דף הבית » כל החברות »  דרושים סייטק בע"מ
סייטק בע"מ

דרושים סייטק בע"מ

תחום עיסוק
ייצור ותעשייה
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות סייטק בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
חברת הייטק ותיקה ומובילה, הפועלת מול שווקים בינלאומיים, מגייסת רכז/ת הזמנות בינלאומיות לניהול כולל של תהליך ההזמנה מהקליטה ועד השילוח.

ניהול הזמנות מלקוחות בחו"ל- קליטה, עדכון, מעקב וליווי אספקה

קשר שוטף עם לקוחות, נציגי מכירות, וגורמים פנים-ארגוניים

הפקת חשבוניות, הכנת מסמכי שילוח, בניית דוחות ותמחורים

עבודה במערכת Priority
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה בחברה עם פעילות בינלאומית- חובה

היכרות מעמיקה עם מערכת Priority- חובה

שליטה מלאה באנגלית (כתיבה, דיבור, קריאה)- חובה

היכרות עם תהליכי ייבוא/ייצוא, שרשרת אספקה וניהול הזמנות פיזיות

דיוק, סדר, אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית

** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8263441
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בORO TECH LTD
מיקום המשרה: בית שמש
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים עובדת/פקידת אדמיניסטרטיבית בעלת מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מצוינים וכישורי ארגון ברמה גבוהה להצטרפות לצוות שלנו.
זוהי הזדמנות מצוינת עבור איש מקצוע עם ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה, המעונין/ת להשתלב בסביבת עבודה דינמית ותומכת.
התפקיד כולל:
ניהול שוטף של משרד: אחריות על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית השוטפת של המשרד, כולל מענה טלפוני, טיפול בדואר ובמיילים, וקבלת אורחים.
תמיכה אדמיניסטרטיבית: סיוע למחלקות השונות בחברה במשימות אדמיניסטרטיביות מגוונות, כגון תיאום פגישות, הכנת מצגות וחומרים.
ניהול יומנים: תיאום וקביעת פגישות, מעקב אחר לוחות זמנים וניהול יומנים מורכבים.
הכנת מסמכים: הקלדה, עריכה ועיצוב מסמכים, דוחות ומצגות ברמה גבוהה.
טיפול ברכש משרדי: הזמנת ציוד משרדי, ניהול מלאי וספקים.
תיוק וארכיון: שמירה על סדר וארגון במסמכים פיזיים וממוחשבים, ובניית מערכת תיוק יעילה.
פתרון בעיות: מתן מענה מהיר ויעיל לפניות ובעיות אדמיניסטרטיביות.
דרישות:
ניסיון קודם: לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד אדמיניסטרטיבי/מזכירותי חובה.
שליטה מלאה ביישומי אופיס: אקסל, וורד, פאואר-פוינט ואאוטלוק ברמה גבוהה מאוד.
יכולת סדר וארגון: יכולת מוכחת לעבוד באופן מסודר, שיטתי ומאורגן.
שירותיות ויחסי אנוש מעולים: יכולת עבודה עם ממשקים מרובים, סבלנות ויכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
אחריות ומוסר עבודה גבוה: יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ולקיחת אחריות.
דיסקרטיות ומהימנות: חשיבות רבה לשמירה על סודיות ואמינות.
יכולת עבודה תחת לחץ: יכולת תעדוף משימות ועמידה בלוחות זמנים צפופים.
אנגלית ברמה טובה: קריאה, כתיבה ודיבור.
זמינות למשרה מלאה: חמישה ימים בשבוע (א-ה).
אם את/ה בעל/ת כישרון ארגוני, יכולת עבודה בסביבה דינמית ורצון להצטרף לצוות איכותי ומקצועי, נשמח לקבל את פנייתך! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8233862
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
תפקיד מגוון בסביבה מקצועית וערכית, הכולל אחריות על תפעול שוטף של המשרד ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות המקצועי.

מה כולל התפקיד?

