צעירה ותוססת.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8145118
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    חברה מובילה בניהול והפקת כנסים, תערוכות ואירועים מקצועיים, מגייסת מנהל.ת פרויקטים בעל.ת יכולת הובלה, ראייה מערכתית ויכולת ניהול פרויקטים.
    התפקיד כולל ניהול עצמאי של כנסים משלב הרעיון ועד לביצוע בשטח כולל ניהול לקוחות, תקציב, ספקים ולוגיסטיקה רחבה.
    מה כוללת העבודה:
    ניהול כנסים מורכבים מבוססי תוכן מקצועי
    ניהול קשר שוטף עם לקוחות: פגישות, תיאומים ודיווחים תקופתיים
    תכנון תקציב, ניהול משא ומתן, ואישור הצעות מחיר
    עבודה מול ספקים ונותני שירות מהתכנון ועד לביצוע בשטח
    תיאומים שוטפים עם כלל הגורמים המעורבים
    הובלת ימי האירוע כולל ניהול צוות ותפעול שטח
    אחריות כוללת לעמידה בלוחות זמנים, תקציב, ויעדי הפרויקט
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים:
    ניסיון קודם בניהול כנסים מקצועיים יתרון משמעותי
    יכולות ניהול, תכנון וארגון ברמה גבוהה
    ניסיון בעבודה מול לקוחות, ספקים וצוותים מרובים
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (עדיפות לדוברי אנגלית כשפת אם)
    ניסיון בניהול תקציבים ובמשא ומתן
    גישה שירותית מצוינת
    יכולת עבודה מרובת משימות
    שליטה מלאה בOffice
    היכרות עם Monday - יתרון
    הכרות עם כלי AI - יתרון
    השכלה אקדמית רלוונטית יתרון

    מיקום: תל אביב | היקף: משרה מלאה מהמשרד

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8150846
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במחשבות SmartJOB
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    למשרד עו"ד גדול ומוביל דרוש/ה אחראית תפעול ופרויקטים פנים ארגוניים.
    ? אחריות על צוות רכזות אדמיניסטרטיביות החל מגיוס קליטה, הדרכה, חניכה.
    ? אירועים - תפעול אירועים פנימיים, טיפול בהכנת חדרי הישיבות / חלל האירוע בכל הנוגע לציוד, הגברה, כיבוד, כיסאות, ניקיון.
    ? אחריות על סידורי הישיבה במשרדים מציאת פתרונות הושבה לעובדים חדשים וטיפול בניוד חדרים.
    ? התנהלות מול ספקים ובקרה על בעלי מקצוע חיצוניים בתחומים שונים, כגון; סלולר, שילוח,ניקיון, תיקון ואספקת ציוד, כיבוד ועוד
    ? תפעול משרדים - אחריות על תקינות המבנה והציוד בחדרי הישיבות, במשרדים ובמטבחים.
    ? בקרת תקציב - ביצוע בקרה על חשבוניות, עלויות, הצעות מחיר ועוד.
    ? נוכחות מעקב אחר דיווח נוכחות העובדים והוצאת דוחות על בסיס שבועי.
    משרה מלאה, קבועה ומיידית.
    דרישות:
    ? ניהול ממשקים מרובים פנימיים וחיצוניים שותפים, ספקים.
    ? יחסי אנוש מעולים מהווה פיבוט מרכזי עם המון ממשקים ואנשים כולל ניהול ישיר ועבודה עם ספקים רבים.
    ? ניסיון בניהול צוות ומציאת פתרונות.
    ? שירותיות לצד אסרטיביות מתן מענה לכלל מנהלי הפירמה בנועם ויחד עם זאת באסרטיביות.
    ? ראייה מערכתית
    ? יכולות ניהול פרויקטים טיפול כולל במשימה מ א' עד ת' ויכולת האצלת סמכויות ורתימת גורמים שונים לסיוע.
    ? ידע טוב באקסל
    ? סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8153735
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    למרכז האקדמי לפיתוח אישי ומקצועי באוניברסיטת ת"א, דרוש/ה רכז/ת תוכניות לימודי המשך ותעודה, למילוי מקום, החלפה לחל"ד



    תיאור המשרה ותחומי אחריות:

    קיום קשר שוטף עם ראשי תוכניות, מרצים, גופי חוץ ומשרד החינוך, בכל הקשור למנהלות הפעלת תוכניות הלימודים, נוכחות המשתלמים ועוד.

