לחברה תעשייתית גלובלית, מבוססת ויציבה, באזור נהריה, דרוש/ה אדמינ/ית מכירות יסודי/ת, בעל/ת אוריינטציה טכנית, ראש גדול ותודעת שירות גבוהה. היות ומדובר בלקוחות עסקיים בחו"ל האנגלית צריכה להיות ברמה גבוהה מאד.
התפקיד כולל:
* אחריות על מכלול הפעילויות המתבצעות מול הלקוח ואיש המכירות, החל משלב בקשת הצעת מחיר דרך בניית ההצעה, תוך התאמתה למוצרי החברה, והוצאתה ללקוח
* קבלת ההזמנה והכנסתה למערכת בתיאום עם כל הגורמים הרלוונטיים והפקת מסמכים טכניים נדרשים
* סגירת המשלוח, הפקת ניירת ייצוא תוך עמידה בקשר עם אנשי המכירות (back office)
* בקרת תשלומי לקוח אל מול ההזמנה
* ייצוג האינטרסים של הלקוח בשיתוף איש המכירות, בעבודה מול גורמים פנים ארגוניים ( הנדסה, מפעל, ר"צ) לעמידה בלוחות הזמנים, בדרישות ההזמנה ובהסכמים
* טיפול שוטף בדרישות המשתנות של הלקוח כולל פתיחת תלונות לקוח ותחזוקת מידע במערכת ה- ERP וה- CRM
דרישות:
* יכולת עבודה בצוות, תקתקנות, תודעת שירות גבוהה, עמיסה בלחצים, ראש גדול ואוריינטציה מכירתית - חובה!
* השכלה אקדמית
* ניסיון בתמיכת מכירות טכניות בחברה גלובלית ועבודה מול לקוחות בחו"ל
* עברית ואנגלית ברמה גבוהה חובה, ספרדית יתרון
* ידע וניסיון בתוכנות Office ומערכות ERP, יתרון לניסיון עם מערכת CRM המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.