תיאור חברה
בלינק היא פלטפורמת SaaS גלובלית המהפכה את עולם ניהול הנכסים בבנייני מגורים.
הפתרון שלנו, המיועד לחברות ניהול ולוועדי בתים, מפשט תהליכים מורכבים כמו גבייה דיגיטלית, ניהול ספקים ותיאום עבודות תחזוקה.
תיאור תפקיד
זהו תפקיד מלא של מנהל /ת תמיכה B2B.
מנהל /ת התמיכה תהיה אחראי/ת על מתן תמיכה ללקוחות עסקיים, מענה לפניות, טיפול בתקלות טכניות והבטחת חוויית משתמש חיובית.
התפקיד כולל בנייה ושימור של קשרים מקצועיים עם לקוחות עסקיים, ניתוח צרכים ומתן פתרונות לשיפור שביעות הרצון.
בנוסף, התפקיד כולל הכנת דוחות ביצועים ושיתוף פעולה עם צוותים חוצי-ארגון לשיפור תהליכי שירות והצלחה.
הקשר מול הלקוחות מתבצע דרך מערכת גלאסיקס (וואטסאפ),טלפונים,מיילים ושיחות וידיאו למתן שירות והדרכה על המערכת.
דרישות:
דרישות תפקיד
יכולות שירות ותקשורת גבוהות, ויכולת לבנות ולשמור על מערכות יחסים עם לקוחות-חובה
ניסיון מוכח בשירות לקוחות ועבודה מול לקוחות ישראלים מעל שנתיים-חובה
יכולת פתרון בעיות וניסיון בטיפול בפניות טכניות
ניסיון עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות-חובה
יכולת ארגון, תעדוף וניהול מספר משימות במקביל
שליטה בכלי תמיכה, מערכות שירות,אקסל-חובה
ניסיון בעולמות ה-B2B או SaaS יתרון
יכולת עבודה עצמאית, כולל עבודה מרחוק
ניסיון קודם בניהול נכסים, פינטק,בנקים או תשלומים יתרון
שפות- עברית ברמת שפת אם, אנגלית טובה מאוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.