- ניהול שוטף של המשרד ומתן מענה טלפוני ללקוחות ולצוותים

- תיאום פגישות וביצוע מעקבים

- ניהול יומנים ולוחות זמנים

- תיוק וארגון מסמכים פיזיים ודיגיטליים

- הכנת דוחות, טפסים ומסמכים שונים

- עבודה מול ממשקים פנימיים וחיצוניים

- תמיכה אדמיניסטרטיבית שוטפת בפעילות הארגון
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי חובה

- שליטה מלאה ביישומי מחשב (Office, Outlook, Excel)

- סדר, דיוק ויכולת ניהול משימות רבות במקביל

- שירותיות, אדיבות ויחסי אנוש מצוינים

- יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות

- זמינות למשרה מלאה (אפשרות לגמישות חלקית)

- אנגלית ברמה טובה

** גולדמן מיון והשמה ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8259325
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקואליציה הישראלית לטראומה
סוג משרה: משרה מלאה
לעמותת "הקואליציה הישראלית לטראומה" הממוקמת בנווה אילן,
דרוש/ה:רכז/ת אדמיניסטרטיבית למנהלת מרכזי החוסן באיו"ש

היקף המשרה:
משרה מלאה (100%)
ימים א'-ה'
התפקיד כולל ליווי אדמיניסטרטיבי ותפעולי של מנהלת מרכזי החוסן באיו"ש, ועזרה בניהול השוטף של המרכזים באזור, מדובר בתפקיד הכולל אחריות גבוהה, ראייה מערכתית, ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי, לצד תמיכה אדמיניסטרטיבית.
תיאור התפקיד -
תפעול מערכות מחשוב ודיגיטל
שימוש במערכות דיגיטליות עבור הכשרות/סדנאות.
ריכוז הדאטה במערכות המידע השונות ומהמרכזים, ייצוא וייבוא נתונים והפקת דוחות על פי דרישה (דוחות שירות, נתוני פעילות וכד')
רפרנט מול מערכת מידע לניהול מטופלים

תמיכה אדמיניסטרטיבית
תיאום וביצוע משימות ישירות מטעם המנהלת האזורית, לרבות ליווי תהליכים אופרטיביים ותמיכה ביישום תוכניות עבודה.
ליווי והדרכת מזכירות המרכזים במערכות הדיגיטליות, הטמעה ושיפור התפעול על ידי הטמעת נהלים ומתן מענה לבעיות ושאלות
דיווחים ובקרת תשלומים מרכזי חוסן מול הגופים השונים ועבודה מול הנהלת חשבונות
תיאום פגישות ויצירת גאנט פעילות שנתי, כולל תיאום בין שותפים מקצועיים, מעקב אחר יישום החלטות וייזום משימות בהתאם לצרכי המנהלת האזורית.

