קבוצת לפידות היא מהחברות המובילות בישראל בתחום הבריאות. התמחותנו היא בייבוא, הפצה ושיווק של מגוון פתרונות בריאות, מוצרים ושירותים בתחומי הבריאות ואיכות החיים. החברה מייצגת חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, חדשניות ובעלות מצוינות מדעית.
התפקיד כולל:
? פיתוח ויישום אסטרטגיית שיווק כוללת למותג.
? בנייה והוצאה לפועל של תוכניות שיווק מקיפות - תכנון, בקרה, ואופטימיזציה.
? ניהול קמפיינים דיגיטליים מבוססי דאטה תוך שימוש בכלי מרקטינג אוטומיישן וקמפיינים דיגיטליים ומסורתיים.
? ניהול קשר השוטף מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים (לקוחות,שותפים).
? ניהול הנכסים הדיגיטליים של התחום והפעולות השיווקיות.
? ניתוח ביצועים והפקת דוחות למדידת יעילות הקמפיינים ופעילויות השיווק ותוצאות ביצועים עסקיים.
? ביצוע מחקרי שוק ואנליזות על התנהגות לקוחות, מגמות, ומתחרים כדי להתאים את האסטרטגיות.
? אחריות מלאה לתקציב השיווק כולל קשר עם משרד פרסום, יח"צ, מחקר ופעילות בנקודות המכירה.
דרישות:
? תואר ראשון בתחומי שיווק/ מנהל עסקים/תקשורת. תואר MBA יתרון.
? 3 שנות ניסיון בניהול מותג או שיווק דיגיטלי הכרחי.
? ניסיון בתחום הפארמה או הבריאות יתרון.
? היכרות עם מערכות מרקטינג / מייל אוטומיישן,שליחת דיוורים ללקוחות בהתאם לסגמנטציה ובניית מסעות לקוח הכרחי.
? כישורי אנליזה וניהול נתונים למדידת ביצועים ואופטימיזציה.
? הכרות ברמה טובה עם מערכת salesforce - יתרון.
? יכולת חשיבה אסטרטגית ויצירתית.
? ידיעת השפה העברית והאנגלית ברמת טובה מאוד
? המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.