כחלק מהתפקיד:
- ביצוע הנהלת חשבונות עד למאזן, כולל אחריות על רישומי פקודות יומן, התאמות בנקים, לקוחות, ספקים, ורישומי רכוש קבוע. התפקיד כולל עבודה בצמוד למנהלת מחלקת הכספים ומתן מענה מקצועי שוטף בתחום הנהח.
-ביצוע התאמות בנקים, התאמות כרטיסים (לקוחות/ספקים), ופקודות חתך (הוצאות לשלם, הכנסות לקבל, הוצאות מראש).
-טיפול ברכוש קבוע ופקודות יומן מורכבות.
-עבודה שוטפת עם צוות הכספים וחשב/ת החברה
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בהנהח עד מאזן.
שליטה מלאה בתוכנות Office, ובפרט Excel.
ניסיון מוכח בעבודה עם Priority חובה.
אחריות, יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
יחסי אנוש טובים, שירותיות ויכולת עבודה תחת לחץ.
זמינות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.