מעקב הזמנות לקוח
תחזית מכירות: אחריות על איסוף תחזיות מכירות מלקוחות
בדיקת הזמנות לקוח: בדיקת מוצרים ומחירים.
הפקת פקודת ייצור: בדיקת זמינות מלאי ויצירת פקודת ייצור במערכת להעברת המידע למחלקת הייצור.
אישור הזמנה: עדכון הלקוח- הלקוח יעודכן על זמני האספקה (זמינות מוצרים ועדכון על זמן אספקת מוצרים חסרים).
ייצור, לוגיסטיקה והפצה: תכנון ייצור: שותף בקביעת סדרי עדיפות לייצור.
לוגיסטיקה: בתאום עם מנהל הייצור תיכנון מסלול הפצה ללקוחות בתאום עם הלקוחות.
הפצה: תאום אספקה עם הלקוח, ניהול ההובלה והעברת המשלוחים ללקוחות/אתרים.
קבלת אישור מסירה: איסוף תעודות המשלוח והחשבוניות מהלקוחות.
שירות:פניה מלקוחות: תלונת לקוח: פתיחת תלונת לקוח, ניהול התלונה מול הלקוח, ההעברה לטיפול אבטחת איכות ועדכון
הגורמים הרלוונטיים בארגון.
תמיכה באנשי מכירות: תמיכה יומית בבקשות של אנשי מכירות (מידע, חשבוניות וכו..)
מעקב מכירות: (לדעתי אפשר לעשות דוחות אוטומטיים בפריוריטי).
דרישות:
השכלה אקדמאית יתרון
נסיון בתעשייה בתפקידי שירות לקוחות/תכנון/רכש / ניהול משרד
אחריות רצינות ושירותיות
עבודה מול כלל הממשקים בארגון
עבודה עם אקסל ופריוריטי
אנגלית טובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.