דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים שרון גרינברג - פתרונות השמה
שרון גרינברג - פתרונות השמה

    דרושים שרון גרינברג - פתרונות השמה

    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- שרון גרינברג - פתרונות השמה

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- שרון גרינברג - פתרונות השמה אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בסאקסס ייעוץ עסקי
    מיקום המשרה: בני ברק
    סוג משרה: מספר סוגים
    Success- החברה המובילה בארץ לייעוץ עסקי, מגייסת יועצים/ות עסקיים חדשים/ות!

    מסלול ההכשרה שלנו כולל מגוון קורסים והתמחויות, הרצאות וסימולציות.

    הזדמנות מדהימה ללמוד, להתפתח ולצבור ניסיון במקצוע מבוקש, מעניין ומתגמל- ייעוץ עסקי ומתן סיוע לעסקים וארגונים על מנת שיוכלו לממש את הפוטנציאל, במכירות, שיווק, כוח אדם, ארגון, ניהול תקציבים ועוד.
    תחילת העסקה מיידית עם תום ההכשרה, כולל קבלת לקוחות וליווי עד להגדלת ובניית תיק הלקוחות האישי. 

    תנאים מעולים וסביבת עבודה צעירה ודינאמית, במשרדינו החדשים והמפנקים במגדלי ב.ס.ר בבני ברק.
    שדרוג שכר בכל 3 חודשים + בונוסים!

    מסלול הכשרה מקוצר לבעלי/ות ניסיון!
    דרישות:
    * ניסיון כיועץ עסקי (לא ייעוץ ארגוני)- יתרון משמעותי
    * אוריינטציה לעולם העסקי - חובה
    * מוטיבציה גבוהה, ורצון ללמוד ולהתפתח בתחום מעניין ומתגמל
    * יכולת למידה עצמאית 
    * חשיבה אנליטית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8143888
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    Location: Herzliya and Netanya
    Job Type: More than one
    Additional Benefits: ביטוח מנהלים
    We are seeking a sharp, reliable, and detail-oriented Bookkeeper to manage the day-to-day accounting operations. This role includes a mix of analytical, operational, and administrative responsibilities and is ideal for someone looking to grow in a finance leadership environment.
    The ideal candidate will have strong experience in bookkeeping, financial reporting, and working with
    U.S accounting standards (preferably in the real estate sector)
    Proficiency in Excel

    Responsibilities:
    Record and reconcile daily transactions (AP, AR, bank reconciliations, journal entries)
    Maintain accurate books for multiple entities
    Assist in preparing financial reports
    Monitor and follow up on financial tasks, deadlines, and priorities
    Assist in vendor payments and tracking
    Communicate with U.S. CPAs, banks, and property managers
    Monitor cash flow and support budgeting processes
    Requirements:
    Requirements:
    Proven experience in accounting/bookkeeping, preferably with U.S. real estate
    Strong knowledge of QuickBooks (Online or Desktop) or similar accounting software
    Familiarity with U.S. GAAP and real estate terminology
    High level of accuracy and attention to detail
    Strong English communication skills (written and verbal)
    Ability to work independently and manage multiple deadlines


    Work Model:
    Hybrid part of the week working from home, and part from our offices in Herzliya or Netanya.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8157911
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רנדום לוג'יק בע"מ
    דרושים ברנדום לוג'יק בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Full Time and Hybrid work
    At Evoke group (888) We are looking for a dynamic and passionate Finance Business Partner to collaborate with business owners and deliver exceptional insights in business modeling, market analysis, and financial decision-making. Join us to make an impact in shaping the companys strategy and success!

    Your role:

    Build and enhance economic tools and models to support decision-making processes.
    Lead the companys forecasting process across verticals and units.
    Perform market analysis and competitor financial benchmarking to identify opportunities.
    Create and maintain comprehensive economic databases and financial products.
    Analyze actual results against targets and recommend actionable insights.
    Conduct ad-hoc analysis of company products and services using multiple data sources.
    Collaborate with various business units to provide financial expertise and support.
    Requirements:
    Your skills:

    You have a bachelors degree in Economics, Finance, or Industrial Engineering; MBA is an advantage.
    You have at least 3 years of experience in business economics or quantitative analysis.
    You are proficient in Excel (including VBA) and familiar with BI tools.
    You have excellent interpersonal, verbal, and written communication skills in English.
    You are a creative, hardworking individual with a strong desire to learn and grow.

    You have a major advantage if

    You have experience analyzing large databases using Business Objects (BO) or SQL.
    You are familiar with the online arena and, particularly, the iGaming industry.

    The team plays a pivotal role in supporting the companys strategic goals. Collaborating closely with business owners and market managing directors, the team drives value by leading budgeting, forecasting, and financial modeling processes.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8022651
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?