דף הבית » כל החברות »  דרושים SVT JOBS
SVT JOBS

דרושים SVT JOBS

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות SVT JOBS (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במכון תימה- המכון לאבחון יעוץ והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה יצרנית בתחום הבניה בבת ים דרוש/ה אחראי/ת פרויקטים:
התפקיד כולל:
קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה
מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות.
עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן.

העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* תואר-חובה, הנדסאי /ת תעשייה וניהול - יתרון
* שליטה מלאה באקסל.
*שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי.
* ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם.
* ניסיון מעולם הלוגיסטיקה/רכש/בק אופיס ואדמיניסטרציה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8330849
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: בת ים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ותיקה יצרנית, הממוקמת בבת ים, דרוש/ה רכז/ת בק אופיס פרויקטים
התפקיד כולל עבודה בצוות והתנהלות מול ממשקים רבים בחברה.
במסגרת התפקיד:
-קבלת הצעות מחיר ופתיחת תיקי פרויקט בהתאם, פתיחת דרישות רכש, טיפול בהזמנת רכש משלב ההזמנה ועד קבלת הסחורה
-מעקב ובקרת תקציב אחר הפרויקטים, יכולת ניתוח נתונים או דוחות, הבנת האילוצים יכולת הסקת מסקנות ופעולות בהתאם לטובת קידום הפרויקט, הוצאת חשבוניות.
-עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים: מחלקת תכנון, מכירות, מחסן.
-העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך.
דרישות:
* הנדסאי /ת תעשייה וניהול יתרון משמעותי
* תואר ראשון - חובה
* שליטה מלאה באקסל.
*שליטה מלאה בתוכנת פריוריטי.
* ניסיון בביצוע בקרה תקציבית לפרויקט כולל הפקת דוחות וניתוחם.
* יכולת ירידה לפרטים בדגש על הזמנות טכניות, הזמנות רכש, חשבוניות.
*יכולת עבודה בין ממשקים שונים בתוך הארגון.
*חריצות, יסודיות ויחסי אנוש טובים.
העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה בבת ים, ימים א' עד ה' בשעות 08:00 עד 16:30 ושעות נוספות על פי הצורך. (התפקיד לא מתאים למי שמחפש/ת גמישות בשבעות העבודה) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8335244
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: בת ים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה דרוש/ה רכז/ת פרויקטים בבת ים דרוש/ה רכז/ת פרויקטים
התפקיד כולל:
בקרה תקציבית- תחילת פרויקט וסיום פרויקט
אחריות על ביצוע רציף של עבודות הקבלנים
חשבונות קבלנים
אחריות על הנפקת חשבונות וחשבוניות לרבות חשבונות/ אישור חשבונות ביניים/ חשבונות סופיים וגבייה
תמחור שינויים ותוספות
דרישות:
דרישות התפקיד:
 ניסיון בתפקיד דומה מחברה תעשייתית
 היכרות עם תוכנת פריורטי
 שליטה מלאה באקסל
 יכולת ניהול מו"מ ועבודה מול ספקים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8296261
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה גלובלית מצליחה בתחום המכשור הרפואי, הממוקמת באיירפורט סיטי, דרוש/ה רכז/ת לוגיסטיקה והזמנות לניהול מלא של תהליך ההזמנה משלב הקליטה ועד אספקת המוצר ללקוחות בארץ ובחו"ל.
התפקיד משלב אחריות תפעולית, שירותית ולוגיסטית בסביבה עסקית בינלאומית.
תחומי אחריות:
ניהול כולל של הזמנות לקוחות: טיפול, מעקב ובקרה משלב ההזמנה ועד לאספקה.
תיאום תהליכי ייצור, שילוח וחיוב.
מתן שירות שוטף ללקוחות בארץ ובחו"ל, וכן תמיכה באנשי המכירות.
ניהול משלוחים בינלאומיים (ייבוא וייצוא ים ואוויר), כולל עבודה מול משלחים, עמילי מכס ובנקים (LC).
טיפול בחיובי לקוחות, חשבוניות וגבייה.
עבודה מול ספקים וקבלני משנה מעקב אחר אספקות ותיאום שילוחים ישירים.
דרישות:
השכלה רלוונטית בלוגיסטיקה / שילוח בינלאומי חובה.
ניסיון מוכח בניהול תהליכי ייבוא וייצוא ובעבודה מול לקוחות בינלאומיים חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office (ובפרט Excel ו-Word) חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכת Priority יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403871
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בJob-Time
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לחברה גלובלית מובילה בתחום הפיתוח והייצור לשוק החקלאי דרוש/ה מתאם/ת יצוא ימי להצטרפות למחלקת היצוא והספנות.
הזדמנות להצטרף לסביבה מקצועית, גלובלית ודינמית בתפקיד הכולל אחריות מקצה לקצה על תהליכי יצוא וניהול משלוחים ימיים.

