עבודת הנה"ח שוטפת התאמות בנקים, פקודות יומן, תשלומים, גביה, דיווחים תקופתיים למוסדות, הפקת תלושי שכר לעובדים, ניהול והתאמת כרטיסים, בקרה על כרטיסי אשראי אחריות על תהליך הכנת התשלומים, עזרה ופיקוח על ניהול תזרים המזומנים. הכנת ספרים לביקורת חיצונית ע"י רו"ח, הכנת דוחות רווח והפסד פנימיים ניהול תמחור שירותים בארגון.
המשרה במשרדי החברה בתל אביב רמת החייל
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' ללא ימי שישי.
* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 חובה
חשבות שכר חובה
ותק של לפחות 10 שנים כמנהל/ת חשבונות "עד מאזן" חובה
ניסיון קודם בנושאים המפורטים בהגדרת המשרה חובה
ניסיון עם תוכנות חשבשבת ומכפל חובה
היכרות עם מערכות לניהול תזרים מזומנים יתרון
ידע בשפה האנגלית יתרון
שליטה מלאה בתוכנת office, ובאקסל
יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול, ניסיון בניהול צוות.
יחסי אנוש טובים.
אנו מחפשים משיהו/י לגדול איתה שרוצה לגדול איתנו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.