יד ימין לבעלים. אחריות על הטיפול השוטף והאדמיניסטרציה.
קשר שוטף עם ספקים בארץ ובחו"ל
ניהול יומיומי של משימות, כולל גבייה ומעקב אחרי לקוחות תהליכי יבוא וייצור.
תיאומים שוטפים, תכתובות, מעקב אחרי ביצוע
חלק מהעבודה מהבית (לא מתאים למי שמחפשת משרד בלבד)
יכולת השתלבות מהירה והבנה מעמיקה
דרישות:
ניסיון קודם והבנה בניהול משרד, יבוא(יתרון) ואופנה (יתרון).
אנגלית ברמה גבוהה כושר ביטוי, כתיבה ודיבור
שליטה מלאה באופיס וגוגל (דגש על אקסל, וורד, מיילים)
משימתיות, אפקטיביות (יכולת לבצע מטלות במקביל בזמן קצר) על פי סדר עדיפויות מוגדר.
תכונות שיתקבלו באהבה: עצמאות, יוזמה, יכולת תפעול וארגון, יחסי אנוש מצוינים, תקשורתיות, אסרטיביות, אדיבות, אחריות, התמדה וחריצות. ייצוגיות ומוטיבציה להצלחה.
זמינות מיידית לחצי משרה (4 שעות ביום, עם גמישות) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.