תחומי אחריות עיקריים:
ניהול כולל של תהליכי יצוא משלב פתיחת התיק ועד למסירת הסחורה ללקוח הסופי.
הפקה ובקרה על מסמכי יצוא בהתאם לדרישות רגולטוריות, תקני מכס ולוחות זמנים מוגדרים.
תיאום ותפעול מול ממשקים פנימיים (שיווק, לוגיסטיקה, תפ"י, IT) וחיצוניים (עמילי מכס, חברות ספנות, חברות בת בחו"ל).
הובלת פרויקטים רוחביים, הפקת דוחות והכנת מצגות ניהוליות.
טיפול חשבונאי שוטף, כולל בדיקת הסכמים ואישורי תשלומים.
קבלת החלטות עצמאית בסביבה מרובת משימות תוך עמידה בלוחות זמנים קצרים.


משרה מלאה במודל היברידי
העבודה במטה החברה, פארק מת"מ חיפה
דרישות:
תואר ראשון יתרון לתחומים לוגיסטיים או ניהול שרשרת אספקה.
שליטה מלאה ביישומי Office במיוחד Excel, PowerPoint, Word.
ניסיון עם מערכות ERP יתרון משמעותי להיכרות עם SAP.
הבנה מעמיקה בעולם הספנות, תנאי מכר בינלאומיים (Incoterms) ותנאי תשלום.
אוריינטציה טכנית גבוהה, כישורי ניתוח נתונים ויכולות עבודה בסביבות דיגיטליות מתקדמות (כולל כלי AI).
שליטה מלאה באנגלית דיבור, כתיבה וקריאה חובה.
כישורים בין-אישיים נדרשים:
תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת עבודה בצוות גלובלי.
יכולת תיעדוף גבוהה, ירידה לפרטים, עצמאות תפעולית ודייקנות.
תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה תחת לחץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8404132
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת ייבוא מובילה לכלי עבודה ומוצרי חשמל דרוש /ה רפרנט /ית תפעול, רכש, יבוא ויצוא.
בואו להיות חלק מחברה מובילה בתחום היבוא והפיתוח.

מיקום: א.ת. מבוא כרמל.
היקף משרה: משרה מלאה במשרדי החברה.

