הזדמנות להצטרף לחברה מובילה בתחום עם סביבה מקצועית ודינמית!
במסגרת התפקיד:
* תיאום לוגיסטי של שילוחים ימיים, אוויריים ויבשתיים: הזמנת מכולות ומשאיות, עבודה מול עמילי מכס ומשלחים, ומעקב אחר משלוחים.
* ניהול מסמכים ובדיקות פיננסיות: בדיקת חשבוניות, אישור ניירת ייצוא ובחינת עלויות שילוח.
* מענה ללקוחות: תיאום משלוחים, עדכון על זמני אספקה והכנת מסמכי ייצוא.
* תמיכה אדמיניסטרטיבית: טיפול בהזמנת דוגמאות, תיאום פגישות ואירועים, ניהול קופה קטנה, הזמנת ציוד משרדי ומזון ועוד.
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים לפחות בתפקיד דומה חובה.
ידע וניסיון בשילוח ימי והיכרות עם תהליכי שילוח בינלאומיים.
שליטה מלאה באנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור).
ניסיון בשילוח חומרים מסוכנים יתרון משמעותי.
ידע בתוכנת פריוריטי יתרון.
למה להצטרף אלינו?
עבודה בחברה מובילה ויציבה בשוק הבינלאומי.
תנאים מצוינים וסביבת עבודה נעימה ומקצועית.
תפקיד מגוון ומאתגר עם אופק לצמיחה מקצועית.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.