לחברה יזמית בתחום הנדל"ן למגורים דרושה מנהלת משרד עם אוריינטציה להנהלת חשבונות
תיאור התפקיד:
ניהול שוטף של המשרד וסדרי העבודה
הוצאת חשבוניות ומעקב אחר תשלומים
סיוע בניהול כספים ובקרה בסיסית על הנהלת חשבונות
ניהול מערך שיווק, השכרה ומכירת דירות (תקשורת מול לקוחות ומתן שירות)
עבודה מול ספקים, קבלנים ולקוחות החברה
היקף משרה: משרה מלאה / חלקית גמישות בשעות
מיקום: משרד החברה במרכז העיר ירושלים
מתאים למועמדות שירותיות, יציבות ומסודרות שרוצות להיות חלק מצוות קטן ומשפחתי בתחום הנדלן.
דרישות:
אחריות גבוהה ויכולת ניהול עצמאית
ראש גדול, יוזמה ויכולת עבודה בסביבה דינמית
עבודה מדויקת ומהירה תוך הקפדה על פרטים
ניסיון קודם בתחום הנדל"ן/ הנהלת חשבונות / גבייה / ניהול משרד יתרון משמעותי
שליטה בסיסית באופיס וניהול מערכות מחשב המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.