התפקיד כולל  ניהול יומנים, תיאומי פגישות, קבלה וליווי אורחים, מענה לשיחות טלפון ומיילים, הדפסת דוחות, הכנת מסמכים ומצגות וסיוע במשימות אדמיניסטרטיביות ע"פ צורך.
דרישות:
 דרישות התפקיד:
 ניסיון של שנה-שנתיים בתפקידי מזכירות או אדמיניסטרציה
 שליטה מלאה בתוכנות Office - חובה
 יכולת ארגון וסדר ברמה גבוהה
 כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה
 יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
 אנגלית ברמה טובה - יתרון
 אחריות ומחויבות גבוהה לתפקיד
 זמינות למשרה מלאה בין השעות 8.00-16.00 בימים א'-ה'. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.