דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים SVT
SVT
    המשרות שלנו (13)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    11-50

    משרות SVT

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 2
    נמצאו 13 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בSVT
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ושכר לחברת נדלן באזור חדרה
    כחלק מהתפקיד:
    אחריות על תחום לקוחות, ספקים, דיווחים למוסדות, דיווחי מע"מ, התאמות כרטיסי אשראי ובנקים, הכנת דוחות עד מאזן, טיפול בשכר ועבודה מול ממשקים פנימיים.
    עבודה במשרה מלאה מ-9:00-18:00
    דרישות:
    תעודת הנה"ח סוג 2/3
    בעל/ת הכשרה וידע בחשבות שכר
    יכולות בינאישיות גבוהות, אמינות, יסודיות, דייקנות ויכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8165108
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    שכר: 30,000-35,000
    תיאור התפקיד:

    הובלת פרויקט MES הכולל ניתוח צרכים, אפיון פתרון מול הלקוח וליווי היישום בחברות יצרניות בתעשייה.

    ניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע מול לקוחות בתעשייה בתחום ניהול רצפת ייצור, שרשרת אספקה ולוגיסטיקה.
    ניתוח דרישות ואפיון הפתרון מול הלקוח, על בסיס מוצר מדף של החברה.
    ניהול מקצועי של צוות מיישמים /מפתחים בפרויקט.
    הדרכות, ייעוץ וליווי הלקוח על שימוש במוצר.
    דרישות:
    דרישות (מודגש זה קריטי)

    מהנדס תעשייה וניהול/מהנדס תוכנה

    לפחות 3 שנות ניסיון בתפקידים דומים, ניסיון באפיון פונקציונאלי וטכני.

    ידע ב- SQL,יודע לקרוא שפת C # (ניתן גם ידע בשפת תכנות אחרת)

    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה

    ניסיון בעולם התעשייה בתחום ניהול רצפת ייצור/שרשרת אספקה/מצוינות תפעולית/לוגיסטיקה.

    אוריינטציה טכנית במערכות מידע- ERP /MES /PLM.

    Hands on

    שירותי ובעל יכולת הובלת לקוחות בתעשייה

    שכר מעולה + רכב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8139369
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: More than one
    We are looking for a VP Finance to Join a Technology Company in Tel Aviv!

    A growing and innovative technology company located in Tel Aviv is seeking a talented and experienced VP Finance to lead its financial operations. This is a key role, with significant impact on the company's growth and success.

    Responsibilities include:

    Overall management of all financial activities of the company, including accounting, budgeting, cash flow, financial analysis, and reporting.
    Developing and implementing a financial strategy that supports the company's objectives.
    Preparing periodic financial statements in accordance with Israeli and International Financial Reporting Standards (IFRS).
    Managing relationships with external parties such as auditors, banks, and tax authorities.
    Presenting and analyzing financial performance to the Board of Directors and investors.
    Requirements:
    Requirements:

    Certified Public Accountant (CPA) - Mandatory.
    Graduate of one of the Big 4 accounting firms - Mandatory.
    Minimum of 3 years of prior experience as a VP Finance or a similar senior management role in a technology company - Mandatory.
    In-depth understanding of International Financial Reporting Standards (IFRS) and Israeli GAAP - Mandatory.
    Experience working with a Board of Directors and investors - Mandatory.
    Experience in a public company - Mandatory.
    High analytical skills and strategic thinking.
    Excellent interpersonal and teamwork skills.
    Full proficiency in Hebrew and English (written and verbal).
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8151351
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    לחברה המתמחה בפיתוח תוכנות להנהלת חשבונות ובמתן פתרונות פיננסים מתקדמים,
    דרושים נציגי תמיכה טלפונית איכותיים לצוות תמיכה טלפונית חדש שמוקם inhouse בימים אלו.
    בתפקיד זה, תספק תמיכה טכנית מקצועית בטלפון עבור לקוחותינו העסקיים - חברות וארגונים מהחשובים בארץ.
    תהיה הזרוע של החברה והדלת לשירות הלקוחות הידידותי והמסור שלנו.

    מה תקבלו אצלנו?

    סביבת עבודה מקצועית ומשפחתית, צוות מגובש ומנהלים תומכים
    תנאים מצוינים, שכר הולם
    הדרכה קפדנית ותקופת התמחות שתסייע לכם להכיר את התפקיד לעומק
    אפשרויות קידום עתידיות בארגון מוביל ויציב

    משרה מלאה במשרדי החברה בפ"ת
    א-ה
    8:00-17:00
    דרישות:
    דרישות:
    מה אנחנו מצפים מכם?

    ניסיון של כשנה לפחות במתן תמיכה אפליקטיבית/ שירות טלפוני- חובה
    רקע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי!
    תודעת שירות גבוהה, מוטיבציה וחיוך בקול
    יכולת עמידה בעומסים ועבודה יעילה תחת לחץ
    יכולת עבודת צוות מצוינת ויחסי אנוש טובים
    גישה חיובית, למידה מהירה וראייה רחבה

    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8035505
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה חשב/ת שכר לחברה יצרנית גלובלית באיזור השרון-חיפה

    היקף משרה: מלאה

    במסגרת התפקיד:
    אחריות על תחום הנוכחות והשכר.
    נוכחות הכרת הסכמי הנוכחות, מערכת הנוכחות וטיפול בנוכחות של עובדים.
    שכר הכרת הסכמי העסקה, מערכת השכר וביצוע שכר חודשי.
    קליטה וסיום קבלת עובדים חדשים וסיומי העסקה (כולל טופס 161 מקוון).
    פנסיוני תשלום לקופות, עבודה מול סוכן הביטוח ומול יועץ ביטוח.
    רגולציה ביטוח לאומי עובדים ודוח הגברת אכיפה.
    הכנה והפקת דוחות ממערכת השכר לצורך בקרה ובדיקות.
    מתן מענה לעובדים ומנהלים בנושאים הרלוונטיים.
    דרישות:
    דרישות:
    תעודת חשב/ת שכר בכיר/ה חובה.
    תואר ראשון ו/או הנדסאי - חובה.
    ניסיון של 3 שנים ומעלה כחשב/ת שכר בארגון בינוני (200 עובדים) ומעלה - חובה
    ניסיון עם סוגי הסכמים שונים, כגון: עובדים שעתיים, חודשיים, גלובליים חובה
    שליטה בתוכנות שכר - חובה, מלם - יתרון.
    שליטה בתוכנת הנוכחות סינריון יתרון.
    שליטה מעולה באקסל (שליטה בפונקציות VLOOKUP, PIVOT TABLE)
    עברית ברמת שפת אם.
    יכולת עבודה באופן עצמאי, שירותיות גבוהה, דיסקרטיות, אמינות, דייקנות, יוזמה, ארגון ויסודיות.
    נכונות למשרה מלאה - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8151363
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש/ה מזכיר/ת משרד- למשרד עורכי דין בוטיק

    במסגרת התפקיד:
    - הגשת דוחות חודשיים של לקוחות המשרד לגורמים משפטיים ונושים
    - עדכון נושים ומסירת דואר רשום דרך מערכת דיגיטלית
    - עבודה בנגיעה משפטית, כולל מענה טלפוני ללקוחות
    - ניהול מערכת לניהול כללי של המשרד
    - קבלת קהל והטיפול בענייני השוטף, כגון השלמת ציוד והזמנת מסמכים
    - סיוע בארגון ותיוק מסמכים
    דרישות:
    - 3-5 שנות ניסיון באדמיניסטרציה במשרד עורכי דין או תחום משפטי דומה
    - שליטה מעולה במיומנויות מחשב ויישומי משרד
    - יכולת ארגון, סדר וניהול של משימות שוטפות
    - יחסי אנוש טובים ויכולת תקשורת מצוינת עם לקוחות ועובדים
    - הבנה בסיסית של תחום המשפט והחדלות פירעון - יתרון
    - זמינות למשרה של 8 שעות ביום, 08:00-16:00
    - התאמה לעבודה בסביבה משפטית דינמית ומאתגרת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7691330
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    מיקום המשרה: מודיעין מכבים רעות
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה יציבה ומובילה בתחומה הממוקמת במודיעין, דרוש/ה רפרנט/ית למחלקת יבוא
    תיאור התפקיד:
    מתן שירות, טלפוני, במייל ופרונטלי ללקוחות ייבוא.
    בניית הצעות מחיר ללקוחות על פי מחירון.
    פתיחת הזמנות במערכת ניהול פרויקטים.
    מעקב וקידום ביצוע הפרויקטים מול מהנדסי המחלקה ומול הלקוחות (יבואנים ונציגי חברות מחו"ל).
    עדכון מידע במערכות מחשב מול המכס ומול מערכות לניהול פרויקטים בתחום הייבוא.
    תקשורת ישירה מול יבואנים ומול גורמים בתוך הארגון לקידום פרויקטים.
    משרה מלאה שעות עבודה: שעות: 8:00-17:00 גמיש.
    דרישות:
    דרישות התפקיד:
    ניסיון בעמילות מכס, מערכות מחשוב מול המכס- יתרון
    שליטה באופיס - אקס, וורד, אאוטלוק- חובה
    הבנת תהליכי ייבוא- יתרון
    הנעה ומעקב פרויקטים בתוך החברה עד לסיומם- חובה.
    יכולת משא ומתן מול התנגדויות של לקוחות/יבואנים- יתרון
    שנות נסיון:3-4 שנים בתחום- יתרון
    נכונות למשרה מלאה במודיעין- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8145713
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    מיקום המשרה: רעננה
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    שכר: 18,000-22,000
    לחברת דיגיטל ותיקה ברעננה דרוש/ה מוביל/ת לקוח לבניית אסטרטגיה שיווקית, ניהול התקציב והפקות בשטח של לקוחות החברה
    ניהול לקוח 360 A-Z
    עבודה מול גורמים חיצוניים ופנימיים
    לקיחת יוזמה וסגירת הפקות וצילומים
    מעקב אחר תהליכים, ניתוח נתונים, דיווח למנהלים ושיקוף סטטוס המשימות
    דרישות:
    ניסיון בניהול לקוחות + ניהול פגישות באופן עצמאי- חובה
    ידע בדיגיטל- יתרון משמעותי
    עבודה מול המחלקות השונות במשרד
    ניסיון בפרסום B2B - יתרון
    ניסיון בניהול לקוחות מורכבים של לפחות 5 שנים - חובה!
    ניסיון ב- ECOM ובשוק הבינלאומי - יתרון!
    * היכרות עמוקה עם עולמות המדיה הדיגיטלית ופלטפורמות המדיה השונות, בניית אסטרטגיות מולטי צ'אנל - יתרון!
    נכונות למשרה מלאה ברעננה 9-18- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8159304
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בSVT
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    תיאור התפקיד:
    אחריות על כלל המערך הלוגיסטי והתחבורתי של החברה, כולל ניהול מרלו"גים, מחסנים ורשת ההפצה. תכנון, יישום ופיקוח על תחום בקרת האיכות במערך הלוגיסטי, תוך דיווח למנהלת איכות שרשרת האספקה.
    תחומי אחריות עיקריים:
    - אחריות על תנועה לוגיסטית, בקרה על מלאי תוצ"ג והפצה לנקודות חלוקה.
    - ניהול מרכזי הפצה, עמידה בתקני בטיחות ואיכות, תכנון ושיפור תהליכים לוגיסטיים.
    - פיקוח על תקציב לוגיסטי, תכנון השקעות ואופטימיזציה של משאבים.
    - תכנון ויישום מדיניות תחבורה ארגונית, ניהול צי רכב, משאיות ומלגזות.
    - ניהול תקציב התחבורה, תחזוקה, בטיחות ועמידה בתקנים.
    - שיפור מתמיד של מערך התחבורה, כולל הכנסת טכנולוגיות חדשות.
    - ביצוע ביקורות איכות במחסנים, משאיות ונקודות מכירה.
    - פיקוח על שרשרת קירור, ניתוח נתוני טמפרטורה ושיפור תהליכי אחסון ושינוע.
    - ניהול תקינות מערכות קירור, פיקוח על אחזקה מונעת ומתן מענה לתלונות לקוחות.
    - גיוס והכשרת עובדים, ניהול תקציבים ואישור הזמנות רכש.
    - קבלת החלטות אסטרטגיות לשיפור
    דרישות:
    השכלה: תואר ראשון רלוונטי (לוגיסטיקה/כלכלה/ מנהל עסקים/הנדסת תעשיה וניהול) חובה
    תואר שני- יתרון.
    ניסיון וידע מקצועי: אנגלית ברמה גבוהה מאד חובה

    ניסיון קודם בתפקיד דומה כמנהל לוגיסטיקה וניהול מחסני תוצ"ג.
    ידע וניסיון בתחום הרכב- משאיות/רכבים/מלגזות - יתרון

    ידע וניסיון-רצוי רקע והבנה בהבטחת איכות בעיקר בתחום הפצה ולוגיסטיקה: שרשרת קירור,הגיינה, הדברת מזיקים, משאיות הפצה ומקררי תצוגה -יתרון
    ידע וניסיון בעבודה עם תוכנות אופיס (Excel, Word, PowerPoint) חובה

    - ניסיון נרחב בניהול לוגיסטיקה, תחבורה ובקרת איכות.
    - יכולת תכנון, פיקוח ואופטימיזציה של מערכים מורכבים.
    - יכולת ניהול תקציבים, חוזים ומשא ומתן מול ספקים.
    - מיומנויות ניהול צוותים גדולים ועבודה בסביבה דינמית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8159496
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בSVT
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 15,000-18,000
    דרוש/ה מנהל /ת מוקד לחברה מצליחה באזור המרכז.
    כחלק מהתפקיד:
    ניהול צוות עובדים במגוון תפקידים
    כתיבת תהליכי עבודה והטמעתם.
    אחריות על תקפות המידעים במאגר המידע של המוקד
    אחריות והובלה לעמידה ביעדי מוקד (איכותיים וכמותיים)
    הפקת דוחות בקרה/ תגמול עובדים.
    ניהול ישיבות שוטפות.
    שירות וטיפול בלקוחות ישירים ועקיפים כולל ייזום פגישות לשיפור תהליכי עבודה.
    משרה מלאה 08:00-17:00.
    דרישות:
    דרישות:
    -ניסיון בניהול מוקדי שירות / תמיכה / שירות ומכירה.
    -ניסיון מובהק עם office, לרבות Excel חובה לצורך ניתוח אנליטי של נתוני דוחות
    -יחסי אנוש ברמה גבוהה - חובה
    -בעל/ת תשוקה וגישה לעולמות השירות
    -משימתי/ת, מנהיג/ה בעל/ת יכולת רתימה והובלה
    -יכול/ה לעבוד בתנאי לחץ
    -בעל/ת ראיה ארגונית רחבה
    -בעל/ת תואר ראשון- יתרון
    -בעל/ת יכולת למידה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8170010
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 2

    איפה אנחנו נמצאים?