דף הבית » משרות לפי חברות » יודעי בינה יזמות והשקעות בע"מ
יודעי בינה יזמות והשקעות בע"מ

    דרושים יודעי בינה יזמות והשקעות בע"מ

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- יודעי בינה יזמות והשקעות בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- יודעי בינה יזמות והשקעות בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה טכנולוגית בפתח תקווה דרוש /ה רפרנט /ית מכירות לקהל עסקי.
    במסגרת התפקיד: אחריות על קשרי לקוחות, טיפול ומעקב אחר הזמנות, הצעות מחיר ואספקות עבור לידים חמים.
    דרישות:
    *נסיון במכירות לתעשיה (רכיבים אלקט', מכניים, רפואי, טכני וכו'...) - חובה.
    *אנגלית ברמה גבוהה (כתיבה וקריאה) - חובה.
    *אקסל ברמה גבוהה (נוסחאות) - חובה.
    * נכונות למשרה מלאה, גמישות בשעות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5855319
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת ציוד רפואי גדולה ואיכותית, מוביל /ת שוק בתחומה, דרוש /ה איש /אשת בק אופיס מעולה ומקצועי /ת.
    התפקיד כולל טיפול בהזמנות נכנסות והכנסתן למערכת, ביצוע טיפול ומעקב, מתן מענה שוטף לצוות המכירות של מחלקת המכירות (מדובר בצוות אנשי מכירות מקצועי בתחומו).
    שמירה על קשר באנגלית עם ספקי החברה הנמצאים בחו"ל (כתיבה, קריאה, דיבור).
    טיפול וסיוע בהכנת עזרים שיווקים.
    הפקת תעודות משלוח, טיפול במשלוחים לבתי החולים, טיפול בתכתובת ובמסמכים.
    סיוע אדמיניסטרטיבי למנהל מחלקת המכירות.
    משרה מלאה 08:00 עד 17:00.
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד בק אופיס דומה.
    בעל /ת יוזמה, "ראש גדול" ויכולת גבוהה של רצינות ואחריות.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולת של עבודה לחוצה ובעומס.
    יכולת "לתקתק" המשימות באופן מקצועי ומדוייק.
    איש /אשת צוות, יכולת לעבודה אל מול ממשקים נוספים בחברה, רכש /יבוא /שיווק ומכירות וכד'.
    בעל /ת רצון להעניק שירות, רדיבות מקצועית ושירותיות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5849378
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 7 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה ותיקה ויציבה בא.ת. סגולה בפ"ת דרוש/ה מזכיר/ה מנוסה.
    התפקיד כולל התנהלות מול לקוחות, הדפסות, רכש משרדי, הנה"ח (לא נדרשת תעודה), ניהול לו"ז, הצעות מחיר ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.
    העבודה בסביבה שקטה ונעימה, בימים א'-ה' בשעות 8:00-17:00
    דרישות:
    לפחות 3-4 שנות נסיון כמזכיר/ה כולל הנה"ח- חובה
    שליטה גבוהה בסביבה ממוחשבת- חובה
    אנגלית ברמת שיחה- חובה
    רקע בהנה"ח- יתרון
    שליטה בחשבשבת- יתרון
    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, אסרטיביות, שירותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בריבוי משימות, יכולת למידה ונכונות לכך
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5844678
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למפעל מסודר בתחום האלומיניום באיזור המרכז דרוש /ה מזכיר /ה עם ידע וניסיון בניהול משרד וגם בהנהלת חשבונות.
    העבודה במשרה מלאה משעה 8:00 עד 17:00 5 ימים בשבוע.
    דרישות:
    ראש גדול ואנגלית ברמה טובה להתכתבויות באנגלית.
    חובה ידע בתוכנות אופיס וגם בתוכנות פריוריטי.
    אסרטיביות ואדיבות ויחסי אנוש טובים חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5794797
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 שעות
    Job Type: Full Time and Travel Required
    Manage complex and dynamic meeting calendars. 
    Maintain individual calendars and with little Executive input schedules/re-schedules appointments and meetings, using knowledge and judgment of the Executives priorities and business practices/procedures. 
    Travel arrangements, via the Corporate Travel department: booking airline tickets, hotel and car, close a travel timetable and agendas. Submit the expense report via corporate tools. 
    Coordinate special arrangements, such as tours for visiting VIPs, award ceremonies, conferences, team building events & All Hands.
    Executes special research and data analysis tasks. Runs reports and ensures data accuracy. Participates in creating and/or creates departmental procedures and documentation. Perform other special projects.
    Collection and concentration of topics for weekly staff meeting. Participate in weekly staff meetings.
    Requirements:
    -At least 10-7 years of experience in administration duties.
    -At least 5 years of experience in the world of high-tech.
    -Academic degree Significant advantage.
    -Service oriented, courtesy, patience.
    -Knowledge of the English language at a high level Writing, reading, speaking.
    -Ability to work on constant multitasking, prioritization and work under pressure.
    -Self-confidence, high level of self expressional skills, resilience.
    -High capacity for teamwork and collaboration.
    -Ability to drive self-motivation and independence.
    -Flexibility to frequent changes.
     
    Show more...
    5835323
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 2 שעות
    מיקום המשרה: פתח תקווה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    שכר: 8,000-10,000
    לחברת אינטגרציה בפתח תקווה דרוש /ה מנהל /ת משרד.
    התפקיד כולל ניהול משרד שוטף ברמה אדמיניסטרטיבית, ניהול יומן מנכ"ל ותיאום פגישות
    טיפול במשימות שוטפות, ניהול יומנים, בקרה על משימות ולוחות זמנים
    תחומי אחריות:
    ביצוע מעקב ובקרה אחר תוכניות עבודה בשוטף.
    הכנת דיווחים ודוחות להנהלת החברה.
    עבודה מול הנה"ח לצורך גבייה.
    עבודה מול ספקים, לקוחות ומחלקות החברה.
    תיאום פגישות וניהול יומנים.
    רווחה.
    משרה מלאה לטווח ארוך 08:00-17:00.
    דרישות:
    ניסיון של לפחות שנה בניהול משרד - חובה.
    ידע וניסיון בכלי אופיס ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון עם תוכנת Priority - יתרון.
    יכולת ארגון ותפעול בצורה מהירה ומדוייקת בסביבת עבודה רבת משימות.
    יכולת גבוהה בעבודה על מחשב.
    יסודיות, עבודה תחת לחץ, אחריות וזריזות.
    יחסי אנוש טובים, תודעת שירות.
    מוסר עבודה גבוה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5857731
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?