ארגון אירועים ופעילויות
ארגון וטיפול בכנסים אזוריים, הכשרות והדרכות אזוריות
תיאום לוגיסטי - הזמנות רכש, ספקים, פרסומים
יתכנו נסיעות לפי הצורך למרכזי החוסן באיו"ש (קרני שומרון, שער בנימין, אפרת וקריית ארבע)
דרישות:
תואר ראשון חובה
ניסיון של 3-4 שנים בעבודה אדמיניסטרטיבית ברמה גבוהה - חובה
ניסיון בעבודה עם מערכות מידע וניהול תוכן דיגיטלי
ניסיון עבודה עם רשתות חברתיות
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, כולל שליטה מלאה ב-Excel, Word, PowerPoint, Outlook. חובה ידע מתקדם ב Excel.
היכרות ועבודה עם מערכות CRM, יתרון לעבודה עם Sales force
יכולת ניתוח נתונים והפקת דוחות
ניסיון בתוכנת Canva- יתרון
ידע וניסיון ב- AIבינה מלאכותית יתרון משמעותי
יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובעל פה (ידע באנגלית - יתרון)
יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8262880
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברימון שירותי השמה
סוג משרה: משרה מלאה
שיפור מתמיד בתהליכי הייצור, הלוגיסטיקה והשרשרת התפעולית,
אחריות כוללת על אספקות איכותיות, תקינות ובזמן, בהתאם ליעדי מחיר ותקציב
הגדלת כושר הייצור והובלת תהליכי התייעלות
פיתוח והכשרת ספקים חדשים בשיתוף עם הרכש,
ניהול המפעל,קבלת החלטות אסטרטגיות: קנייה מול ייצור, פיתוח קבלני משנה, השקעות בציוד ושדרוגים
בניית תוכניות עבודה ותכנון קדימה (80% חשיבה אסטרטגית, 20% טיפול בשוטף)
הובלת שגרות עבודה מרכזיות: התנעת ייצור שבועית, שגרות קיט מלא בזמן (קמ"ז)
אחריות על יישום תהליכי קיט מלא לוודא שכל החומרים הדרושים זמינים לפני תחילת ייצור.
שכר ותנאים מעולים!
דרישות:
השכלה: תואר ראשון-חובה (יתרון לתעשייה וניהול/לוגיסטיקה/ הנדסה )
ניסיון של לפחות 7 שנים במפעל טכנולוגי/תעשייתי.
ניסיון משמעותי בניהול שרשרת אספקה, כולל חומרים והפעלת קבלני משנה
ניסיון בתכנון ובניית תוכניות עבודה ארוכות טווח
ניסיון בהובלת צוותים וניהול ממשקים מרובים
שליטה בתוכנות ERP ומערכות מידע תפעוליות
שליטה באנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)
ניסיון בהובלת פרויקטים חוצי ארגון
ניסיון בעבודה מול לקוחות גלובליים/ספקים בינלאומיים
ניסיון בהובלת תהליכי Lean/שיפור מתמיד במפעלים תעשייתיים
יכולת ניתוח נתונים ודוחות תפעוליים לקבלת החלטות מבוססות נתונים
כישורי ניהול והנעת עובדים גבוהים
תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות הנהלה
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8257503
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מאיה השמה
דרושים במאיה השמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה במרכז דרוש/ה רפרנט/ית רכש
ניהול מלאי שוטף וביצוע הזמנות
ניהול מומ מול ספקים
השווואת מחירים, בדיקת חשבוניות ואישור הזמנות
מענה מקצועי בתחום החלפים לכלל מחלקות רלוונטיות.
קידום תהליכי רכש ובקרה
מעקב מול חוסרי יצרן וקידום הזמנות
עבודה במשרה מלאה לא היברידית
דרישות:
נייסון ברכש.
ניהול מלאי שוטף וביצוע הזמנות
ניהול מומ מול ספקים
השווואת מחירים, בדיקת חשבוניות ואישור הזמנות
מענה מקצועי בתחום החלפים לכלל מחלקות רלוונטיות.
קידום תהליכי רכש ובקרה
מעקב מול חוסרי יצרן וקידום הזמנות
עבודה במשרה מלאה לא היברידית
דרישות:
לחברה במרכז דרוש/ה רפרנט/ית רכש
ניהול מלאי שוטף וביצוע הזמנות
ניהול מומ מול ספקים
השווואת מחירים, בדיקת חשבוניות ואישור הזמנות
מענה מקצועי בתחום החלפים לכלל מחלקות רלוונטיות.
קידום תהליכי רכש ובקרה
מעקב מול חוסרי יצרן וקידום הזמנות
עבודה במשרה מלאה לא היברידית
דרישות:
נייסון ברכש.
ניהול מלאי שוטף וביצוע הזמנות
ניהול מומ מול ספקים
השווואת מחירים, בדיקת חשבוניות ואישור הזמנות
מענה מקצועי בתחום החלפים לכלל מחלקות רלוונטיות.
קידום תהליכי רכש ובקרה
מעקב מול חוסרי יצרן וקידום הזמנות
עבודה במשרה מלאה לא היברידית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8179546
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
הקרן למורשת הכותל המערבי
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
רכז/ת הלוגיסטיקה אחראי/ת על הובלה, תיאום וביצוע של כלל ההיבטים הלוגיסטיים הנדרשים לקיום הפעילויות, התכניות והאירועים המנוהלים על ידי אגף החינוך בקרן למורשת הכותל המערבי. התפקיד כולל עבודה מול מגוון רחב של ממשקים פנימיים וחיצוניים, דורש ראייה מערכתית, יכולת תפעולית גבוהה, סדר וארגון ויחסי אנוש מצוינים.

