דף הבית » כל החברות »  דרושים הוברמן ובניו בע"מ
הוברמן ובניו בע"מ

דרושים הוברמן ובניו בע"מ

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות הוברמן ובניו בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
ל.י.א.ל כח אדם - סניף פ"ת
דרושים בל.י.א.ל כח אדם - סניף פ"ת
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לבני 50 פלוס
לחברה יבואנית מפתח תקווה דרוש/ה מתאמ/ת מכירות ושירות לקוחות!
הזדמנות להצטרף לחברה יציבה ומובילה בתחום מיכלי האריזה, שיווק והפצה.
תיאור התפקיד:
תפקיד משרדי הכולל טיפול טלפוני, פרונטלי ואינטרנטי בלקוחות החברה (ללא יציאה לשטח).
קשר שוטף עם לקוחות והרחבת קשרים קיימים.
עבודה לצד צוות מכירות בכפיפות למנהל שיווק ומכירות.
משרה לא היברידית.
דרישות:
ניסיון במכירות ובאדמיניסטרציה חובה.
ניסיון בעבודה עם תוכנות ERP ו- CRM יתרון.
רצון גבוה להצלחה ולהיות חלק מצוות צומח ומנצח. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8402088
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
אנו חברת מערכות התשלומים והסליקה מהשתיים המובילות בישראל (FinTech) שעובדת מול השוק העסקי בלבד בישראל, מחפשים בעל/ת תפקיד עם אופק צמיחה והתפתחות בתחום העסקי של תהליכי תפעול לקוחות ומענה שירות ותמיכה לעסקים - התפקיד המשלב אופרציה ממוחשבת, מענה מקצועי-שירותי, תהליכי קליטת לקוחות (On Boarding), תפעול ושירות הגורמים העסקיים/ לקוחות B2B, אידיאלי לתפקידים ראשוניים עד שלישיים (תפקיד ראשון/ שני/שלישי) או למנוסים - לכאלו שמעוניינים ב 2/3 היקף פעילות משרה.

אנו צוות בוטיק של 6 אנשים, מגובש, מפרגן, ואחד שתומך בצמיחה מקצועית של כל חברי הצוות, לצד המחלקה הטכנית.
יש לנו היסטוריה של תוצאות מרשימות לאורך עשור בלקלוט טלשמר עובדים, ואנחנו שואפים תמיד להשתפר.

מחפשים את האחד/ אחת (שמתאים לו/ה שאנחנו נמצאים בא"ת נתניה "פולג", צמוד לרכבת!!!!).
המשרה איננה היברידית בשלב ראשון - מיקום משרדנו בנתניה.

אנו מעוניינים במשרה מלאה אך נגלה גמישות גם לשעות 8-14 לדוגמא לסטודנטים.
מדובר על חברה שעובדת בשעות העסקים בלבד ללא ערבים וללא ימי שישי (אלא בחריג)

בתמורה אנו מבטיחים:
א. חווית עבודה טובה ואוירה ארגונית מצויינת
ב. בנייה שלך כאיש/ת מקצועו/נית.
ג. סדנאות הכשרה בתחום הפיננסי/ אשראי/ סליקה.
ד. פעילות משפחתית והרבה פאן (אנו חברה מובילה אך רק עם כ 65 עובדים)

הצעת השכר ועוד פרטים - נא לקרוא למטה.

אנחנו מחפשים אנשים תחרותיים, מקצועיים, שירותיים ומוכנים לקפיצה הבאה שלהם בקריירה.

תיאור התפקיד:
איש.ת שירות וניהול לקוחות (Inbound) למרכז עסקי בנתניה לטיפול בלקוחות עסקיים בתחום ה-PAYMENT הדיגיטלי וחברות אשראי.
העבודה כוללת ניהול תהליך עלייה (און בורדינג) מקצה לקצה, כולל טיפול בלידים נכנסים, תקשורת עם לקוחות (באמצעות טלפון, זום, מיילים וואטסאפ) עד לסגירת העסקה.
הלקוחות שלנו הם חברות וארגונים בינונים וקטנים או SOHO בשוק הישראלי.

מה אנחנו מחפשים?
ניסיון קודם או חלקי בעבודה "מרחוק" (טלפון וזום) עם עסקים (B2B) יתרון, אך לא חובה.

המועמד/ת יעבוד אצלנו במשרה מלאה (אך גם גמישות בהיקף לסטודנטים או/ו הורים). המשרה מיועדת גם וגם (גם לבעלי ניסיון חלקי או קיים במכירות משרדיות "מרחוק" וגם במסלול אחר למשוחררי בוגרי תארים ומשוחררי צבא), וגם לאנשים שמחפשים את דריסת הרגל הראשונה שלהם בעולם העסקי (גם אם אין לכם ניסיון ספציפי)!

במסגרת התפקיד, תעבדו עם לקוחות עסקיים דוברי עברית (רק בישראל), תוך ניהול תהליכי מכירה מקצה לקצה והובלת הלקוח לסגירה מוצלחת בתחום של פתרונות PAYMENT (וסליקה אונליין של עיסקאות).

שכר: עמידה בשכר מינימלי כולל תוצאות 8,500 ש"ח החל מהחודש הרביעי (המורכב משכר בסיס 8,000 ש"ח ו 500 ש"ח תיגמול חודשי).


הזדמנויות קידום לתחום תפעול לקוחות או/ו פיתוח עסקי ומכירות - כמוכן אפשרות להתקדם בהמשך לתפקיד ניהול שותפים עסקיים.
(שכר בסיס כולל הגנה, מורכב משכר בסיס ועליו שכר הגנה לפרק זמן להבטיח לך מינימום מובטח)

מה אנו מציעים?
סביבה תומכת ואיכותית עם אווירה משפחתית.
צוות אורגני (מכירות עסקיות) של 5 אנשים בני גילאים של 23-50.
חברת האם שלנו הנה קבוצה של כ- 100 עובדים דינמיים ומנוסים במשרדים במיקום נוח בנתניה, 3 דקות הליכה מהרכבת.
הכשרה מלאה בתחום ניהול לקוחות עסקיים ומכירות
תוכנית פיתוח אישית

אנחנו חלק מהחברה המובילה בישראל בתחום פתרונות הסליקה והתשלומים לעסקים, עם מוצרים הכוללים מכשירי סליקה חכמים, אפליקציות לניהול עסקי ופלטפורמות לתשלומים אונליין (3D Secure).
המטרה שלנו היא לעזור לעסקים מכל הסוגים לנהל את הפעילות הפיננסית שלהם בצורה חכמה, מהירה ובטוחה.
דרישות:
ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים יתרון, אך לא חובה!!
רצון להתפתח בעולם העסקי-מסחרי-מכירתי.
יכולת לעבוד בצוות (בקבוצה) - אך גם להיות הישגי ועצמאי במקביל..!
נכונות ללמוד ולהתפתח בעולם המכירות והשירות העסקי
כישורי תקשורת ומכירה מעולים
אנרגיה חיובית ורצון להתקדם בקריירה

נשמע לך מעניין?
הכול זה עניין מקצוענות + רק רצון ללמוד ולהתפתח! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8445453
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
סוג משרה: מספר סוגים
חברה יבואנית מובילה העוסקת בייבוא, שיווק והפצה של מוצרי חשמל ממותגים בינלאומיים מגייסת מנהל /ת קשרי לקוחות
התפקיד כולל:
מענה טלפוני ללקוחות החברה בנושאי -שירות, בירורים ותקלות
עבודה שוטפת מול תוכנת פריוריטי
הנפקת מסמכים -תעודות משלוח/חשבוניות/הוראות שימוש
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד שירות לקוחות- יתרון משמעותי
ניסיון בעבודה על פריוריטי- יתרון
תודעת שירות גבוהה, סבלנות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397518
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה פיננסית בתחום קופות גמל בתל אביב דרוש/ה עובד/ת למערך תפעול ושירות
למשרה מלאה.
התפקיד כולל, בין היתר:
ביצוע תהליכי בק אופיס במערך התפעול של הקופה
מתן שירות טלפוני לעמיתי החברה
טיפול בבקשות עמיתי הקופה
עבודה בשיתוף עם מחלקות נוספות בחברה
דרישות:
ניסיון קודם והכרות עם תחום קופות הגמל יתרון
שליטה בתוכנות אופיס חובה
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון
יכולת עבודה בריבוי משימות ועבודת צוות
תודעת שירות גבוהה
נכונות לשעות נוספות

-נא לציין ציפיות שכר
-תנאים טובים למתאימים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8425917
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסיסנת תוכנה בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
מנתח/ת ומאפיין/ת מערכות מידע מנוסה, לתפקיד משמעותי בארגון ממשלתי יציב ומוביל בתחום תשתיות האנרגיה.
הזדמנות לקחת חלק בעשייה טכנולוגית משפיעה.

תחומי אחריות:
ניתוח ואפיון מערכות מידע פנים ארגוניות.
הובלת פרויקטים בתחום ERP Priority משלב הדרישה העסקית ועד היישום בפועל.
עבודה צמודה עם משתמשי הקצה, מנהלים וספקים חיצוניים.
ליווי פיתוחים, בדיקות, הדרכה ותמיכה שוטפת במשתמשים.
דרישות:
- לפחות שנתיים ניסיון בניתוח ואפיון מערכות מידע חובה.
- ניסיון מוכח עם מערכת ERP Priority חובה.
- יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, הבנה עסקית רחבה ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8399920
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בHR Systems
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד הינו בכפיפות למנכ"ל החברה וכולל אחריות לניהול המערך הלוגיסטי בחברה, הכולל 2 אתרים לוגיסטיים גדולים, מערכי תובלה והפצה גדולים, כמרכז רווח והפסד, תוך ניהול תקציבים ותוך חתירה לרווחיות מקסימלית של הפעילות. בתוך כך, התפקיד כולל אחריות לניהול פעילות תפעולית שוטפת, תוך הטמעת שיטות עבודה ותהליכי שיפור ותוך הקפדה על הביצועים ועמידה במדדים התפעוליים (KPI), בניית תכניות שנתיות, ניהול קשרים עסקיים עם לקוחות החברה, תוך הגדלת שביעות רצונם ונפח פעילותם, ניהול מלאי ובטיחות וכד.

התפקיד כולל אחריות לניהול ישיר של מנהלי ביניים ולניהול עקיף של מאות רבות של עובדים, תוך הטמעת סביבת עבודה נעימה, החותרת למקצוענות ולמצוינות תפעולית.

מיקום המשרה: אזור אריאל.
דרישות:
1. בעל/ת תואר ראשון רלוונטי (תעו"נ/לוגיסטיקה וכד)- חובה.
2. ניסיון מוצלח של 3 שנים לפחות בתפקיד דומה כסמנכ"ל/ית לוגיסטיקה בחברת TPL גדולה (כולל ניהול קשרים עסקיים עם לקוחות בגדלים שונים)- יתרון משמעותי.
3. ניסיון מוקדם יותר של 3 שנים לפחות כמנהל/ת מרלו"ג בחברת TPL גדולה, כיחידת רווח והפסד עצמאית- חובה.
4. ניסיון מוכח בניהול של שכבת מנהלי ביניים רחבה ושל 300 עובדים לפחות- חובה.
5.שליטה מלאה באקסל ובמערכות BI, WMS, ERP - חובה.
6. כישורי מנהיגות וניהול גבוהים, כריזמה אישית, יכולות תכנון וביצוע גבוהים, כישורים אנליטיים חזקים, ניסיון מוכח בניהול הובלת שינויים בתהליכים חוצי ארגון, יכולת עבודה בתנאי לחץ תוך נכונות לעבודה מאומצת מרבות שעות- חובה
7. משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8450979
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בNishapro
סוג משרה: משרה מלאה
חברה מובילה בתחומה מחפשת מנהל /ת פרויקטים מנוסה בעולם מערכות המידע, להובלת פרויקטים אסטרטגיים ומורכבים בתחומי ה HR - והמערכות הארגוניות.

התפקיד כולל אחריות מלאה על ניהול פרויקטים טכנולוגיים משלב הייזום ועד ההטמעה, עבודה שוטפת מול גורמים עסקיים, ספקים וצוותי פיתוח, ותרגום צרכים עסקיים לדרישות ואפיונים טכניים.

תחומי אחריות:

ניהול והובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום מערכות מידע ומשאבי אנוש.
ניתוח צרכים עסקיים וכתיבת אפיונים טכניים (Functional Technical Specs).
ניהול לוחות זמנים, ותיעדוף משימות בהתאם ליעדים עסקיים.
עבודה שוטפת עם משתמשי קצה, מנהלי חטיבות, צוותי IT ושותפים טכנולוגיים.
אחריות על ממשקים בין מערכות
תמיכה ביישום, הטמעה של תהליכים חדשים ושדרוגים במערכות הארגוניות.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול פרויקטים בתחום מערכות מידע לפחות 3 שנים.
ניסיון מוכח בעבודה עם Microsoft Dynamics 365
נסיון ביישום Microsoft Dynamics 365
ניסיון בכתיבת אפיונים טכניים ועסקיים
רקע טכנולוגי והבנה בתהליכי אינטגרציה בין מערכות.
יכולת עבודה מול ממשקים מרובים וראייה מערכתית רחבה.
שליטה מלאה ביישומי Office 365

יתרון משמעותי

נסיון בעולמות ה-HR ובמערכות HRMS

נסיון בארגון גדול או מטריציוני. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8443901
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנס השמת בכירים - סימה מרטין
סוג משרה: משרה מלאה
לארגון ציבורי גדול במרכז (על קו רכבת) דרוש/ה ראש צוות תשתיות אבטחת מידע ותקשורת
משרה מלאה, לא היברידי
ניהול ופיתוח מקצועי של צוות תשתיות אבטחת מידע ותקשורת
אחריות על הקמה תחזוקה ותפעול של מערכות אבטחת מידע ותקשורת [XDR,F5,FW, NAC...]
אחריות כוללת על אבטחת סביבות ענן, Aws, Azure
ארכיטקטורת אבטחת מידע וגיבוש הנחיות אבטחת מידע ביישום פתרונות טכנולוגיים חדשים
הערכת מצב סייבר ובניית תכנית עבודה לטיפול בפערים ובממצאים
ניטור ואכיפת מדיניות אבטחת מידע
ניהול אירועי אבטחת מידע וסייבר
סמכות מקצועית בתחום אבטחת מידע וסייבר
מדובר בתפקיד Handson
דרישות:
ניסיון טכנולוגי מוכח hands-on בתחומים הבאים:
o +Firewall (עדיפות ל-Palo Alto / Fortinet)
o Load Balancers (F5 / NGINX)
o XDR - Cortex/Crowdstrike
o אבטחת ענן, בדגש על AWS (כולל IAM, ‏VPC, ‏Security Groups, ‏WAF וכד')

ניסיון מעשי בבניית ארכיטקטורת אבטחת מידע בסביבות היברידיות OnPrem / Cloud
נדרש ניסיון של 4 שנים לפחות כחלק מצוות תשתיות אבטחת מידע וסייבר בגופים גדולים בעדיפות לניסיון במערך הבריאות
נדרשת אסרטיביות בצד הובלת אבטחת מידע מאפשרת [הבנת הצורך וגיבוש פתרונות אבטחת מידע מתאימים],
זמינות גבוהה,עבודת צוות, יכולת העברת מסרים באופן ענייני ומקצועי, יכולת רתימה והנעה, עבודה בשיתוף פעולה עם שותפים, שירות מקצועי ואדיב.
שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית
יתרון ל:
הסמכות מקצועיות כגון CISSP, CISM, CCSP, AWS Security Specialty
ניסיון בתחקור אירועי סייבר ומבדקי חדירה

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438513
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: מספר סוגים
למועדון ספורט בפתח תקווה, דרושים /ות פקידי /ות ייצוגיים /ות, בעלי /ות יכולת ורבלית טובה, ואהבה לתחום הספורט והכושר.
במסגרת התפקיד: מכירת מנויים לקאנטרי ומתן שירות ללקוחות קיימים.

העבודה במשמרות /משרה חלקית,(כולל סופ"ש).
תנאים טובים למתאים /ה, סביבת עבודה נעימה ובאווירה כיפית.
שכר + בונוסים!
דרישות:
- שליטה מלאה ביישומי אופיס.
- ידע וניסיון בתוכנת ניהול פיזיקל.
- יכולת מכירתית מעולה.
- מוטיבציה גבוהה.
- הופעה ייצוגית.
- יחסי אנוש מעולים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8439789
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו