דף הבית » כל החברות » מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה »  דרושים חבר הון אנושי - הדסה
חבר הון אנושי - הדסה

דרושים חבר הון אנושי - הדסה

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות חבר הון אנושי - הדסה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באסותא מרכזים רפואיים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
לאסותא ירושלים דרוש/ה מזכיר/מזכירה רפואי/רפואית למכון גסטרו.
מזכיר/ה רפואי/ת מובילים את מסע המטופל/ת באסותא מרגע המפגש הראשוני ועד לסיום התהליך כולו
מדובר בתפקיד משמעותי ומרכזי, בעל אחריות רבה שכוללת:
קבלה פרונטלית של מטופלים, מענה טלפוני, קביעת תורים, ניהול תיקים רפואיים
תיאום ומעקב אחר בדיקות ופעולות רפואיות, טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים כולל גביה, ניהול קשרי עבודה עם ממשקים רבים בבית החולים.
משרה מלאה בימים א'-ה' במשמרות בוקר, צהריים וערב.
בוקר 6:30-14:30, צהריים 12:00-20:00, ערב 14:00-22:00. ימי שישי בוקר לסירוגין.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה או ניסיון אדמיניסטרטיבי של שנה לפחות-חובה.
תעודת מזכירות רפואית -יתרון משמעותי.
תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אחריות ומסירות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8282417
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJob space
סוג משרה: מספר סוגים
מחפש/ת תפקיד יציב, משמעותי ובאווירה חמה?
מרפאת שיניים מובילה במרכז העיר ירושלים מגייסת מזכיר/ת מרפאה לתפקיד משולב של קבלה וBack Office - עם תנאים מצוינים, צוות מקצועי וחיוך אמיתי ביום-יום.

תיאור תפקיד כללי
- תיאום פגישות עם מטופלים קיימים וחדשים
- ניהול יומנים, מענה טלפוני וטיפול בלידים נכנסים
- עבודות Back Office: ניהול מסמכים, עדכון תיקים ורישומים
- קשר שוטף עם צוות הרופאים ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית מלאה
- שירות לקוחות פרונטלי וטלפוני בסביבה מקצועית ומשפחתית

שכר ותנאים
- משרה מלאה במשמרות
- משמרות:
- 09:00 עד 16:00
- 11:00 עד 20:00
- ימים: א'-ה' (ללא ימי שישי)
- שכר: ייקבע במעמד הראיון בהתאם לניסיון ולהתאמה
- תנאים סוציאליים מלאים
- יציבות תעסוקתית וצוות חם ומקצועי
- מיקום: מרכז העיר, ירושלים

מחפש/ת משרה יציבה באווירה משפחתית עם משמעות אמיתית ביום-יום? נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
דרישות:
- ניסיון כמזכיר/ה - חובה
- ניסיון בעבודות Back Office - חובה
- ידע בפרסום ושיווק - יתרון
- יכולת תיאום פגישות ושירותיות גבוהה
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת עבודה עצמאית

שליחת קורות חיים מהווה הסכמה לשמירת פרטיך במאגר חברת גוב ספייס ולפנייה אליך בנוגע למשרות עתידיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8455444
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
האוניברסיטה העברית בירושלים
דרושים בהאוניברסיטה העברית בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
אחריות לתפעול שוטף וניהול משרדי הנהלת ביה"ס ובכלל זה:
שרותי מזכירות וניהול יומן למנהל ביה"ס ולמנהל האדמיניסטרטיבי.
ארגון, תיעוד, סיכום ומעקב אחר ביצוע החלטות של ההנהלה, אספות מועצת המורים וועדות בית הספר.
תיאום והכנת חומר לישיבות מנהלי בית הספר וועדות ביה"ס.
הפקת הזמנות במערכת הכספית ומעקב אחר תשלומים לספקים.
אחריות על מלאי הציוד המשרדי ואספקה.
סיוע בארגון טקסים, כנסים, סמינרים ואירועים של ביה"ס.
מענה לפניות סגל בית הספר וסטודנטים.
תיאום וליווי ביקורים של אורחים ותורמים ושמירת קשר עם בעלי תפקידים.
סיוע בטיפול באחזקה שוטפת של בנין רוקחות
מטלות נוספות לפי הוראות הממונים.
דרישות:
תואר אקדמי/ *סטודנטים לפי שעות באוניברסיטה העברית הנמצאים בשנתם האחרונה לתואר.
ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם.
שליטה מלאה ביישומי Office ואינטרנט.
יכולת ונכונות ללמידת מערכות מחשוב אוניברסיטאיות קיימות וחדשות.
ידיעת השפה העברית על בוריה ואנגלית ברמה טובה.
יכולת ארגון, יסודיות ודיסקרטיות, יחסי אנוש טובים ותודעת שירות גבוהה.
נכונות לעבודה בשעות נוספות בהתאם לצורך.

היקף: משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450776
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברשות הטבע והגנים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי+ חיצוני
שם התפקיד: מנהל/ת אגף בטיחות, גהות ומניעת שריפות
מס' משרה: 135508/1225
כפיפות: מנהל חטיבת התפעול והטכנולוגיה
העסקה בחוזה אישי בתחום דרגות מקביל לדרגות: 42 - 44

הגדרת התפקיד:
כללי:
אחריות מטה לבטיחות בשטחים הפתוחים ובאתרים שבאחריות הרשות.
מהות התפקיד:
1. הנחיית המחוזות בנושא אמצעי בטיחות במסלולי טיול.
2. הנחיות התנהגות לעובדים וקהל המטיילים בשטחים פתוחים ובאתרים.
3. העמקת המודעות הציבורית בנושא שרפות בשטחים פתוחים ובטיחות בטיולים באמצעות דוברות והסברה.
4. בטיחות בתחום גלישה וטיפוס צוקים באתרי הרשות.
5. סימון שבילים במקרקעין רט"ג.
6. ייצוג הרשות בוועדה לסימון שבילים.
7. אחריות מטה לטיפול בכיבוי שרפות בשטחים הפתוחים, בתחום שמורות טבע וגנים לאומיים.
8. ליווי והנחיית המחוזות בנושא הגנה משרפות בשטחים הפתוחים.
9. אחריות מטה לקשר עם הרשות הארצית לכבאות והצלה, וקשר עם כיבוי אווירי היחידה האווירית משטרת ישראל.
10. אחריות לקשר עם השירות המטאורולוגי בנושא שרפות בשטחים הפתוחים והצפות בנחלים.
11. ליווי וסיוע ללשכה המשפטית בתחומי האחריות.
12. ליווי וסיוע למנהלת תחום הביטוח בתביעות נזיקין בתחומי האחריות בשטחים הפתוחים.
13. הנחיית תחום השילוט שילוט בטיחות.
14. השתתפות בתחקירי אירועי בטיחות בשטחים הפתוחים.
15. אחריות לאפיון ורכש אמצעים להגנה משרפות בשטחים הפתוחים ובאתרים.
16. כתיבה ואפיון נהלים להגנה משרפות בשטחים הפתוחים ובאתרים.
17. ייצוג הרשות מול גורמי החקירות והאכיפה לנושא הצתות.
18. ייצוג הרשות מול גורמי חוץ בתחום אמצעים טכנולוגיים להתמודדות עם שרפות בשטחים הפתוחים ובאתרים.
19. אחראי למידה והטמעת לקחים מהארץ ומהעולם בתחום התמודדות עם שרפות, הצפות וחילוצים.
20. הכשרה וליווי בעלי תפקידים ברשות בעת חפיפה וכניסה לתפקיד.
21. הטמעת המודעות לסקר סיכונים עבור המטיילים בשטחים הפתוחים.
22. ניהול, ליווי והדרכת עובדי האגף.
23. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי הנחיית הממונה.
דרישות:
תנאי סף:
השכלה: בעל/ת תואר אקדמאי באחד מתחומי מדעי הטבע, ההנדסה, הטכנולוגיה ודומיהם או הנדסאי/ת או טכנאי/ת חובה
בעל/ת אישור כשירות לעבוד כממונה בטיחות בעבודה מטעם המפקח הראשי (בעל/ת תעודת ממונה על הבטיחות בעבודה) - חובה
מוסמך/ת בתוקף לעבודה בגובה.
שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית יתרון.
יישומי מחשב: שליטה מלאה בעבודה במחשב וביישומי אופיס.
רישיונות: רישיון נהיגה בדרגה B בתוקף חובה
רישיון נשיאת נשק -קיים או עומד בתנאים לקבלת רישיון לנשיאת נשק (תהליך קבלת רישיון
יבוצע לאחר קבלת התפקיד).
ניסיון: לפחות שלוש שנות ניסיון מעשי בתחום הבטיחות והגהות בארגון, לרבות ניסיון בניהול אירועי בטיחות, כיבוי שריפות, חילוץ והצלה וכד'
יתרון לבעלי ניסיון בתחום הבטיחות והגהות מארגונים גדולים/בפריסה ארצית.
דרישות כלליות:
כישורים: חריצות, מנהיגות, כושר ניהול, ראייה מערכתית, יחסי אנוש טובים, יכולת טיפול בנושאים כלכליים, כושר ביטוי בכתב ובעל-פה, יכולת לנהל משא ומתן, יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מעולה ב excel, יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, אחריות, אמינות, ייצוגיות, תודעת שירות גבוהה. הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.
דרישות נוספות: נכונות לזמינות בימים ובשעות לא שגרתיות ולנסיעות מרובות, היעדר רישום פלילי.
מקום העבודה: משרדי רשות הטבע והגנים בירושלים/שפלה, יצוין כי נדרשת גמישות ונכונות לאפשרות של שינוי מיקום העבודה בעתיד, בהתאם לצרכי הרשות, ובכל הארץ על פי הצורך.

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שני, ט בטבת, 29.12.25

הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8457001
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהקרן למורשת הכותל המערבי
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
1) ניהול מקצועי של המערך לניהול הבטיחות, הבריאות התעסוקתית והיערכות למצבי חירום של הקרן למורשת הכותל המערבי
2) ניהול כוח אדם המקצועי (בבטיחות בעבודה, בבריאות תעסוקתית ובניהול מצבי חירום) פנימי וחיצוני (במיקור חוץ: ממונה על הבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ומורשה בטיחות באירועים מרובי קהל, יועצי בטיחות).
3) ניהול תקציב הבטיחות והחירום של הקרן.
4) יישום חוקים, תקנות ותקנים רלוונטיים לבטיחות בעבודה ובריאות תעסוקתית ואירועים מרובי קהל.
5) קידום המודעות לבטיחות בעבודה, לבריאות תעסוקתית והיערכות למצבי חירום של העובדים בקרן.
6) ניהול ממשקי עבודה תקינים (בנושאי בטיחות בעבודה, בריאות תעסוקתית וניהול מצבי חירום) מול גורמי חוץ וגורמי פנים.
7) אחריות להכנת התוכנית לניהול בטיחות של הקרן על פי תקנות ארגון הפיקוח על העבודה (תוכנית לניהול בטיחות) התשע"ג 2013 כולל אחריות ליישומה ועדכונה על פי הנדרש.
8) אחריות לביצוע ניהול סיכונים תפעולי ובטיחותי הכולל: זיהוי גורמי סיכון, הערכת גורמי סיכון והגדרת אמצעים
דרישות:
1) בעל/ת השכלה אקדמית (תואר ראשון בהנדסה B.Sc.). יינתן יתרון לבעל תואר שני בניהול והנדסת בטיחות (M.Sc.).
2) תעודת ממונה על הבטיחות בעבודה בתוקף ב 5 השנים האחרונות.
3) ניסיון ניהולי ומקצועי מוכח של 5 שנים לפחות בתחומי ניהול הבטיחות בעבודה וניהול מצבי חירום.
4) ניסיון בניהול מערכות ממוחשבות לניהול בטיחות וניהול מצבי חירום גדולות יתרון.
5) ניסיון בייזום ובניהול תהליכים בתחום הבטיחות וניהול מצבי חירום יתרון.
6) הכרת תקנים, מפרטים, מערכות, ציוד ואביזרי בטיחות וחירום.
7) יכולת ייזום ותכנון, כושר ניתוח, יכולת קבלת החלטות ועבודה בתנאי לחץ.
8) יכולות גבוהות לניהול משברים, פתרון בעיות וניהול משא ומתן.
9) ראייה רוחבית ורחבה של מערכת הניהול של הקרן.
10) יחסי אנוש מעולים; תקשורת בין-אישית טובה, כושר ביטוי טוב בעברית ובאנגלית (יתרון) ויכולות תקשורתיות ברמה גבוהה.
11) שליטה בכל יישומי המחשב
12) אסרטיביות, אחריות, ראייה רחבה לצד יכולת ירידה לפרטים.

- קיימת אופציה להעסקה כפרילנסר כנגד חשבונית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8064539
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במרכז רפואי הדסה
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:קרן השתלמות
אחראי לתכנון ביצוע ופיקוח על פרויקטים של המרכזים הרפואיים של הדסה לפי תוכניות שאושרו ע"י מנהל אגף הבינוי או סגנו לתכנון וניהול פרויקטים
אחריות לתכנון וניהול התקציבים העומדים לרשותו לביצוע הפרויקטים.
אחראי לניהול התכנון ותהליכי הרישוי הנדרשים מול הרשויות בכלל הפרויקטים באגף.
אחראי לאפיון ובנית הפרוגרמות בהתאם לדרישות גורמי בית החולים.
תיאום ואישור תוכניות לפי נהלי הדסה
פיקוח באתרי הבניה והקפדה על אכיפת נהלי הבטיחות, הסדר והסטנדרטים המקצועיים מטעם הדסה.
מסירת הפרויקטים לפי נהלי הדסה והסטנדרטים המקצועיים הנהוגים בבתי חולים.

משרה מלאה ראשון-חמישי 7:00-15:00
דרישות:
אדריכל/מהנדס או הנדסאי בנין מוסמך ורישוי
ניסיון מוכח בתכנון או פיקוח של שנתיים לפחות.
ידע וניסיון בעבודה מול מתכננים וקבלנים.
ידע וניסיון בתאום הרישוי בעירייה.
ידע וניסיון בביצוע והקמת פרויקטי בינוי
כושר ביטוי ויחסי אנוש טובים
נכונות לעבודה מעבר לשעות העבודה הרגילות
יכולת ניהול דווחים משולבים של יועצים וקבלנים.
Excel, אינטרנט, Outlook, SAP שליטה מלאה
ידיעת השפה העברית על בוריה.
ידיעת השפה האנגלית ברמת קריאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8419792
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
גן החיות התנכי בירושלים על שם משפחת טיש בע"מ (חל"צ)
דרושים בגן החיות התנכי בירושלים על שם משפחת טיש בע"מ (חל"צ)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
הזדמנות להצטרף לצוות מוביל בסביבה ייחודית ומרתקת!
גן החיות מחפש ממונה בטיחות מוסמך/ת לניהול כולל של תחום הבטיחות באתר, במשרה מלאה תוך שילוב בין מקצועיות, אסרטיביות ורגישות לעבודה עם בעלי חיים וצוות מגוון.

 תחומי אחריות:
 ניהול כולל של תחום הבטיחות באתר מהיבט של בטיחות העובדים,
בטיחות המבקרים
ומתן מענה בטיחותי באירוע המונים
- פיקוח על בטיחות בעבודה עם בעלי חיים ובכל עמדות העבודה ובתהליכי העבודה
- ביצוע סקרי סיכונים והכנת תוכנית לניהול בטיחות לגן החיות
- הדרכות בטיחות שוטפות לצוותים
- יישום תקנות בטיחות בעבודה הרלוונטיות לפעילות השוטפת
- עבודה בגובה, ציוד מגן אישי, חומרים מסוכנים, חשמל
- מתן מענה לכל נושאים הרלוונטיים לפעילות הגן  כולל  המבקרים, מתקני  משחקים, מתקני תשתית  וכד'
- ניהול בטיחות באירועי המונים
- טיפול באירועי בטיחות ודיווח לגורמים הרלוונטיים
- עבודה מול רשויות: משרד העבודה, רפואה תעסוקתית, המשרד להגנת הסביבה ועוד
דרישות:
- תעודת ממונה בטיחות מוסמך בתוקף חובה
- ניסיון מוכח בניהול בטיחות בארגון גדול חובה
- ניסיון בניהול בטיחותי של אירועי המונים
- אסרטיביות, סמכות מקצועית ויכולת להוביל
- ידע מעמיק בתקנות בטיחות בעבודה ובתקנות עבודה עם בעלי חיים

היקף המשרה: מלאה.
מיקום: גן החיות התנ"כי ואקווריום ישראל בירושלים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8458161
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהמרכז הרפואי תל אביב (איכילוב)
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
למעבדת בנק הדם של המרכז הרפואי ת"א (איכילוב) דרוש.ה עובד.ת מעבדה לעבודה בצוות ובסביבה דינאמית.
הזדמנות מצוינת לקחת חלק במעבדה משתנה ומתפתחת.

תיאור תפקיד:
ביצוע בדיקות של סוג דם, סקר נוגדנים, אפיון נוגדנים, התאמת מנות דם למטופלים, הנפקת מוצרי דם על פי דרישה, מתן שירות וסיוע למחלקות השונות.
דרישות:
תואר ראשון במדעי החיים או במדעי מעבדה
תעודת הכרה כעובד/ת מעבדה רפואית- חובה
יכולת עמידה במצבי לחץ ועומס משימות, זריזות, שירותיות, יכולת עבודה בצוות.
אחריות ואמינות
נדרשת נכונות לזמינות גבוהה והגעה לבית החולים תוך 30 דקות במקרי חירום.

היקף משרה:
5 משמרות בשבוע, המעבדה פעילה 24/7 ימים א'-ש', לכן נדרשת נכונות לעבוד בכל סוגי המשמרות:
משמרת בוקר- 08:00-16:00
משמרת ערב- 15:00-22:00
משמרת לילה - 22:00-08:00 פעם בשבוע.
משמרת בסופ"ש- אחת לחודש.

**פוטנציאל השתכרות גבוה ותנאים מצוינים למתאימים** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8464798
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית תל אביב יפו
דרושים בעיריית תל אביב יפו
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
1. ריכוז הפעילות ופיקוח ובקרה על הבטיחות במעבדה בבית הספר
לפי המדיניות העירונית, הדין והנחיות הממונים.
2. מתן תמיכה וסיוע בביצוע ניסויים במעבדה ובתהליכים פדגוגיים
בתחומי המדעים (ביולוגיה, כימיה, פיזיקה ועוד).
3. הפצה, הדרכה, פיקוח ואכיפה של כללי הבטיחות בקרב
המשתמשים במעבדה, קיום ושמירה על סביבה לימודית בטוחה
ועל שימוש בטיחותי בציוד המעבדה.
4. ניהול הרכש, הציוד והחומרים לשימוש המעבדה.
5. אחריות לשלמות, לתקינות ולאחסון נאות של ציוד מעבדות בית
הספר.
6. השתתפות בסיורים אקולוגים בליווי מורה אחראי.
7. יישום שוטף של חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות
במעבדה.
8. קיום קשרי עבודה פנים עירוניים ועם גופים מחוץ לעירייה.
9. ביצוע משימות נוספות במסגרת התפקיד, לפי הנחיית הממונה.
דרישות:
1. תואר אקדמי בתחום המדעים שקיבל הכרה על-ידי המועצה
להשכלה גבוהה, או שהוכר על ידי משרד החינוך במחלקה
להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ או הנדסאי/טכנאי בתחום:
ביולוגיה, כימייה, ביוטכנולוגיה, פיזיקה או בתחומי מדע הקשורים
אליהם (רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים).
2. ידע וניסיון בעבודה במערכות ממוחשבות ובהפעלת יישומי
OFFICE.
3. ידע ומיומנות בהפעלת ציוד וכלים ושימוש בחומרים הקיימים
במעבדות בתי הספר.
4. הכרת חוזרי מנכ"ל ונהלים הקשורים בהתנהלות במעבדה.
5. מיומנויות תקשורת וכושר ניהול משא ומתן.
6. תודעת שירות גבוהה.
7. יחסי אנוש טובים.
8. ידיעת השפה העברית ברמה טובה מאוד, ידיעת שפות נוספות
יתרון.
9. כושר ביטוי טוב בכתב ועל פה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8434872
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו