דף הבית » כל החברות »  דרושים משרד עורכי דין מיכאל דקר
משרד עורכי דין מיכאל דקר

דרושים משרד עורכי דין מיכאל דקר

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות משרד עורכי דין מיכאל דקר (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
איש/ מכירות פנים: ניהול לקוחות משרדי בחברת אלקטרוניקה מובילה,
(Inside Sales Development Representative)

מיקום: צפון תל אביב (משרה מלאה, במשרדי החברה - לא היברידי)
עדיפות לתושבי ת"א, הרצליה, רמת גן, פ"ת, רמת השרון, הוד השרון, כפ"ס

אנו נציגות ישראלית מובילה ומשווק מורשה של יצרנים עולמיים בתחום הרכיבים האלקטרוניים: רכיבים אקטיביים, רכיבים פאסיביים, רכיבים אלקטרומכניים, תקשורת אלחוטית ו-IoT. החברה פועלת מול כלל היצרנים המובילים בתחום האלקטרוניקה והאלקטרומכניקה - לקוחות בישראל, כוללים חברות ביטחוניות, תעשייתיות ואזרחיות, שעוסקים בפרויקטים מרכזיים לאורך השנים.

תיאור התפקיד:
התפקיד מתאים לאנשים תהלייכים יסודיים שטובים ומעוניינים בניהול משרדי (לא שטח). העבודה כוללת עיסוק בליווי תהליכי תמיכת מכירות והזמנות פעילות סחר והצעות מחיר מול קניינים (אנשי רכש), ומנהלי פרויקטים בחברות ישראליות מובילות במשק כג רפא"ל, אלביט, תע"ש, חברות סמיקונדקטור, תקשורת אלחוטית ומדיקל ועוד.

התפקיד אינו כולל מכירות שטח, אלא מתמקד בניהול תהליכי המכירה במודל פנימי במשרדים בלבד -, תוך דגש על תיאום, מעקב וליווי ואספקות.

תחומי אחריות:
ניהול וליווי תהליכי מכירות פנים, עבודה מול מנהלי רכש ומנהלי פרויקטים אצל לקוחות.
ניהול תהליכי מסחר והזמנות: הכנת הצעות מחיר, תיאום זמני אספקה, מעקב אחר הזמנות.
בנייה ושימור קשרי לקוחות.
עמידה ביעדי KPI פנימיים של המכירות.

דרישות:
- חובה: 10-20 שנות ניסיון בתפקידי מכירות פנים או תמיכה במכירות / ניהול לקוחות משרדי
- לחלופין 10-20 שנות ניסיון בתפקידים מסחריים/עסקיים דומים במשרד.
- יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות.
- סבלנות שירותיות וסגירת פרוייקטים
- אנגלית טובה
- סדר וארגון ברמה גבוהה, ירידה לפרטים, מעקב אחר תהליכים.

שכר:
שכר בסיס: 15,000 לחודש.
בונוס שנתי בגובה עד 30,000, בכפוף לעמידה ביעדי KPI.
דרישות:
עדיפות לבעלי וותק לרבות בני גילאי 40-50 ומעלה (אנו פתוחים לכל הגילאים ומעריכים מאוד ניסיון וותק)
דרישות אחרות:
10-20 שנות ניסיון בתפקידי מכירות פנים או תמיכה במכירות, רצוי בתעשיות האלקטרוניקה או האלקטרומכניקה. לחלופין 10-20 שנות ניסיון בתפקידים מסחריים דומים במשרד.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה מול לקוחות.
אנגלית טובה עד מצויינת כתיבה דיבור (מול חברות הספקים בחו"ל)
סדר וארגון ברמה גבוהה, ירידה לפרטים, מעקב אחר תהליכים.
הגעה עצמאית (נגישות תחבורה ציבורית נמוכה)

אנו מאמינים במתן הזדמנות שווה לכל הגילאים, לרבות אך לא רק לבני 50 ומעלה, ולבעלי מגבלות פיזיות ונכויות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8254600
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה ליזמות ובנייה, העוסקת ביזמות בפרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה וחשבונות לתפקיד משמעותי בסביבה משפחתית, נעימה ומקצועית.
המשרה כוללת: אחריות על ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, טיפול פיננסי בסיסי ועבודה שוטפת מול דיירים, ספקים, יועצים ורשויות.

תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות
- טיפול בחשבוניות איסוף, מעקב, תיעוד ועבודה מול מנהלת החשבונות
- מעקב אחר תשלומים לספקים ויועצים, ובקרה על הוצאות שוטפות
- הכנת מסמכים, דוחות, מצגות ומעקב אדמיניסטרטיבי
- תקשורת שוטפת מול דיירים, לקוחות, רשויות וספקים
- שימוש יומיומי בתוכנות Office 365: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- יתרון משמעותי: יכולת ניתוח והבנה פיננסית בסיסית לפרויקטים.

למה להצטרף אלינו?
- סביבת עבודה משפחתית, נעימה ומכילה
- תפקיד מגוון עם השפעה ממשית על ניהול המשרד והפרויקטים
- הזדמנות אמיתית להיכנס לעולם הנדל"ן בירושלים ולהתפתח מקצועית לאורך זמן
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות בכירה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, גבייה ומעקב אחר תשלומים- חובה
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי
- שליטה מלאה בתוכנות Office 365
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יתרון משמעותי: היכרות עם תחום הנדל"ן / רקע משפטי / ניסיון בעבודה מול יועצים וספקים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8235282
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בSVT
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מזכיר/ת משרד- למשרד עורכי דין בוטיק

במסגרת התפקיד:
- הגשת דוחות חודשיים של לקוחות המשרד לגורמים משפטיים ונושים
- עדכון נושים ומסירת דואר רשום דרך מערכת דיגיטלית
- עבודה בנגיעה משפטית, כולל מענה טלפוני ללקוחות
- ניהול מערכת לניהול כללי של המשרד
- קבלת קהל והטיפול בענייני השוטף, כגון השלמת ציוד והזמנת מסמכים
- סיוע בארגון ותיוק מסמכים
דרישות:
- 3-5 שנות ניסיון באדמיניסטרציה במשרד עורכי דין או תחום משפטי דומה
- שליטה מעולה במיומנויות מחשב ויישומי משרד
- יכולת ארגון, סדר וניהול של משימות שוטפות
- יחסי אנוש טובים ויכולת תקשורת מצוינת עם לקוחות ועובדים
- הבנה בסיסית של תחום המשפט והחדלות פירעון - יתרון
- זמינות למשרה של 8 שעות ביום, 08:00-16:00
- התאמה לעבודה בסביבה משפטית דינמית ומאתגרת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7691330
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
שירות לקוחות עסקיים ומוסדיים של החברה: מתן מענה בטלפונים, במיילים ובפגישות פרונטליות ככל הנדרש. ליווי וניהול משימות הקשורות לקליטת הלקוחות ולתועלות שהחברה מספקת להם במהלך השת"פ. יצירה ושמירה קשרים טובים וחמים עם הלקוחות והקניית תחושה של הובלה מקצועית.

ניהול וקידום פרויקטים של הקמה ותחזוקה של החברה משלב ההקמה ועד כולל שלב התחזוקה כולל יצירת לו"זים ומשימות לאנשים המעורבים בכל פרויקט, מעקב אחר ביצוע משימות וקבלת תוצרים רצויים במועדים שנקבעו

הגדלת הכנסות ושיפור רווחיות החברה: עזרה בתיאום פגישות ושיחות לצוות מכירות, השתתפות בפגישות ושיחות וסגירת עסקאות.

הזנת תוכן והגהת תוכן בעברית (עדיפות עברית ואנגלית) באתר האינטרנט אותם מנהלת החברה.

הפקה וטיפול במסמכים חשבונאיים -טיפול שוטף בכל המסמכים הנדרשים והעברתם ללקוחות, להנהלת חשבונות ולהנהלת החברה ככל הנדרש.

תנאי העבודה:
עבודה בסביבה ממוחשבת, במערכת שבנויה Strapi CMS ו/או wordpress

העבודה כוללת: הגהת טקסטים, הזנת תכנים, עבודה טכנית באתר,  ניהול  נתונים ב Google Sheets ותקשורת במיילים/טלפונים עם שלל גורמים רלוונטיים.

ניהול  מטלות ב Monday.com, תוכנות להפקת מסמכים חשבונאים (icount) ועוד.

העבודה הנה בהיקף של משרה מלאה מהבית בשלב זה עם 1-2 פגישה ימי עבודה במשרד עם צוות החברה ובהמשך עבודה במשך כל השבוע במשרד.
דרישות:
- יחסי אנוש, תודעת שירות גבוהה וערכיות
- שליטה ואוריינות ברמה גבוהה מאוד באינטרנט.
- תשוקה והתלהבות מעבודה טכנית באינטרנט (הזנת נתונים, עדכוני מערכת וכו').
- שליטה ברמה גבוהה בכתיבה בעברית (חובה).
- שליטה טובה באנגלית בכתיבה ובדיבור (חובה).
- תשומת לב לפרטים קטנים (חובה).
- יכולת עבודה תחת לחץ וביצוע משימות מרובות במקביל (חובה).
- יכולת גבוהה של עבודה בצוות (חובה).
- שליטה מצוינת בתוכנות Office בדגש על Excel ו/או Google Sheets.
- יתרון לבעלי /ות ניסיון קודם בהזנת תכנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8257236
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברזומה Rezume כח אדם והשמה
סוג משרה: מספר סוגים
לחברה מובילה דרושים /ות נציגי /ות מכירות ללקוחות שהשאירו פרטים ומחכים להצעת מחיר.
ללא ימי שישי, העבודה בימים א' -ה' במשמרות. 6 שעות עבודה ביום.
בונוסים מהגבוהים בשוק.
חדר אוכל, חדר כושר, תחרויות פרסים, אוירה צעירה ודינאמית ואפשרויות קידום.
דרישות:
אוריינטציה שירותית.
אסרטיביות, יכולת הובלת שיחה, ראש גדול.
ניסיון במכירות- יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8131775
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברזומה Rezume כח אדם והשמה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
דלת כניסה לעולם הפיננסי - החברה המובילה בתחום מגייסת נציגי /ות שירות לקוחות
מענה לשיחות נכנסות ומתן שירות מקצועי ללקוח
שכר בסיס 7,000 + בונוסים, ממוצע 9,000-10,000 ותנאים סוציאליים מעולים!
חדר אוכל, חדר כושר, נופשי חברה לחו"ל והמון אופציות להתקדם.
דרישות:
אוריינטציה שירותית
מוטיבציה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8124289
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת מדיה מובילה בתל אביב דרוש /ה איש/ אשת מכירות טלפניות בשפה האנגלית.

בואו להיות חלק ממשרד תוסס ומשפחתי בתל אביב - מרחק הליכה מרכבת השלום.
אם יש לך רצון להצליח ולהרוויח מקומך איתנו!
במסגרת התפקיד:
-יצירת קשר מול לידים חמים וקרים
-מכירת מוצרי החברה
- עמלות גבוהות במיוחד - בלי תקרת שכר

העבודה בימים: ב'-ו'
אפשרות לבחור את שעות העבודה:
05:00-14:00 / 16:00-24:00 / 01:00-9:00
הכשרה מלאה על חשבון החברה !
דרישות:
*אנגלית ברמה גבוהה - רמת שיחת -חובה.
*ניסיון במכירות -חובה.
*אוריינטציה מכירתית -חובה.
*נכונות לשעות העבודה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8262012
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברזומה Rezume כח אדם והשמה
סוג משרה: מספר סוגים
מוקד חידושי הרכב בחברת ביטוח גדולה מחפש אתכם /ן, נציגי /ות מכירות עם רעל בעיניים שרוצים /ות לעשות הרבה כסף במעט שעות עבודה!
אוירה צעירה ותחרותית, משמרות נוחות והמון תחרויות.
תנאים סוציאלים מלאים, ארוחות מסובסדות ושפע של פרסים שווים.
הכשרה על חשבון החברה!
דרישות:
רעב /ה לכסף.
אוריינטציה מכירתית ויכולת עמידה ביעדים.
ניסיון במכירות - יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7833627
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בQHR
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש.ה נציג.ת מכירות טלפוני
לניהול מכירות לבסיס לקוחות קיים ויצירת הזדמנויות חדשות
התפקיד הנו ממטה החברה בחולון (ללא אפשרות לעבודה היברידית)
במסגרת התפקיד:
עבודה מול מגזר פרטי (קליניקות ומרפאות)
ניהול קשרים עסקים מרחוק באמצעים דיגיטליים (טלפוני, זום, וואטסאפ)
הכרות עם פעילות הרופאים, הבנת צרכים ומכירה מרחוק של מגוון מוצרי החברה בתחומי האסתטיקה
זיהוי הזדמנויות חדשות והגדלת בסיס הלקוחות.
הזנת הזמנות נכנסות במערכת, אחריות על אספקה, גבייה ושביעות רצון הלקוחות
התפקיד כולל עבודה רציפה מול ממשקים פנימיים בארגון.
דרישות:
-ניסיון עבודה קודם בתחום של שירות לקוחות/מכירות טלפוניות עדיפות בתחומי הפארמה/אסתטיקה
- השכר מורכב מבסיס + עמלות
-שליטה מלאה בשפה הרוסית יתרון.
-שליטה מלאה ביישומי Office.
-ניסיון עבודה על מערכת Priority.
- יכולת תיעדוף משימות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים. -אנגלית ברמה גבוהה חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8256686
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
מחפשים/ות תפקיד שירותי עם תנאים מעולים והטבות מפנקות בעולם המלונאות? אנחנו מגייסים/ות נציגי/ות שירות לקוחות מסורים/ות להצטרף לצוות התקשורת הכתובה שלנו!
מהות התפקיד:
* טיפול בפניות שירות נכנסות של לקוחות, בעיקר באמצעות צ'אט ומיילים
* מענה מקצועי וסיוע בפתרון מגוון בעיות שירות
* במידת הצורך, הוצאת שיחות טלפון יזומות ללקוחות לצורך השלמת טיפול בפנייה
למה כדאי לכם/ן להצטרף אלינו?
* 36 ש"ח לשעה, בתוספת בונוסים חודשיים של עד 2,000 ש"ח על עמידה ביעדים!
* לאחר 3 חודשי ותק, תיהנו מסבסוד משמעותי על חופשות ברשת המלונות היוקרתית שלנו
* קורס הכשרה מקיף בן שבועיים במשרה מלאה (09:00-16:00) שיכין אתכם/ן לתפקיד
* סביבת עבודה מקצועית ברשת מלונות מובילה

העבודה בירושלים ימים א'-ה' בין 08:45-18:00, וימי שישי לסירוגין בין 08:00-13:00
דרישות:
שירותיות, ורבליות ויחסי אנוש טובים
ניסיון ממוקדי שירות ומכירה - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252567
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו