חברת ההייטק GetPackage, המפתחת פלטפורמת משלוחים מהיום-להיום מרחיבה את מוקד השירות שלה ומגייסת נציגים עם ראש גדול.
התפקיד כולל:
- מתן מענה ותמיכה ללקוחות החברה באמצעות צ'אט וטלפון.
- בקרת פעילות שליחים, ומתן מענה תפעולי לשליחים באמצעות צ'אט וטלפון.
- טיפול בפניות מגוונות ותפעול שוטף של ארועים מול מערכות ניהול דיגיטליות.
העבודה במשרה מלאה ממשרדי החברה במערב ראשון-לציון.
המשרה מתאימה גם לאמהות, ניתן לשלב גם משמרות ערב באופן קבוע.
תנאים טובים למתאימים/ות + בונוסים + תנאים סוציאלים ואפשרויות קידום מקצועי!
דרישות:
- ניסיון במוקד שירות - יתרון.
- יכולת התנסחות גבוהה בטלפון ובכתב.
- שליטה ביישומי מחשב כגון WINDOWS, OFFICE.
- שירותיות ואחריות גבוהה.
- יכולת עבודה בצוות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.