תחומי אחריות עיקריים:
תכנון וביצוע הזמנות לוגיסטיות (ציוד, שירותים וכו') מול ספקים חיצוניים ומול מערכות הרכש הפנים ארגוניות.
תיאום והזמנות ציוד ומשאבים לוגיסטיים פנימיים מול אגפים אחרים בקרן.
גיוס, שיבוץ והפעלה של צוותים לוגיסטיים בפרויקטים ובאירועים השונים.
ביצוע מעקב ובקרה על תקציב לוגיסטי, כולל ריכוז נתונים ודיווחים.
קיום קשר שוטף עם ספקים תיאומים, מעקב אחר אספקות וטיפול בתקלות.
אחריות על שינוע ואחסון ציוד, כולל פיקוח על תחזוקה ושימוש תקין.
דרישות:
ניסיון קודם בלוגיסטיקה / תפעול חובה.
יכולת ארגון, סדר וניהול זמן ברמה גבוהה.
כושר ניהול ותיאום משימות רבות במקביל, יכולת טובה לעבודה בתנאי לחץ.
שליטה ביישומי Office ובמערכות ממוחשבות תפעוליות.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות ובסביבה מרובת ממשקים.
נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות בעת הצורך.
נכונות לעבוד בעבודות הדורשות מאמץ גופני ופיזי.
רישיון נהיגה חובה
תקשורת בין אישית גבוהה
יתרון משמעותי לניסיון בעבודה בארגוני חינוך / תרבות / מגזר ציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8202967
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מתאם/ת רכש לתפקיד מאתגר ומעניין בחברה מובילה בתחומה. התפקיד כולל תיאום ותכנון לוגיסטי של תהליכי אספקה והפצה, עבודה מול ספקים ולקוחות בארץ ובחו"ל ומעקב אחר ביצוע הזמנות, טיפול בתלונות מול ספקים. במסגרת התפקיד תשתלב/י בצוות דינמי ותקבל/י הכשרה מקצועית להתמחות בתחום.
העבודה במשרה מלאה ומתאימה גם למתחילים/ות ללא ניסיון קודם.
דרישות:
*תואר ראשון - חובה.
*ניסיון בתפקיד דומה - יתרון
ניסיון עבודה מול מערכות ERP יתרון
* שליטה מלאה ביישומי OFFICE בפרט EXCEL.
* יחסי אנוש מצוינים.
* ראש גדול, יצירתיות ויכולת למידה מהירה.
* יחסי אנוש מצוינים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8130826
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בIn Touch
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 15,000-18,000
לארגון אקדמי מוביל בירושלים דרוש/ה אחראי/ת שיווק דיגיטלי, לתפקיד המשלב: בניית אסטרטגיה שיווקית, אפיון וניהול הקמפיינים השיווקיים, ניהול צוות הדיגיטל ובניית תכנית עבודה שיווקית הכוללת פעילות אונליין ואופליין, מדידה ובקרה שוטפת על ביצועים ותוצאות בזמן אמת, פיקוח על תפעולו השוטף של האתר, ייזום פרויקטים שיווקיים ושיתופי פעולה עם קהילות וארגונים רלוונטיים, יצירה והפקת חומרים שיווקיים, עבודה שוטפת מול כלל הגורמים באקדמיה ועוד.
*המשרה ממוקמת בירושלים עם יום אחד היברידי מהבית*
דרישות:
תואר אקדמי- חובה, בתקשורת שיווק או מנהל עסקים יתרון
ניסיון קודם בעולם השיווק הדיגיטלי - חובה
ניסיון ניהולי - יתרון משמעותי
ניסיון באפיון ובתכנון קמפיינים שיווקיים - חובה
ניסיון בניהול קמפיינים במדיה הדיגיטלית והבנה בעולמות UX / UI - יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה- חובה
ניסיון בניהול אתר אינטרנט - יתרון
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לארגון ציבורי מוביל ועתיר משמעות דרוש/ה רכז/ת תקשורת ודוברות להובלת מהלכים תקשורתיים מקומיים ובינלאומיים, בשגרה ובחירום.

- הובלה ויישום של יוזמות תקשורתיות וקמפיינים אסטרטגיים מול כלי התקשורת המובילים בישראל ובעולם

- יצירת תוכן עיתונאי: ניסוח והפצת הודעות לעיתונות, כתיבת תגובות ומענה לפניות תקשורת בזמן אמת

- בניית קשרים עם עיתונאים וגורמים רלוונטיים בתקשורת

- ליווי והכנה של אנשי מקצוע בארגון להתראיינות בתקשורת

- הובלת מהלכים תקשורתיים בעתות חירום ומשבר

- תפעול קשרים שוטפים עם שותפים אסטרטגיים: גופי חירום, משרדי ממשלה, חברות יח"צ והפקה

- צילום ועריכת תוכן מולטימדיה סרטונים, ראיונות, אירועים

- עריכה וכתיבת חומרי הסברה וניהול ניוזלטר ארגוני

- עבודה צמודה עם מחלקות פנים ארגוניות לזיהוי והבלטת סיפורים מקצועיים
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הדוברות/תקשורת/יח"צ חובה

- תואר אקדמי בתחום רלוונטי - חובה

- כישורי כתיבה ועריכה מעולים בעברית (אנגלית יתרון משמעותי)

- הבנה תקשורתית רחבה ויכולת חשיבה אסטרטגית

- זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות לפי הצורך

- יכולת עבודה תחת לחץ, ריבוי משימות והובלת תהליכים רוחביים

- יחסי אנוש מעולים, יוזמה ועצמאות

** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8243166
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו