דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 2.
תחומי עיסוק:
ספקים- קליטת חשבוניות, סגירת מסמכי אב (רכש ות"מ), התאמות, תשלומים בשקים /מסב /העברות.
דיווח לרשויות המיסים, ניכוי במקור, דוחות גיול ותזרים.
לקוחות- הפקת חשבונות וחשבוניות מס, גביה, סגירת מסמכי אב, התאמות, קבלות והפקדות, התאמות בנקים, דוחות גיול ותקבולים לתזרים מזומנים.
אשראי דוקומנטרי, תנועות והתאמות בנקים, דיווח לרשויות מיסים, מלאי, רכוש, חשבונאות חתך, דיווח לחשב / מנהל כספים.
מיקום- באר שבע, עמק שרה
דרישות:
ניסיון של שנה - שנתיים בתחום מחברה.
ניסיון במערכות ERP - יתרון.
שליטה בגיליונות אלקטרוניים וביישומי office.
משרה מלאה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.