אחריות על אסטרטגיית המדיה והתקשורת לקמפייני מותג, פרפורמנס וסושיאל.
ניהול קמפייני מדיה בערוצי אופליין ואונליין בדגש על ממשק לפעילות ה- Ecommerce ומועדון הלקוחות- תכנון המדיה, קהלים ודטאות, בקרה, אופטימיזציה וניתוח ביצועים של פעילויות קמפייניאליות ושוטפות בזמן אמת ואל מול יעדים.
הובלת אסטרטגיית פרפורמנס מקיפה בכלל ערוצי הדיגיטל- ניתוח נתונים וזיהוי וניצול הזדמנויות לשיפור מדדים עסקיים והאצת הצמיחה העסקית.
איתור והטמעת טכנולוגיות וכלים ושירותים דיגיטליים חדשים.
ניהול ומקסום תקציבי המדיה של היחידות העסקיות.
תכנון, ניטור וייזום מהלכים למותג ברשתות חברתיות, כולל ניהול פעילות משפיענים.
אחריות על שפת ונראות המותג.
הובלת הפקות מקומיות ולוקליזציה של קמפיינים שיווקיים למול שותפים וספקים.
ניהול ופיתוח צוות המחלקה.
דרישות:
ניסיון קודם של שלוש שנים בניהול תקשורת שיווקית ודיגיטל-חובה
ניסיון קודם בתכנון מסעות לקוח ומשפך תקשורת שיווקית בדגש על פרפורמנס בדיגיטל, חדשנות וכלים.
תשוקה לקריאייטיב ויכולת ראייה עיצובית
יכולות גבוהות בהנעת ממשקים חיצוניים ופנימיים חוצי ארגון וניהול פרויקטים רחבים ומורכבים
חשיבה אסטרטגית מתודית מבוססת נתוני לקוח ומדיה
ניסיון בניהול צוותים ישיר ומטריציוני
הכרות עם Google Analytics ומערכות ניטור סושיאל
ניסיון קודם בחברת DTC - יתרון
אנגלית ברמה גבוהה - יתרון
ניסיון Marketing Automation - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.