דף הבית » כל החברות »  דרושים Red Sea
Red Sea

דרושים Red Sea

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
הרצליה

משרות Red Sea (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
קראטוס ג'י אמ איי איל בע"מ
דרושים בקראטוס ג'י אמ איי איל בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת קראטוס, חברה בטחונית מובילה המפתחת ומייצרת מכלולים מולטי דיסציפלינריים מתקדמים בתחום ה- RF דרוש/ה פלנר/ית תפ"י
ניהול ובקרה על פרויקטים מורכבים ברצפת היצור משלב הזמנת הלקוח עד לאספקה.
תכנון ומעקב אחרי התקדמות הפרוייקטים כולל זיהוי סיכונים ופתרון בעיות בשטח.
עבודה צמודה עם צוותי הייצור, הנדסה, רכש, פיתוח ואבטחת איכות לצורך שיפור תהליכים והתייעלות תפעולית.
שימוש במערכת מידע לניהול ובקרת תהליכים.
מעקב ועדכון מערכת MRP במערכת ERP (Priority), כולל פקודות עבודה ומצב מלאי.
הכנת דוחות שוטפים והצגת סטאטוס לגורמים בארגון.
טיפול בחריגים, עצי מוצר.
קידום ייצור ופעילות מול מחלקת הרכש.
היכרות עבודה עם קבלני משנה בתחום האלקטרוניקה והמכאניקה.
מעקב וניתוח מדדי ביצוע (KPIs) כמו עמידה בזמני אספקה, זמינות חומרים ותנועת מלאי.
דרישות:
הנדסאי.ת תעשייה וניהול/ ניהול תעשייתי/ תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול או תחום רלוונטי.
ניסיון מעשי של לפחות שנתיים במפעל תעשייתי יצרני דומה (היכרות עם רצפת ייצור)- יתרון משמעותי.
חשיבה יצירתית וגמישות מחשבתית.
שליטה מלאה ב- Excel
היכרות עם פריורטי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8182746
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהייטקזון
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש אנליסט/ית - הצטרף/י לצוות שישנה את המשחק!
"אם נתונים מדברים אליך, ואת/ה נהנה/ית לגלות תובנות שלא כולם מזהים זו המשרה בשבילך! בתפקיד הזה תהפוך/י מידע למנוע שינוי בארגון, יחד עם צוות דינמי וצומח. אנו מחפשים אנליסט/ית שמבין/ה איך להוציא את המקסימום מהמספרים, לאתגר תהליכים קיימים ולשפר את קבלת ההחלטות אצל המנהלים שלנו."
מה תעשה/י אצלנו?
תאפיין ותבנה דשבורדים אינטראקטיביים שייצרו ערך מוסף גבוה, יאפשרו למנהלים בכירים לקבל החלטות מבוססות נתונים ולמקד את האסטרטגיה הארגונית.
ניתוח דאטה עסקי והפקת דוחות להנהלה בכירה
זיהוי מגמות, הצפת הזדמנויות ושדרוג תהליכים קיימים
שיתוף פעולה מלא עם מחלקות סחר,שיווק, פיננסים ותפעול כי כולם רוצים לדעת מה המספרים אומרים!
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
תואר ראשון רלוונטי ( מנהל עסקים, כלכלה, מתמטיקה, תעשייה וניהול וכד') יתרון למתקדמים.
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום אנליזה
חשיבה אנליטית, סקרנות ויכולת עבודה בצוות כי לא עובדים כאן לבד
שליטה מלאה באקסל והכנת מצגות להנהלה בכירה
SQL -יתרון
כלי BI (בדגש על טאבלו) - יתרון
למה אצלנו?
סביבת עבודה צעירה, חדשנית וזורמת בלי בירוקרטיה מיותרת.
אופק מקצועי אמיתי קידום, הכשרות והזדמנות לצמוח עם אנשים חזקים.
גמישות, תנאים טובים ואיזון איכותי בין החיים לעבודה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8407671
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת לחברת יזמות ובניה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש /ה מנהל /ת בקרה תקציבית ורכש.
מטרת התפקיד:
ניהול ובקרה של תקציבי הפרויקטים בחברה, מעקב אחר ביצוע בפועל מול תכנון, מעקב וריכוז דרישות תשלום אל מול תשלום בפועל והובלת תהליכי הרכש משלב קבלת הצעות מחיר ועד לבקרה על ההתקשרויות מול ספקים וקבלנים.

תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול ובקרה תקציבית של כלל הפרויקטים בקבוצה (בנייה ויזמות).
- מעקב שוטף אחר עלויות, התחייבויות, חשבוניות וביצועים.
- עדכון כלל ההוצאות וההכנסות במערכת
- הפקת דוחות תקופתיים על סטיות תקציב וביצועים
- אחריות כוללת על תהליכי רכש: בקשות להצעות מחיר, השוואות מחיר, ניהול מו"מ, והפקת הזמנות רכש.
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים, יועצים ומנהלי פרויקטים.
- עדכון, תפעול שוטף ושיפור תהליכים ומערכות.
- בקרה על תהליכי אישור חשבוניות וחשבונות קבלנים.
- ניתוח נתונים והצגת ממצאים להנהלה הבכירה.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / הנדסה תעשייה וניהול / מנהל עסקים.
- ניסיון של 2-5 שנים בתפקיד דומה מחברות בנייה / יזמות / קבלנות.
- שליטה מעולה ב-Excel כולל נוסחאות, דוחות, ניתוחים.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP כגון רמדור, בינארית, SAP ועוד
- הבנה מעמיקה בתהליכי רכש והתקשרויות.
- יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, אחריות, ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- יכולת סדר וארגון גבוהים ביותר

יתרונות נוספים:
- ניסיון בהכנת תחזיות תקציביות ותחזיות תזרים.
- היכרות עם דוחות ביצוע מול תקציב.
- רקע בענף הנדל"ן ומחברות בניה חובה

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409401
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בnpr
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
הזדמנות להיכנס לתפקיד משמעותי בלב העשייה העסקית, להוביל תהליכים חוצי ארגון, לקחת חלק בפיתוח והשקת מוצרים חדשים ולהיות גורם מפתח בהנעת החדשנות.

מה כולל התפקיד?
אחריות לניהול והובלת תהליכים ופרויקטים
הובלת פרויקטים של פיתוח, החלפה וייבוא מוצרים חדשים (IPM)
תכנון, מעקב ובקרה אחר הפרויקטים, בניית גאנטים, הכנת ישיבות ופורומים
אינטגרציה, תיאום וסנכרון בין כלל הגורמים המעורבים שיווק, רגולציה, תכנון, מפעלים, ספקים גלובליים ועוד
זיהוי חסמים, ניתוח אתגרים ומתן פתרונות לקידום יעילות ועמידה ביעדים
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / מדעי המזון / תחום רלוונטי אחר - חובה
ניסיון של 1-2 שנים בניהול פרויקטים חובה
ניסיון או היכרות עם עולמות הייבוא / פיתוח והשקת מוצרים יתרון משמעותי
אנגלית ברמה גבוהה חובה
שליטה גבוהה ב-Excel וכלי ניהול פרויקטים חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8399903
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה
רכז/ת שותפויות ולקוחות

מטה החברה במרכז הארץ


ליווי תיאום ובקרה של תהליכים פנים וחוץ ארגוניים המנוהלים מול שותפים ולקוחות החברה, לאורך כל שלבי הפרויקט (פיתוח, הקמה ותפעול),
התפקיד כולל אחריות לשימור וחיזוק הקשר, עמידה בנהלים וסטנדרטים ארגוניים, ועבודה עם כלל מחלקות החברה לצורך הצלחת הפרויקטים.

תחומי אחריות עיקריים:
תיאום ומעקב שוטף מול מנהלי בשלבי הפרויקט השונים.
ניהול ועדכון במערכת ה- CRM ו-, Monday כולל מעקב אחר משימות ואבני דרך.
ייזום ותכנון אירועי שותפים.
תיווך וטיפול בפניות חריגות או תקלות מול השותפים בשיתוף גורמים מקצועיים בארגון.
עבודה שוטפת מול כלל המחלקות בארגון.
דרישות:
תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/משפטים או תחומים נוספים רלוונטיים- חובה
ניסיון קודם בניהול לקוחות / שותפויות יתרון משמעותי.
הבנה מסחרית ומשפטית בסיסית של הסכמים ושותפויות.
שליטה במערכו תMonday, CRM וביישומי אופיס- חובה.
יכולת ניהול והנעת ממשקים רוחביים- חובה.
תקשורת בינאישית מעולה, יוזמה ויכולת פתרון בעיות.
יכולת ניהול והפקת אירועים (הרמת כוסית, גזירת סרט ומפגשי לקוחות). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8362987
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: פתח תקווה קריית מטלון
אם אתם אוהבים עיצוב, יצירתיות ואנשים
ומחפשים תפקיד שמשלב שירות, רעיונות ומגע עם לקוחות עסקיים
זו הזדמנות נהדרת להצטרף לעולם הצבעוני והחם של המתנות הממותגות!
מה בתפקיד:
קשר יזום עם לקוחות החברה
מייעצים לחברות על רעיונות מדויקים ומוצרים מיוחדים שיתאימו במיוחד להם
בונים הצעות מחיר, גרפיקות ועיצובים וליווי תהליך העבודה מול לקוח
עובדים בצוות נעים, תומך ומלמד בהדרכה מלאה

מה תקבלו אצלנו:
שכר מתגמל
סביבת עבודה חמה ויצירתית
משרה מלאה / חלקית (מתאים גם להורים)
לקוחות עסקיים בלבד לא טלמרקטינג
דרישות:
בעלי חוש יצירתי ואהבה לעיצוב ו/או לעולם המתנות
שירותיים, תקשורתיים, מסודרים ובעלי מעוף המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8371054
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
חד ייעוץ שירותי כח אדם והשמה
דרושים בחד ייעוץ שירותי כח אדם והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
רכז/ת מתקנים (Facilities Coordinator) 1936 לקיבוץ גליל ים
רכז/ת המתקנים אחראי/ת על תפעול יומיומי של מתקני האתר, תוך מתן שירות ללקוח, וניהול משימות אדמיניסטרטיביות, ולוגיסטיות. התפקיד כולל עבודה צמודה עם הרכז הטכני (Technical coordinator), תיאום ספקים, ניהול מקומות ישיבה, אירוח ושיפור חוויית העובדים, לצד תמיכה בתוכניות בטיחות ועמידה בדרישות החוק והלקוח.
פיקוח על 7 פקידי קבלה ב-4 אתרים שונים, תוך שמירה על סטנדרטים אחידים.
עבודה מאזור הקבלה לניהול פעילות הדלפק ומתן תמיכה מיידית.
תיאום שירותים ומתן תמיכה לאורחים ולעובדים.
ניהול של הסכמי שירות בתחומים רכים, כולל מעקב בפועל (ניקיון, שמירה, גינון וכו).
קבלת הצעות מחיר, ניהול מומ ותיאום לוחות זמנים עם ספקים.
פתיחה וסגירה של קריאות שירות במערכת (SS Tickets).
ביצוע סיורים לשמירה על ניקיון, סדר ועמידה בסטנדרטים.
טיפול מיידי בליקויים ושמירה על הרמה הנדרשת.
הכנת דוחות ביקורת ותיעוד שלהם.
תפקוד כ"שגריר/ת בטיחות" (EHS Champion)
דרישות:
שליטה באנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
ניסיון בתיאום ספקים ושירותים.
היכרות עם תפעול מתקנים וסטנדרטים ארגוניים.
שליטה ביישומי Office וכלי ניהול מתקנים.
יכולת עבודה בצוותים טכניים ותפעוליים.
יכולות ארגון ותקשורת גבוהות.
יכולת עבודה תחת לחץ, ניהול מספר משימות והסתגלות לשינויים (סביבת עבודה דינמית).
כישורים בינאישיים מצוינים.
יתרון:
ניסיון של שנתיים ומעלה בתחום facilities, אדמיניסטרציה או תיאום שירותים.
ניסיון ניהולי בפיקוח על צוותים או ספקים.
עבודה בסביבה ארגונית מרובת אתרים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400503
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: More than one
Job Type: Full Time
Lead and manage the execution of multiple technological projects from initiation to completion.
Monitor project's data concentration, schedule management, budget, outputs and products.
Define project scope, goals, and deliverables among the customers and various interfaces in the organization.
Look after project progress, identify potential risks, and implement effective risk mitigation strategies.
Oversee the development of the projects and ensure that team members are carrying out their tasks efficiently.
Lead the PMOs team and manage day-to-day activities of the team, including prioritizing.
Work with computerized systems.
Requirements:
BSc/BA degree in management or a relevant field Mandatory
Minimum of 5 years of proven experience as a Program Manager with previous experience from development and manufacturing companies.
3+ years of experience in team management role.
Strong leadership skills.
Excellent analytical skills and a knack for data analysis.
Strong written and verbal communication skills.
Strong analytical and critical thinking skills, capable of quickly identifying and resolving project issues.
Thorough understanding of program management techniques and methods
MS Project and Priority - advantage. Strong prioritization, organization, and project management skills.
Excellent problem-solving ability
English - fluent. The position requires talking and writing in English.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8400015
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בHuman league
Job Type: Full Time
Lead and coordinate logistics teams worldwide, ensuring robust and seamless
global operations.
Oversee and manage cross-continental import and export operations, ensuring
smooth customs procedures, accurate documentation, and efficient shipment
coordination
Supervise in-house and outsourced warehouses, ensuring efficient order
fulfillment, inventory accuracy, and cost control.
Oversee B2B and e-commerce (B2C) fulfillment processes for small, medium, and
strategic customers.
Select, negotiate, and manage relationships with logistics providers, forwarders,
and suppliers.
Develop and implement new operational tools and systems ( ERP, WMS, reporting
dashboards)
Build data -driven processes and performance tracking
Recruit, train, and manage remote teams
Travel periodically throughout the year to oversee warehouses, partners, and
suppliers.
Work flexibly across global time zones to
Requirements:
- 5+ years of experience in international logistics, operations, or supply chain
management preferably within FMCG, distribution, or e-commerce.
- Proven ability to manage complex import/export operations and multiple
warehouses.
- Strong understanding of logistics processes, documentation, and compliance
requirements.
- Demonstrated experience in negotiating with service providers and optimizing
operational costs.
- Highly data -oriented, analytical, and comfortable implementing new systems and
tools.
- Excellent English (spoken and written) and fluent Hebrew.
- Strong leadership skills: hands-on, adaptable, and capable of working under
pressure with shifting priorities.
- A team player with exceptional communication and problem-solving abilities.
- Willingness to travel abroad several times per year.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432892
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו