דף הבית » כל החברות »  דרושים המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי
המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי

דרושים המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי

תחום עיסוק
רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
כמות עובדים
לא צויין מספר עובדים
מיקום
תל אביב יפו

משרות המרכז הרפואי תל-אביב ע"ש סוראסקי (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמרכז הרפואי לבריאות נפש אברבנל
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה חלקית ומשמרות
התפקיד כולל:
- מתן מענה אדמיניסטרטיבי וניהולי כולל לפעילות המרפאה בשעות אחר הצהריים.
- ניהול עצמאי של יומני הרופאים והמטפלים, כולל זימון תורים, תעדוף ובקרת זמינות.
- ביצוע שיחות ווידוא הגעה למטופלים לצורך צמצום תופעת NO SHOW והבטחת ניצול מיטבי של משבצות התורים.
- ווידוא קיומן של התחייבויות בתוקף לפני הגעת המטופלים, כולל עדכון ובקרה מול קופות החולים.
- תפעול מערכות מידע רפואיות וניהול רשומות: סריקה, עדכון, שליפה וארכוב בהתאם לנהלים.
- סיוע בהפקת סיכומי מחלה/אשפוז והעברתם לגורמים הרלוונטיים.
- מעקב אחר תשובות בדיקות מעבדה ודימות והעברתן לצוות הרפואי ולמטופלים בהתאם לנהלים.
- מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים ברמה גבוהה, תוך שמירה על סודיות רפואית ויחסי אנוש מצוינים.
- טיפול בסגירת מעגלים אדמיניסטרטיביים וכספיים: גביית תשלומים, טיפול בהחזרים, ווידוא סגירת תיקים כספיים וקליטת התחייבויות.
- אחריות לשמירה על רצף טיפולי תקין מול גורמי הרפואה, הפארא-רפואה והמערך המינהלי.
- מתן דיווח שוטף לצוות הניהולי על פעילות המרפאה, בעיות חריגות והמלצות לשיפור תהליכים.

שעות פעילות מרפאת תאגיד הם 4 שעות שבועיות (בימי שלישי משעה 15:00 עד 19:00)
דרישות:
- השכלה: 12 שנות לימוד לפחות.

הכשרה מקצועית:
- תעודת מקצוע במזכירות רפואית המוכרת ע"י משרד הבריאות / משרד העבודה, או
- בוגר/ת קורס לרישום ומידע רפואי, או
- בוגר/ת קורס בקבלת חולים מטעם משרד הבריאות.
- ניסיון קודם: רצוי ניסיון במזכירות רפואית וניהול יומנים רפואיים.
- ידע: מיומנות גבוהה בעבודה עם מערכות מידע רפואיות ותוכנות משרדיות.

שפות:
- עברית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה).
- אנגלית ברמה בסיסית לפחות לצורך קריאת מסמכים מקצועיים.

כישורים אישיים נדרשים
- יכולת גבוהה לניהול זמן, סדר וארגון.
- עצמאות בביצוע משימות ויכולת קבלת החלטות בשטח.
- שירותיות ויחסי אנוש מעולים, תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה.
- יכולת לבצע בקרה ומעקב לאורך זמן ולסגור מעגלי טיפול וגבייה.
- אחריות, דיסקרטיות ושמירה על חיסיון רפואי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442777
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
שם תפקיד: מזכיר/ה מתאמת פגישות לסמנכ"ל ולסוכני החברה
תיאור המשרה:
תיאום פגישות לסוכני החברה ולסמנכ"ל
מענה טלפוני, הדפסות, הקלדות,
הוצאת נתונים ממערכת שדר
הוצאת מידע רלוונטי והכנתו לפגישת סוכן - מבוטח
יכולת ורבלית טובה בכתב ובע"פ - דרישת חובה
נכונות לעבודת צוות
רקע אדמיניסטרטיבי/ מכירתי - יתרון משמעותי


הכנת תיק לבדיקת סוכן
ידע באלמגור הקמת מבוטחים והצעות
הכנת התפתחות פרמיה
מילוי טופסי הצטרפות עם מבוטח
בקיאות בנוהל שמירת רצף ביטוחי
שליחת מיילים / ווטסאפ ופתיחת משימות בשדר למעקב
שעות עבודה: 9 שעות
ימי עבודה: ראשון עד חמישי

על ציר הרכבת
יש חניה
דרישות:
יכולות נדרשות לתפקיד:
הכירות עם מערכות מידע כגון שדר, אלמגור ומערכות חברות הביטוח- יתרון
שליטה באקסל - יתרון
תודעת שירות גבוהה
אסרטיביות
ידע בתחום הפנסיוני / בריאות - יתרון
יכולת איסוף מידע ממבוטח
ניסיון בתיאום פגישות / טלמיטינג / טלמרקטינג - / תיאום פגישות ומזכירות - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8441726
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתפקיד פלוס
סוג משרה: מספר סוגים
מתן שירות פרונטלי וטלפוני למטופלים בנושאים אדמיניסטרטיביים
טיפול כולל בנושא תורים למרפאה
קבלה אדמיניסטרטיבית של מטופלים המגיעים למרפאה והפנייתם לגורמי הטיפול השונים
סיוע למטופל בהשגת מסמכים נחוצים
תיעוד ודיווח על פעולות שבוצעו במרפאה במערכות ממוחשבות
ביצוע משימות משרדיות בהתאם לצורך ולהנחיות

העסקה דרך מקור חוץ בתחילת הדרך לתקופת התנסות
היקפי משרות מלאות / חלקיות לבחירה תלוי סניף ועיר

סניפים פנויים:
פ"ת,גבעתיים, קרית אונו,הוד השרון,ראש העין100%/50%- היקף משרה לבחירה
רמת גן 40%,50%,75%,100%
גבעת שמואל 75% משרה
בני ברק 50% משרה
ראשון לציון 75% / 62% / 100%
שוהם 75% / 100%
רמלה 100%
רמלה לוד התניידות בין מרפאות 100%
אשדוד 100% / 75%
תל נורדאו בת"א 80%
התניידות בין מרפאות בת"א 100% משרה
יד אליהו בת"א 100% משרה
דרישות:
תעודת בגרות מלאה - חובה (למעט ערי: ת"א /חולון /אזור רק שם אין צורך)
ניסיון משרדי קודם או בשירות לקוחות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8414110
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
דרוש.ה כלכלן.ית ליחידה הכלכלית למרכז רפואי גדול בלב תל אביב.
תיאור תפקיד:
ניהול, ניתוח, בנייה ובקרת תקציב המרכז הרפואי על רכיביו השונים.
ריכוז תכניות עבודה של יחידות המרכז הרפואי - מחלקות רפואיות, הנהלה ומטה לרבות הצגת נתוני הפעילות והנתונים הכלכליים | ניתוח פעילות והכנסות המרכז הרפואי, ובקרה אחר פעילויות המרכז הרפואי בתחומים השוני (חדרי ניתוח, מרפאות, אשפוז, מיון).| ביצוע ניתוחים ובדיקות כדאיות כלכלית להרחבת או הוספת שירותים, שינויי שיטות, התייעלות או רכש ציוד | בניית מודלי ניצולות ומכסות פעילות ובקרה אחר היחידות השונות בביה"ח | ייעול וחיסכון בתהליכים שונים בתפעול השוטף בביה"ח | אפיון וניהול דוחות ודשבורדי BI | שותפות בצוות ניהול אקרדיטציה ותכלול פרק הניהול והמנהיגות (JCI) | שותפות בריכוז הפעילות הפיננסית מול משרד הבריאות - מסגרות תקציב על שינוייו, וקטורי בינוי ותקציב רב שנתי.
דרישות:
תואר ראשון בתחום כלכלי
תואר שני - יתרון
הכרות מוקדמת עם מערכת הבריאות (קופות חולים, בתי חולים, משרד הבריאות או האוצר) - יתרון
יכולת לנתח מידע ונתונים. יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, עבודה בעומס ותחת לחץ
יכולת התבטאות והבעה עצמית בכתב ובע"פ ברמה גבוהה, התנהלות עצמאית מול מנהלים, בכירים בבית החולים, הנהלת המרכז הרפואי
שליטה מלאה באקסל
SQL ו Power BI - יתרון
יכולת הנעת תהליכים ומשימות. יכולת עבודה בצוות
משרה מלאה, ימים א'-ה' | נדרשת נכונות לביצוע שעות נוספות (כ-20 בחודש)
* משרה מס #793921 מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437833
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
קרן אור משאבי אנוש
דרושים בקרן אור משאבי אנוש
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחומה במרכז דרוש/ה כלכלן, בקר/ית תקציבי
תיאור התפקיד:
ניהול ובקרה תקציבית שוטפת של פרויקטים ויחידות עסקיות
בניית תקציבים שנתיים ורב-שנתיים
ניתוח ביצועים מול תקציב, זיהוי חריגות והמלצות לשיפור.
בודה מול מנהלי מחלקות, סמנכ"ל כספים וגורמים חיצוניים
הכנת תחזיות, תזרים מזומנים ודוחות להנהלה
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / מנהל עסקים / חשבונאות חובה
ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה יתרון משמעותי
שליטה מלאה באקסל חובה
שליטה בפריוריטי- יתרון
רואה חשבון מוסמך- יתרון
יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, סדר ויכולת עבודה עצמאית, עמידה ביעדים ולוחות זמנים
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8343485
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בCyWayz Recruitment & Outsourcing
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
ארגון בריאות גדול, יציב ומבוסס, מגייס כלכלן/ית להשתלבות ביחידה הכלכלית של המרכז הרפואי.
התפקיד כולל אחריות רחבה על בניית תחזיות, ניתוחים כלכליים, בקרה תקציבית וליווי מנהלים בתהליכי קבלת החלטות.

תיאור התפקיד:
- בניית תחזיות שנתיות (הכנסות/הוצאות) וביצוע ניתוחים כלכליים מעמיקים.
- ניהול ובקרה של תקציבי יחידות ותחומי פעילות.
- הכנת תמחורים ותוכניות עסקיות לשירותים וטכנולוגיות חדשות.
- הצגת נתונים ודוחות להנהלה.
- הובלת פרויקטים אנליטיים עצמאיים ועבודה צמודה עם מנהלי מחלקות ואגפים.

סביבת עבודה אינטיליגנטית, מקצועית ומפתחת עם מגוון אפשרויות קידום והתפתחות!

משרה מלאה א-ה 8:00-16:00
שכר תחרותי ותנאים מצוינים.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי בתחומים כלכליים/פיננסיים -חובה (עדיפות לכלכלה, מנהל עסקים, חשבונאות, סטטיסטיקה או תעשייה וניהול).
- ניסיון של 3-5 שנים ככלכלן/ית או אנליסט/ית פיננסי/ת
- שליטה מצוינת ב-Excel.
- ידע במערכות ERP כגון SAP /BO יתרון.
- יכולת אנליטית גבוהה, דיוק ויכולת עבודה עם מאגרי נתונים גדולים.
- כישורי הצגה ותקשורת מצוינים.
- עצמאות, יוזמה ויכולת לעבוד מול מספר משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8434488
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת לחברת יזמות ובניה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש /ה מנהל /ת בקרה תקציבית ורכש.
מטרת התפקיד:
ניהול ובקרה של תקציבי הפרויקטים בחברה, מעקב אחר ביצוע בפועל מול תכנון, מעקב וריכוז דרישות תשלום אל מול תשלום בפועל והובלת תהליכי הרכש משלב קבלת הצעות מחיר ועד לבקרה על ההתקשרויות מול ספקים וקבלנים.

תחומי אחריות עיקריים:
- ניהול ובקרה תקציבית של כלל הפרויקטים בקבוצה (בנייה ויזמות).
- מעקב שוטף אחר עלויות, התחייבויות, חשבוניות וביצועים.
- עדכון כלל ההוצאות וההכנסות במערכת
- הפקת דוחות תקופתיים על סטיות תקציב וביצועים
- אחריות כוללת על תהליכי רכש: בקשות להצעות מחיר, השוואות מחיר, ניהול מו"מ, והפקת הזמנות רכש.
- עבודה שוטפת מול ספקים, קבלנים, יועצים ומנהלי פרויקטים.
- עדכון, תפעול שוטף ושיפור תהליכים ומערכות.
- בקרה על תהליכי אישור חשבוניות וחשבונות קבלנים.
- ניתוח נתונים והצגת ממצאים להנהלה הבכירה.
דרישות:
- תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / הנדסה תעשייה וניהול / מנהל עסקים.
- ניסיון של 2-5 שנים בתפקיד דומה מחברות בנייה / יזמות / קבלנות.
- שליטה מעולה ב-Excel כולל נוסחאות, דוחות, ניתוחים.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ERP כגון רמדור, בינארית, SAP ועוד
- הבנה מעמיקה בתהליכי רכש והתקשרויות.
- יכולת אנליטית גבוהה, דיוק, אחריות, ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
- יכולת סדר וארגון גבוהים ביותר

יתרונות נוספים:
- ניסיון בהכנת תחזיות תקציביות ותחזיות תזרים.
- היכרות עם דוחות ביצוע מול תקציב.
- רקע בענף הנדל"ן ומחברות בניה חובה

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8409401
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בהמרכז הרפואי תל אביב (איכילוב)
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:קרן השתלמות
למרכז הרפואי ת"א (איכילוב) דרוש.ה חוקר.ת (M.Sc) במרכז לחקר מחלות דרכי העיכול והכבד.
במסגרת התפקיד:
במכרז לחקר מחלות דרכי העיכול והכבדד שמברכז הרפואי תל אביב ובאוניברסיטת תל אביב אנו מחפשים
חוקר.ת בתחומי מדעי החיים או מדעי הרפואה.
נושא המחקר: חקר הקשר בין מערכת החיסון לוויסות תהליכים מטבוליים בהשמנת יתר ובתסמונת המטבולית.
במסגרת התפקיד:
השתלבות בצוות מחקר מוביל העוסק במדע בסיסי ותרגומי בעל ערך קליני משמעותי.
עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות בתחומי האימונולוגיה והמטבוליזם.
סביבת מחקר תומכת ודינמית, עם אפשרויות אמיתיות לצמיחה מקצועית ולפיתוח קריירת מחקר ארוכת טווח.
דרישות:
תואר שני (M.Sc) בעמדעי החיים או במדעי הרפואה.
נכונות לעבוד עם מודלים טרנסגניים בעכברים.
יתרון לניסיון קודם בתחומים אימונולוגיים או מטבולים, בעבודה עם עכברים ולידע בשיטות מולקולריות וב- flow cytometry.

היקף משרה:
משרה מלאה, א'-ה'. 8 שעות עבודה ביום. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8439778
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתפקיד פלוס
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לימוד נושאים רפואיים על פי הצורך (הנשמה, החייאה, אולטר סאונד, לאפרוסקופיה...)
ביצוע סימולציות והדרכות פרונטליות לצוותים רפואיים וסיעודיים
הדרכת סימולציה, כוללת את הרכיבים הבאים:
ניהול סימולציה - הרצת סימולציה לפי תרחיש, תפעול מוניטורים רפואיים וסימולטורים.
תצפית על סימולציה איסוף נקודות למשוב, צפייה במצלמות וסימון נקודות להמחשה בתחקיר.
עיבוד בחירת נקודות למשוב ותחקיר, מתוך הדף תצפית.
תחקיר - ביצוע תחקיר למשתתפים המציף נקודות לשימור ושיפור.
פיתוח סימולציות
פיתוח תרחישים
פיתוח תוצרים מתוקשבים
פיתוח עזרי למידה JOB AIDS
ניהול ממשק מול מומחי תוכן תיקוף תכני למידה מקצועיים
ניהול קורס יישום סילבוס, ממשק למרצים, תכנים ומשתפפים. הפקת לקחים ושיפור למחזור הבא

שעות עבודה ארוכות בימים של הדרכה בבתי חולים רחוקים 7:00 17:00
שכר בין 63-65 ש"ח בהתאם לותק + נסיעות
העסקה דרך מיקור חוץ לתקופה של החלפה לחל"ד
דרישות:
ניסיון משמעותי בהדרכה עדיפות לניסיון בהדרכת סימולציות בקבוצות קטנות למשל: מדריכות סימולטור בצבא.
רקע רפואי: עדיפות לפרמדיק, או אח/אחות, הדרכה בבה"ד 10.
תואר ראשון בביולוגיה או דברים הקשורים לעולם הרפואה יתרון
כל מועמד צריך להיות חזק לפחות באחד משני התחומים הדרכה או רפואה, עדיפות בשניהם.
יכולת קוגניטיבית גבוהה ללמידת תחומי ידע רפואיים מגוונים.
כישורי למידה של חומר מורכב באופן עצמאי.
מולטיטסקינג - העבודה דורשת חלוקת קשב ברמה גבוה תפעול טכני של סימולציה, במקביל לתצפית הדרכתית ועיבוד חומר רפואי.
כישורים טכנולוגיים פתרון בעיות טכניות בזמן אמת.
איש צוות העבודה בממשקים הדוקים ותלות בשאר חברי צוות.
טיפול בהתנגדויות יכולת להטפל בהתנגדויות של צוותים רפואיים וסיעודיים בההדרכות.
אחריות ברמה גבוהה, קביעת סדרי עדיפויות, הבדלה בין עיקר ותפל.
נסיעה להדרכות בכל בתי החולים של הקופה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438320
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במטב עמותה לשירותי טיפול ורווחה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
תנאים נוספים:החזר הוצאות
לעמותת מטב דרוש.ה עובד.ת מקצועי.ת לסניף תל אביב משרה זמנית לפחות לחצי שנה מענק הצטרפות 3000 ש"ח
היקף משרה: מלאה שעות עבודה 8:00-16:00
הגדרת התפקיד: 
- אחריות על מתן מענה ושירות מקצועי לקשישים באזור עליו אחראי.ת
- ניהול צוות באזור (רכזת שירות והשמה, עובד מקצועי נוסף, עובד ביקורי בית)
- ביצוע ישיבות צוות של האזור ופגישות עבודה שוטפות עם הצוות
- ביצוע חפיפה מקצועית לעובדים חדשים הנקלטים באזור עליו אמון.ה
- ביצוע בקרה ופיקוח על תהליכי עבודה באזור: החלפות, אשפוזים, החמרות, סגירת מעגלי טיפול, הגשת יומני עבודה
-אחריות על תכנון וחלוקת העבודה באזור: חלוקת ביקורי בית, חלוקת משימות, בניית תכנית עבודה שבועית בתיאום עם מנהל הסניף
- אחריות לביצוע תכנית שיווק וחיזוק קשרי קהילה מול בטלא, רווחה, קופות חולים ועוד באזור
-  טיפול וגישור במקרים מורכבים שעולים מהשטח (אסקלציה) מול מטופלים, בני משפחה, מטפלות, בטלא ועוד
דרישות:
דרישות:
השכלה אקדמית רלוונטית - תואר ראשון / שני בעבודה סוציאלית, סיעוד, גרונטולוגיה, ייעוץ גרונטולוגי
שליטה ביישומי מחשב
ניסיון בתחום הזיקנה - יתרון
רישיון נהיגה - חובה
תנאים סוציאליים מעולים: א.רכב + דלקן ועוד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8399249
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו