מתאמ/ת המכירות אחראי/ת על תפעול ותיאום לוגיסטי ואדמיניסטרטיבי במחלקת המכירות והאירועים, כולל עבודה מול מחלקות המלון, ספקים ולקוחות. התפקיד כולל תמיכה במכירה, טיפול בפניות, הכנת הצעות מחיר, ניהול יומנים ומעקב אחר משימות. נדרשות יכולות ניהול משימות, סדר, ארגון, תודעת שירות ויחסי אנוש מצוינים.
דרישות:
מה התפקיד כולל?
? תמיכה בתהליך המכירה וטיפול בפניות מלקוחות, תיאום פגישות וסיורים במלון
? ניהול יומנים, הפקת דוחות ותפעול מערכת Optima
? עבודה מול מחלקות המלון השונות, ספקים ולקוחות
דרישות התפקיד:
?? ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי/ שירותי/ מכירתי - יתרון משמעותי
?? שליטה מלאה ביישומי Office, יתרון להיכרות עם Optima
?? תודעת שירות גבוהה, סדר וארגון, יכולת עבודה בצוות
?? יכולת ניסוח מצוינת בכתב ובע"פ בעברית ואנגלית
?? הופעה ייצוגית ואחריות אישית
?? משרה מלאה, א'-ה', 09:00-18:00 (עם זמינות לשעות גמישות במידת הצורך) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.