דף הבית » כל החברות »  דרושים אביב אלנתן בע"מ
אביב אלנתן בע"מ

דרושים אביב אלנתן בע"מ

תחום עיסוק
כלכלה / ביטוח / פיננסים
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות אביב אלנתן בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
חברת מדיה גדולה, יציבה ובעלת השפעה מרכזית במגזר החרדי, מחפשת מנהל/ת מקצועי/ת ומנוסה להובלת מחלקת המכירות.
התפקיד מיועד למנהל/ת שיודע/ת להנהיג, לפתח אסטרטגיה, לדייק תהליכים ולהביא צמיחה ותוצאות שיא.

תיאור התפקיד:
* ניהול ישיר של צוות מנהלות תיקי לקוחות
* אחריות אסטרטגית מלאה על צמיחת המחלקה והובלת מהלכי שיווק ומכירות פורצי דרך.
* אחריות כוללת לעמידה ביעדי המכירות ויישום מדיניות הנהלת החברה.
* בנייה ויישום של תוכניות עבודה רבעוניות ושנתיות.
* בניית תהליכי עבודה מקצועיים והטמעתם בשטח.
* הדרכה, ליווי וחניכה של צוות המחלקה.
* ניתוח דאטה, נתונים וביצועי מכירות לצורך קבלת החלטות עסקיות מושכלות.
* פיתוח קשרים עם לקוחות מרכזיים והרחבת פעילות החברה.
* עבודה שוטפת מול הנהלה בכירה וממשקי פנים ארגוניים נוספים.

משרה מלאה


אנו מציעים
סביבת עבודה מקצועית, יציבה ומכבדת
תנאים מעולים
תפקיד משמעותי בליבת פעילות החברה
אפשרויות צמיחה והתפתחות אישית ומקצועית לטווח ארוך
המשרה פתוחה לנשים ולגברים
דרישות:
* ניסיון בניהול צוות מכירות - חובה.
* ניסיון במכירות או שיווק - חובה.
* היכרות מעמיקה עם הציבור החרדי - חובה.
* היכרות עם עולם המדיה החרדית - יתרון.
* יכולת הנהגה, סדר וארגון, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
* שליטה מלאה בכלי Office מתקדמים ואוריינטציה טכנולוגית.
* נכונות לעבוד בירושלים והסביבה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8458437
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות הטבע והגנים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי+ חיצוני
מס' משרה: 148057/1225
כפיפות מנהלית: מנהל מרחב שומרון
תחום דרגות: 10-12 בדירוג המנהלי 40-42 בדירוג המח"ר/המהנדסים
מותנה תקציב

תיאור התפקיד:
כללי: קידום שמירת הטבע והמורשת בקרב הקהילות המקומיות במרחב שומרון, ניהול מרכז החינוך וההסברה, לרבות גיוס תקציבים, הכנת דוחות חודשיים ושנתיים, ניהול החשבונות והכספים של המרכז ואחריות לניהול תקציבי מאוזן.

מהות התפקיד:
1. אחריות לקביעת מטרות ויעדים ולהגדרת משימות ולו"ז למימושן עפ"י הנחיות המחוז, המרחב ואגף חינוך וקהילה.
2. אחריות לניהול בעלי תפקידים קבועים וחיצוניים: רכז הדרכה, מדריך בוגר, רכז קהילה, וצוות מדריכים חיצוני.
3. קשר עם גורמי חוץ רלוונטיים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי ועם מוסדות אקדמיים במרחב, וטיפוח הקשר בין קהילות לשטחים מוגנים שבקרבתן.
4. אחריות להטמעת התכנים והמסרים של הרשות בפעילות המרכז, לכתיבת מערכי הדרכה ותיקי מסלול, ולשיפור וחידוש תכניות חינוך קיימות.
5. קליטת מדריכים, הכשרתם ופיקוח ובקרה על איכות פעולתם.
6. ייזום השתלמויות לגורמי חוץ, בדגש על מורי מערכת החינוך
7. אחריות להכשרה והשתלמויות העשרה למדריכים ומתנדבים.
8. הדרכה ייצוגית למחליטנים.
9. אחריות לטיפול בתחום ההסברה במרחב.
10. ליווי תוכני לאירועים ופעילויות במרחב, בתיאום עם מנהל המרחב ומנהלי האתרים.
11. אחריות כוללת לטיפול בהיבטים לוגיסטיים: הזמנת ציוד, שירותים אדמיניסטרטיביים וכו'
12. קשר רציף עם הפיקוח האזורי ומתן מענה לצורכי השטח, בתחומי החינוך, הקהילה וההסברה.
13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י דרישת הממונה.
דרישות:
דרישות- תנאי סף:
השכלה: השכלה אקדמאית באחד מהתחומים הבאים: ניהול, חינוך, חברה וקהילה, מדעי הטבע, גיאוגרפיה, לימודי א"י, היסטוריה או ארכיאולוגיה.
הכשרה בתחום ההדרכה או ההוראה או בתחום החינוך הבלתי פורמאלי-יתרון.
עבור מועמד פנימי, ותק של 5 שנים לפחות בעבודת שטח יהווה חלופה לתואר אקדמאי ובלבד שמחויב להשלים את התואר בהתאם לדרישות התפקיד ובתוך 5 שנים מיום המינוי בתיאום עם מנהלו הישיר.
שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית יתרון
יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס, פריוריטי.
ניסיון: באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול, ריכוז הדרכה, ריכוז פעילות בקהילה, הפעלת מתנדבים, הדרכה, כתיבת תכניות חינוכיות ומערכי הדרכה.

דרישות כלליות:
כישורים: יכולת ניהולית, ידע ושליטה בהדרכה, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, יצירתיות, ראיה מערכתית, יוזמה, יחסי אנוש טובים, ידע בתחומי העיסוק של הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת.
כללי: שירותיות, אחריות, אמינות, ייצוגיות,, הזדהות עם מטרות הארגון, יכולת עמידה בלחצים. גמישות וזמינות בשל אופי התפקיד.

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, כה כסלו, 15.12.25
הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438425
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בתקשוב
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת תקשוב, חברת השירות המובילה דרוש/ה רכז/ת הדרכה בירושלים!
תיאור התפקיד:
ליווי ותמיכה בנציגים חדשים משלב הקליטה ועד להסמכה
ניהול קורס ההכשרה, בינהם: ניהול אישי, אדמיניסטרציה בקורס, שיחות מקצועיות / התנהלות בקורס, שימור עובדים בתקופת ההכשרה ועוד.
ליווי מנהלים במוקדים
הטמעה של תכנית פיתוח ארגונית
העברת סדנאות והכשרות ארגוניות ובהתאם לצורך במוקד
דרישות:
ניסיון בהדרכה -חובה
ידע וניסיון בעולם המוקדים - יתרון
סדר וארגון, יכולת למידה וקליטה מהירה
כושר ביטוי בכתב ובעל פה
נכונות לעבודה במשרה מלאה
המלצת מנהל /ת ישיר/ה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8299566
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בקבוצת דנאל
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
מחפש/ת תפקיד שישפיע ויעזור לאנשים? תפקיד מעניין ומגוון?
מקום בו תוכל/י להיות אחראי/ת על מספר תחומים שונים? יש לנו תפקיד להציע לך!
חברת "דנאל סיעוד" מקבוצת דנאל, מחפשת רכזי/ות שירות ואדמיניסטרציה *דוברי/ות רוסית* לסניפים שונים בפרסיה ארצית.

התפקיד כולל:
- אחריות על מערך מטפלות- שיבוץ מטפלות אצל הלקוחות וטיפול בשכרן.
- קשר שוטף עם הקשישים ומשפחותיהם.
- עבודה מרובת ממשקים (רשויות מקומיות, ביטוח לאומי ועוד).
- עבודה אדמיניסטרטיבית שוטפת.
- מענה טלפוני וקבלת קהל.
- ריכוז תחום המכירות ושיווק השירותים הניתנים.
- טיפול בפניות חדשות וקיימות, תוך איתור מטופלים פוטנציאליים נוספים.

משרה מלאה, 08:00-16:30
תנאים סוציאליים מעולים, ביניהם ארוחות מסובסדות, קרן השתלמות, נופש חברה שנתי בארץ או בחו"ל ועוד.
דרישות:
- דובר/ת רוסית - חובה.
- ניסיון אדמיניסטרטיבי/ שירות/ שימור לקוחות- יתרון
- שליטה ביישומי מחשב
- יחסי אנוש טובים, תקתקנות, שירותיות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וטיפול במספר משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7766166
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לסוכנות ביטוח מובילה בירושלים דרוש/ה מתאם/ת שירות ואדמיניסטרציה לתפקיד מרכזי הכולל טיפול בלקוחות, ריכוז תהליכים אדמיניסטרטיביים ותמיכה בצוות המקצועי.

תיאור התפקיד:

- מענה טלפוני וטיפול בפניות לקוחות במגוון תחומים

- פתיחת תיקים, ריכוז מסמכים וניהול נתונים במערכות הביטוח

- תיאום פגישות, מעקב אחר משימות וטיפול בבקשות שוטפות

- עבודה מול חברות ביטוח, ספקים וצוות הסוכנות

- הכנת דוחות, מסמכים וטפסים בהתאם לצורך

- תמיכה אדמיניסטרטיבית מלאה בצוות המקצועי

- שירותיות גבוהה וליווי הלקוח לאורך התהליך
דרישות:
- ניסיון אדמיניסטרטיבי / שירות לקוחות חובה

- יכולת סדר, ארגון ודיוק ברמה גבוהה

- שליטה ביישומי Office ובמערכות ממוחשבות

- יכולת עבודה בצוות, ראש גדול ואחריות אישית

- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בסביבה דינמית

** המשרה פונה לגברים ונשים כאחד ** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8448168
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגולדמן מיון והשמה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
רכז/ת אדמיניסטרטיבי/ת בעל/ת יכולות ביצוע מצוינות ליצירת סדר ודיוק בתהליכי המרפאה. התפקיד כולל אחריות על ניהול המידע והתהליכים המשרדיים הקריטיים להצלחת המרפאה, תוך הקפדה על מתן שירות יעיל ומאיר פנים.
עיקרי התפקיד:
* ניהול מערך המידע והתיעוד: סדר ועדכון של תיקי המטופלים, טיפול בכל תהליכי הדיווח הנדרשים.
* בקרה אדמיניסטרטיבית: ביצוע בדיקות הצלבה בין מערכות, איתור חוסרים ותיקון טעויות.
* תקתוק משימות שוטפות: טיפול מהיר ומדויק בהתכתבויות, אישורים רפואיים, הפניות ומשימות משרדיות נוספות.
* שירות פרונטלי ומרחוק: מתן מענה שירותי ברמה גבוהה למטופלים, עם דגש על יעילות, קיצור זמני המתנה ומתן פתרונות.
* ניהול ותכנון לוגיסטי: אחריות על מלאי המשרד, הזמנות ציוד ותחזוקה אדמיניסטרטיבית בסיסית של סביבת העבודה.
דרישות:
* ניסיון אדמינ' / משרדי קודם.
* יכולות ארגון וסדר: יכולת לפרק תהליכים מורכבים למשימות ברורות ולנהל סביבת עבודה עמוסה..
* דיוק ויסודיות: יכולת הקפדה על פרטים קטנים וביצוע בדיקות איכות עצמיות.
* מוכנות ונכונות גבוהה לעזרה: גישה שירותית, חיובית ואדיבה למטופלים ולצוות.
* כושר עמידה בלחץ וקצב עבודה גבוה: יכולת לבצע "תקתוק" עקבי לאורך זמן תחת דד-ליין.
* שליטה מצוינת ביישומי Office, עם דגש על ניהול מידע ודוחות.
* ניסיון קודם בתחום הרפואי/פרא-רפואי יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446708
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו