דרוש/ה Customer Success Manager נמרץ/ת ומסור/ה להצטרף לצוות המוביל שלנו! אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולת מצוינת ליצירת קשרים, תשוקה לשירות לקוחות ורצון עז להוביל את לקוחותינו להצלחה.
בתפקיד זה, תהיה/י אחראי/ת על טיפוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותינו, הבנת הצרכים שלהם ומציאת פתרונות יצירתיים לאתגרים שלהם.
המשימות העיקריות כוללות ניהול תיקי לקוחות, זיהוי הזדמנויות צמיחה, ביצוע פגישות סקירה תקופתיות, והדרכת לקוחות על מוצרינו.
אנו מחפשים מועמד/ת עם יכולות תקשורת מעולות, חשיבה אנליטית, ויכולת לעבוד ביעילות בסביבה דינמית. אם את/ה נלהב/ת מהאפשרות להוביל הצלחת לקוחות ולהשפיע באופן משמעותי, נשמח לשמוע ממך!
העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד Customer Success או תפקיד דומה
יכולת מצוינת בתקשורת בכתב ובעל פה
יכולת ניהול זמן מעולה ויכולת לתעדף משימות
אוריינטציה עסקית וראייה אסטרטגית
יכולת לעבוד באופן עצמאי ובצוות
חובה - שליטה מלאה בדוא"ל, יכולות הדרכה ואימון, ניסיון במדידת שביעות רצון לקוחות, ושליטה במחשב ובטלפון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.