    קיום קשר שוטף עם תלמידים בתוכניות, מתן ליווי וסיוע מנהלי, מעקב שוטף אחר סטטוס לימודים ונוכחות, ודיווח שוטף למשרד החינוך

    מתן מידע וייעוץ למועמדים להרשמה, ביצוע פעולות שיווק התוכניות/ קבלת קהל ומתן מענה (טלפוני, במייל ועוד).

    בנייה וריכוז תכניות המפגשים לתוכניות המרכז

    ביצוע מטלות נוספות ככל שייידרש
    דרישות:
    תואר אקדמי-חובה

    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי.

    ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות. רצוי ניסיון בעבודה עם מערכת מנהלת השתלמויות,

    שליטה בתוכנות OFFICE.

    ידיעת השפה העברית על בוריה, לרבות יכולת הבעה ותכתובת. ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה.

    יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בצוות.

    כושר ארגון ומעקב, סדר ודיוק.

    יכולת התמודדות עם עומס משימות ועמידה בלוחות זמנים.

    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.

    כפיפות: למנהל המרכז

    היקף משרה: 80%

    המשרה מיועדת לעובדי אוניברסיטת תל אביב ולמועמדים חיצוניים, גברים ונשים כאחד

    כניסה מיידית לתפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8131737
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברה מובילה בתחום הפקת הכנסים מגייסת מנהל.ת רישום מקצועי.ת, אחראי.ת ומסודר.ת, לתפקיד הכולל אחריות מלאה על מערך הרישום והשירות למשתתפים מהשלב הראשוני ועד לסיום הכנס.

    תיאור התפקיד:
    עבודה במערכת רישום ייעודית: תכנון טפסי רישום, הקמה וניהול שוטף לאורך חיי הפרויקט
    טיפול שוטף ברישום משתתפים, כולל הזמנת שירותים נלווים (לינה, הסעות, תיירות)
    קשר ישיר עם אורחים ומרצים מהארץ ומחו"ל, כולל טיפול בצרכים מיוחדים וליווי אישי
    עבודה מול בתי מלון ניהול הסכמים, משא ומתן, הקצאות חדרים ובקרה שוטפת
    מענה ושירות לקוחות למשתתפי הכנס לפני ובמהלך האירוע
    נוכחות בכנס עצמו ומתן מענה בזמן אמת
    דרישות:
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (כולל ניסוח והתנהלות מול גורמים מחו"ל)
    סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית
    "ראש גדול", אחריות ויכולת תפקוד תחת עומס
    גישה שירותית ונעימה
    שליטה מלאה ביישומי Office
    ניסיון קודם בתפקיד דומה יתרון
    מיקום: תל אביב | היקף: משרה מלאה מהמשרד
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8150862
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    חברה לארגון כנסים ואירועים מהמובילות בישראל מחפשת מתאמ.ת מסודר.ת, מדויק.ת וחדור.ת מוטיבציה לתפקיד מגוון ודינמי בתל אביב.

    התפקיד כולל עבודה שוטפת עם לקוחות וספקים, מענה למכרזים, בניית תקציבים והצעות מחיר, הכנת מצגות, ופיתוח קשרים עם לקוחות פוטנציאליים.
    זהו תפקיד ביצועי שדורש עצמאות ויצירתיות, כמו גם יזמות, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית בסביבה עמוסה ומרובת משימות.

    מה כולל התפקיד:
    מענה לפניות ולמכרזים גיבוש הצעות והכנת תקציבים ומצגות
    פגישות עם לקוחות, הבנת הצרכים ובניית פתרונות מותאמים
    שיתוף פעולה עם ספקי משנה וחשיבה יצירתית בהכנת מענה מגוון ומקורי ליצירת הצעה מנצחת
    איסוף הצעות מחיר וניהול משא ומתן
    כתיבה והכנה של חומרים מקצועיים בעברית ובאנגלית
    יזמות להניע תהליכים ולסייע בהגדלת המכירות
    סיוע שוטף בפעולות מכירה ושימור לקוחות
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים:
    ניסיון קודם בתפקיד דומה עדיפות לניסיון בעולם הכנסים/שיווק/אירועים
    שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (יתרון לדוברי אנגלית שפת אם)
    שליטה מלאה באקסל ואופיס ויכולת בנית מצגות
    היכרות עם Monday וכלים מבוססי AI יתרון
    תואר ראשון חובה

    אם עבודה עצמאית על פרויקטים מגוונים והרצון להצליח ולכבוש פסגות חדשות מניע אותך נשמח להכיר.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8150832
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בפמה מימון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפש/ת תפקיד משמעותי עם מקום לצמוח, להוביל ולהשפיע?
    זו ההזדמנות שלך להשתלב בתפקיד מפתח בחברה דינמית וחדשנית בתחום הפיננסי.
    אנחנו מחפשים מנהל /ת תקשורת שיווק בתחילת הדרך, עם הבנה ועניין אמיתי בעולמות השיווק, שמסוגל/ת להניע פרויקטים, לעבוד מול ספקים ולהוביל תהליכים מרובי ממשקים.
    מה כולל התפקיד?
    ניהול והובלת פרויקטים שיווקיים משלב הרעיון ועד לביצוע
    בנייה והוצאה לפועל של תוכנית תקשורת שיווקית שנתית
    עבודה שוטפת מול ספקים חיצוניים (דיגיטל, קריאייטיב, הפקה)
    הובלת פעילויות שיווק מגוונות כנסים, שיתופי פעולה, יוזמות תוכן ועוד
    מעקב אחר קמפיינים וניתוח נתונים להפקת תובנות
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    היכרות והבנה של עולמות השיווק מושגים, ערוצים, תהליכים
    היכרות עם תחום ה- PPC ופלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, טיקטוק חובה
    יכולת ניהול ספקים והנעת פרויקטים מקצה לקצה
    עצמאות, סדר וארגון, גישה יוזמת וראש גדול
    שליטה בסיסית בכלים טכנולוגיים Offic המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8149387
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנו מחפשים איש/אשת תומך אופרציית מכירות האחראי להביטי בניית מסד נתוני לקוחות, CRM יצירת פגישות דמו וסמינרים, עם יכולת ארגון סדר ודחיפת עניינים קדימה.

    הנ"ל בעל/ת תפקיד שייקח אחריות כוללת על: יצירת לידים, ייזום פגישות מרחוק או אצל לקוחות מעקב אחר הצעות והזמנות ו תהליכי המכירה מקצה לקצה, ויהפוך כל הזדמנות ללקוח פוטנציאלי מהלך.

    למתאימים תינתן גם אחריות עם היבטי שיווק ודיגיטל בשלב השני.

    מדובר על חברת סטרטאפ (תוכנה) צומחת בתחום ה-SaaS לניהול פרויקטי תשתיות בנייה, ובנייה רוויה ומסחרית (שכונות, משרדים, קניונים, כבישים, מנהרות, שכונות, רכבות ועוד) עם לקוחות בתחום הבנייה והתשתיות בישראל

    החברה ממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת ארלוזורוב), ומתאימה למי שמחפש/ת תפקיד עם השפעה ישירה ותפעול יומיומי של תהליכים שזזים.

    בעתיד אם בעל/ת התפקיד מעוניין/ת יוכל להפוך ב 30% מזמנו למי שייפגש ישירות מול לקוחות עסקיים

    חלק מסף מעבר היא היכולת להעביר הדגמה או שימוש במערכת התוכנה של החברה (אוריינות מיחשובית גבוהה)

    מה כולל התפקיד?
    - בנייה וניהול של מסדי נתונים איתור, חיפוש, מיון, עיבוד והזנה של אנשי קשר רלוונטיים
    בתחום התשתיות והבנייה
    - ניהול שוטף ומדויק של פייפליין מכירות לידים נכנסים, פניות יזומות, מעקבים, ותיאומי
    פגישות
    - אחריות על כלל תזרים המשימות והפעולות במכירה ווידוא שכל שלב מתקדם בזמן
    ובצורה יעילה
    - תמיכה וביצוע של פעילויות שיווק דיגיטליות דיוורים, קמפיינים ממוקדים, ניהול מסע לקוח
    - הפקת סמינרים והדרכות לקהלים מקצועיים תיאום, רישום, תפעול והובלה
    - קשר שוטף מול גורמים טכניים ותפעוליים בענף מנהלי פרויקטים, סמנכ"לים, יזמים
    וקבלנים
    החברה ממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת ארלוזורוב),
    דרישות:
    - ניסיון בניהול תהליכי מכירה או Sales Operations יתרון משמעותי
    - ניהול מסדי לקוחות ובניית דאטה-בייס הזדמנויות וטיובם.
    - ראייה מערכתית, יכולת ארגון גבוהה ועמידה בפרטים הקטנים
    - יוזמה, אחריות אישית גבוהה ויכולת "להזיז דברים"
    - אוריינטציה שיווקית וטכנולוגית עבודה עם CRM, דיוור, ניהול נתונים
    - היכולת להעביר הדגמה או שימוש במערכת התוכנה של החברה (אוריינות מיחשובית
    גבוהה)
    - היכרות עם תחום התשתיות / ניהול פרויקטים / בנייה יתרון

    למה להצטרף?
    - תפקיד מפתח עם עצמאות מלאה בלי ניהול ישיר של עובדים, אבל עם אחריות כוללת
    - שילוב של משרד ושטח מול לקוחות גדולים בענף התשתיות
    - סביבת עבודה דינמית, ממוקדת מטרה, ותשומת לב אישית לעשייה שלך
    - מוצר טכנולוגי מתקדם בשוק שמזמן הזדמנויות חדירה והתרחבות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8151968
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    חברה פיננסית מהבולטות בישראל בתחום שירותי התשלום, מחפשת איש/ אשת מכירות מנוסה מעולמות הפיננסים ייצוגי/ת, בעל/ת ניסיון במכירות B2B מול תאגידים, יכולות תקשורת גבוהות ויכולת מוכחת להביא תוצאות ולפתח פעילות עסקית משמעותית.
    מדובר בתפקיד מפתח בצמיחה העסקית של החברה.

    תחומי אחריות:
    - איתור יזום של לקוחות חדשים, הובלת מהלכי פיתוח עסקי ובניית צנרת מכירות איכותית.
    - ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה מזיהוי צרכים, דרך פגישות עסקיות ועד לסגירת חוזים.
    - הכנת והצגת מצגות מקצועיות ללקוחות ולדרגים בכירים.
    - עבודה משולבת במשרד ובשטח, כולל נסיעות ברחבי הארץ לפגישות עם לקוחות עסקיים.
    - שימור לקוחות קיימים, העמקת הפעילות מולם ובניית מערכות יחסים ארוכות טווח.
    - שיתוף פעולה שוטף עם ממשקים פנימיים שיווק, שירות לקוחות, תמיכה טכנית ופיתוח עסקי.
    - עמידה ביעדי מכירה כמותיים ואיכותיים בהתאם ליעדים האסטרטגיים של החברה.

    העבודה במשרה מלאה במרכז הארץ, כולל נסיעות ברחבי הארץ לפגישות עם לקוחות.
    שכר בסיס + מודל תגמול מבוסס תוצאות - תנאים מעולים למתאימים/ות!
    סביבת עבודה מקצועית, דינמית ומתפתחת!
    דרישות:
    - ניסיון של לפחות 3 שנים במכירות B2B מול תאגידים וחברות גדולות חובה.
    - רקע מקצועי מעולמות הפיננסים: בנקאות, ביטוח, אשראי, פינטק חובה.
    - ניסיון מוכח באיתור לקוחות ופתיחת דלתות באופן עצמאי.
    - יכולת התבטאות גבוהה, בעברית ובאנגלית, בכתב ובעל פה חובה.
    - ניסיון בהכנת והעברת מצגות עסקיות ללקוחות ולדרגים בכירים חובה.
    - ניסיון בעבודה מול לקוחות בחול יתרון.
    - ניסיון במכירת שירותים או פתרונות טכנולוגיים יתרון.
    - יוזמה, עצמאות, חשיבה עסקית, כישורי תקשורת מצוינים ויכולת ניהול עצמי גבוהה.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8124512
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?