עמותת ידידי עתידים (ע"ר) פועלת לטובת מיצוי פוטנציאל ההון האנושי בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית לצורך השתלבותו במרקם העשייה של החברה הישראלית, לתועלת הפרט, החברה והמשק.
באמצעות רצף של תכניות, החל מגילאי חטיבת-הביניים והתיכון מקיימת עתידים פעילות תשתיתית ארוכה המעודדת מצוינות.
תיאור התפקיד:
ניהול הרכש הרוחבי והיחידתי כתיבת נהלים והטמעת תהליכי עבודה, תיאום, ביצוע ומעקב אחר הזמנות, עמידה במדיניות רכש ובתקציבים, ניהול חשבוניות מול מחלקת כספים.
ניהול קשר עם ספקים ניהול מאגר ספקים, זיהוי צרכים, מיפוי, איחוד הזמנות, הפקת דו"חות תפעוליים, יצירת הסכמי מסגרת, תיאום אספקות ופתרון תקלות.
אחריות על מערכת Priority הזנת הזמנות, מעקב סטטוס, תקשורת עם ספקים ועדכון מנהלת המחלקה.
ניהול גאנט ארגוני מול יחידות השטח ריכוז משימות וצרכים רבעוניים מהשטח והזנתם לגאנט הארגוני.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הרכש ו/או התפעול הארגוני חובה (לפחות שנה).
היכרות מעשית עם מערכת ERP יתרון משמעותי, עדיפות לPriority.
שליטה טובה מאוד באקסל עבודה עם טבלאות, סינונים, חישובים בסיסיים.
יכולת ניהול מספר משימות במקביל סדר וארגון גבוהים תחת עומס.
כישורי תקשורת בין-אישית מעולים לעבודה מול ספקים, יחידות שטח, כספים והנהלה.
חשיבה תפעולית וראייה מערכתית הבנה של תהליך מקצה לקצה, לא רק נקודתית.
אחריות אישית גבוהה ויכולת עבודה עצמאית הובלת תהליכים יומיומיים מקצה לקצה.
שירותיות ומקצועיות גבוהה מענה מהיר, מדויק ונעים ללקוחות פנים.
יסודיות וירידה לפרטים הקפדה על נהלים, פורמטים ותיעוד תקין.
היקף המשרה: 100% משרה -משרה היברדית, משרדי העמותה ברעננה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.