התפקיד כולל:
- טיפול בהזמנות יבוא, תיאום משלוחים (באופן מלא) מול חברות הובלה בינלאומיות
- הכנת מסמכים למכס ושחרור סחורה
- טיפול בבעיות ואי התאמות במשלוחים, בדיקות התאמה בין מסמכים למשלוח בפועל
- תקשורת שוטפת עם ספקים, משלחים וסוכני מכס
- עדכון מערכות מידע, תיעוד ובקרה על משלוחים ועלויות הובלה ומכס
- ניהול תפעול שוטף של מכולות מול קבלני משנה
- מעקב ודיווח שוטף להנהלה, ניהול מסמכים מסודר, ועדכון מתמיד בהתאם לשינויים רגולטוריים בתחום הסחר
דרישות:
- 2+ שנות ניסיון בתחום יבוא/יצוא
- השכלה: תואר ראשון רלוונטי / רכש יבוא יצוא ושכר בינלאומי
- היכרות עם תהליכי שילוח, רגולציה בינ"ל ותנאי תשלום (Incoterms)
- ידע בנוהלי מכס ותיעוד מכסי, שיטוח שילוח ולוגיסטיקה
- יכולת עבודה מול משלחים וחברות הובלה, דקדקנות בתיעוד
- שליטה במערכות מחשוב:
* אקסל חובה
* Sap Business One- יתרון
* הכרות עם מערכת מסלול
- יכולת פתרון בעיות ויוזמה, סדר, ארגון, דיוק, יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- כישורי תקשורת טובים בעברית ובאנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה וכתיבה)
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8396773
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במאיה השמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה באיזור יקנעם דרוש/ה רפרנט/ית תפעול רכש, יבוא ויצוא


טיפול בהזמנות יבוא, תיאום משלוחים (באופן מלא) מול חברות הובלה בינלאומיות
הכנת מסמכים למכס ושחרור סחורה
טיפול בבעיות ואי התאמות במשלוחים, בדיקות התאמה בין מסמכים למשלוח בפועל
תקשורת שוטפת עם ספקים, משלחים וסוכני מכס
עדכון מערכות מידע, תיעוד ובקרה על משלוחים ועלויות הובלה ומכס
ניהול תפעול שוטף של מכולות מול קבלני משנה
מעקב ודיווח שוטף להנהלה, ניהול מסמכים מסודר, ועדכון מתמיד בהתאם לשינויים רגולטוריים
בתחום הסחר.

דרישות התפקיד:
2+ שנות ניסיון בתחום יבוא/יצוא
השכלה: תואר ראשון רלוונטי / רכש יבוא יצוא ושכר בינלאומי
היכרות עם תהליכי שילוח, רגולציה בינל' ותנאי תשלום (Incoterms)
ידע בנוהלי מכס ותיעוד מכסי, שיטוח שילוח ולוגיסטיקה
יכולת עבודה מול משלחים וחברות הובלה, דקדקנות בתיעוד
שליטה במערכות מחשוב:
o אקסל חובה
o SAP Business One יתרון
o הכרות עם מערכת מסלול
דרישות:
2+ שנות ניסיון בתחום יבוא/יצוא
השכלה: תואר ראשון רלוונטי / רכש יבוא יצוא ושכר בינלאומי
היכרות עם תהליכי שילוח, רגולציה בינל' ותנאי תשלום (Incoterms)
ידע בנוהלי מכס ותיעוד מכסי, שיטוח שילוח ולוגיסטיקה
יכולת עבודה מול משלחים וחברות הובלה, דקדקנות בתיעוד
שליטה במערכות מחשוב:
o אקסל חובה
o SAP Business One יתרון
o הכרות עם מערכת מסלול
יכולת פתרון בעיות ויוזמה, סדר, ארגון, דיוק המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8396951
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במטב עמותה לשירותי טיפול ורווחה
מיקום המשרה: הרצליה וכפר סבא
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש.ה רכז.ת גיוס ושימור מטפלות לסניף הרצליה של עמותת מטב 
אם את.ה מחפש.ת תפקיד ראשוני בעולם הגיוס, בארגון יציב עם אופק קידומי- זה התפקיד בשבילך!
היקף - 100% 
שעות עבודה - 8:00-16:00  
מיקום: הרצליה (רחוב סוקולוב)
לפעמים החיים מייצרים הזדמנויות חדשות?
אנחנו מחפשות רכזת גיוס ושימור מטפלות עם רקע באדמיניסטרציה או שירות, שמחפשת לעשות את הצעד הבא.
זו הזדמנות נהדרת לעבור מתפקיד אדמיניסטרטיבי קלאסי לתפקיד דינמי שמערב אנשים, עשייה חברתית ואירועי רווחה??
אם את חולמת להשפיע, לארגן, ליזום וליצור חוויה טובה למטפלות שלנו, אז אולי זו בדיוק המשרה שחיפשת עד היום ולא מצאת!
מה בתפקיד? 
- גיוס מטפלים/ות על כל ההיבטים
- פרסומים ברשתות חברתיות
- השתתפות בירידי תעסוקה, קידום חמ"ח
- מתן מענה טלפוני, תיאום פגישות וראיונות,
- טיפול בפניות וביצוע מעקב אחר תהליכם
- ניהול יומנים
- ביצוע אירועי רווחה
דרישות:
דרישות: 
- ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה/שירות- חובה
- היכרות טובה עם רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם ועוד)- חובה 
-תואר ראשון במשאבי אנוש או תחום דומה-יתרון 
- דובר/ת רוסית- יתרון 
- ידע במערכות ממוחשבות- אקסל, אאוטלוק 
- אסרטיביות, חתירה למגע, התמדה, הישגיות. 
התפקיד כולל אחריות יוזמה וראש גדול המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8384839
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת דנאל
מיקום המשרה: כפר סבא
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
מחפשים תפקיד שירות ואדמיניסטרציה עם שליחות וערך מוסף? יש לנו משרה להציע לך!
חברת "דנאל סיעוד" מגייסת רכז/ת שירות ואדמיניסטרציה למשרה מלאה בסניף כפר סבא.
תנאים סוציאליים מעולים והכשרה מלאה על חשבוננו!

התפקיד כולל:
- התנהלות שוטפת מול המטופלים הקשישים והמטופלות עובדות הסניף.
- שיבוץ בין מטפלת למטופל והתאמה ביניהם.
- אדמיניסטרציה שוטפת, טיפול ביומני שעות של המטפלות.
- התנהלות מול ממשקים רבים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי וכדומה).
- מענה טלפוני וקבלת קהל.

משרה מלאה, א עד ה, בין השעות 8:00-16:30.

תנאים סוציאליים מעולים ביניהם- מענק התמדה של עד 12,000 ש"ח ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי ועוד.
"דנאל סיעוד" הנה חברה ציבורית המתמחה בתחום הגיל השלישי, מעניקה שירות מקצועי ומסייעת לקשישים ומשפחותיהם.
דרישות:
- ניסיון קודם בתפקידי שירות לקוחות / שימור/ מכירות מול לקוחות - חובה.
- יכולת עבודה תחת לחץ ובסביבה מרובת משימות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8061305
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסטודיו פמיליה בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
מחפשים עבודה מגוונת ודינמית בכפר סבא?
חברה שמייצרת מתנות ממותגות מחפשת רכז/ת מכירות ותפעול 
תפקיד שמשלב גם תקשורת עם לקוחות, גם עבודה מול ספקים וגם עדכון האתר
מושלם למי שאוהב/ת שהכול מתקתק מאחורי הקלעים אבל גם נהנה/ית לדבר עם אנשים

מה בתפקיד:
טיפול בלידים נכנסים ומתעניינים חדשים
שליחת הצעות מחיר, מעקב וסגירת הזמנות
עדכון נתונים בCRM ומעקב אחרי תשלומים
תיאום בין מחלקת מכירות, גרפיקה וייצור
עדכון מוצרים ומחירים באתר
עבודה שוטפת מול ספקים
דרישות:
סדר, דיוק ויכולת ניהול כמה משימות במקביל
שליטה טובה במחשב ובמערכות ניהול (CRM / אתר)
שירותיות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים
אחריות, עצמאות וראש גדול
ניסיון קודם במכירות / תפעול יתרון משמעותי
יכולת עבודה בתנאי לחץ
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397197
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו