לחברה מובילה בתחום המכשור הרפואי דרוש/ה אנליסטי/ת
אחראי על תיאום, בקרה ושיפור מתמיד של תהליכי השירות, תוך הובלה מקצועית של צוות מתאמות השירות והבטחת יעילות תפעולית לעמידה ביעדי החטיבה.
תחומי אחריות מרכזיים:
אחריות על תהליכי תמחור, הפקת הצעות מחיר וחוזי שירות מול לקוחות פנימיים וחיצוניים.
בנייה, ניתוח ומעקב אחר מדדי ביצוע מרכזיים (KPI, SLA) לחטיבת השירות.
אחריות מקצועית על צוות מתאמות השירות הדרכה, ליווי שוטף ושיפור מתודולוגיות עבודה.
הפקת דוחות ביצוע, ניתוח בפעילות שירות, וביצוע חיתוכים וניתוחים אנליטיים מתוך מערכות פריוריטי ו - BI
הובלת תהליכי שיפור וייעול במערכות המידע (Priority, BI ),.
סיוע בטיפול בהודעות בטיחות (FCO/FCA) מול יצרנים.
עבודה על מכרזי שירות ומסמכי התקשרות.
ייזום והטמעה של תהליכי עבודה חדשים לשיפור חוויית השירות והאפקטיביות התפעולית.
עבודה שוטפת מול ראשי צוותים, מכירות, ומהנדסי השירות.
משרה מלאה בתנאים מעולים!
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי (תעשייה וניהול / כלכלה / מנהל עסקים) חובה.
ניסיון של 2-3 שנים בתפקיד אנליטי / תפעולי / שירות טכני חובה.
שליטה מלאה ב-Excel (נוסחאות, Pivot, גרפים, ניתוחי נתונים) חובה.
ניסיון מעשי בעבודה עם Priority חובה.
ניסיון בעבודה עם מערכות BI יתרון משמעותי.
אנגלית ברמה טובה מאוד (דיבור, קריאה וכתיבה).
כישורי הובלה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת הנעת עובדים.
יכולת עבודה עצמאית, ריבוי משימות ועמידה בלוחות זמנים קצרים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.