דף הבית » משרות לפי חברות » משרד התיירות
משרד התיירות

    דרושים משרד התיירות

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- משרד התיירות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד התיירות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: אילת
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לבתי מלון באילת דרושים /ות פקידי /ות קבלה
    תנאים טובים למתאימים /ות + אפשרויות קידום ופיתוח!
    אנו מציעים:
    דיור במחיר מסובסד!
    3 ארוחות ביום במלון!
    נסיעות חינם בתוך העיר!
    ניתן לקבל שכר במזומן ומקדמות מידי שבוע.
    דרישות:
    אנגלית ברמה טובה.
    נכונות לעבודה במשמרות, שבתות וחגים! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    צור קשר עם המעסיק
    5550483
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 3 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת תיירות מובילה בתל אביב דרוש /ה רפרנט /ית בק אופיס /תומך /ת אופרציה.
    העבודה בשעות נוחות ובחלל פתוח צעיר ודינאמי ליד עזריאלי /שרונה, שכר גלובלי מתגמל!
    התפקיד כולל:
    - טיפול בלקוחות רשומים.
    - ארגון תיקי מטיילים: גביית תשלומים, ניהול נתונים וטיפול בבקשות.
    - סיוע שוטף בהפקת הטיול.
    - עבודה מול ממשקים מגוונים, צמוד למחלקות אופרציה מכירות ושיווק.
    משרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 9:30-17:30 + משמרת אחת פעם בשבוע עד השעה 19:00. ימי שישי בסבבים של אחת לחודשיים.
    דרישות:
    - שליטה ביישומי מחשב ואופיס.
    - שליטה בשפה העברית ברמה גבוהה.
    - ראש גדול, בעל /ת יוזמה, דיוק והקפדה.
    - נכונות לעבודה מאומצת בסביבה צעירה ודינמית.
    - אוריינטציה שירותית, אדיבות ואחריות.
    - יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי.
    - תחילת עבודה מיידית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5530446
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 8 שעות
    קרן ידע לאקדמאיים במדעי החברה והרוח
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לקרן "ידע" לאקדמאים במח"ר דרוש/ה מנהל/ת אופרציה בעל/ת יכולת הובלה והנעה.
    התפקיד כולל:
    ניהול מערך האופרציה, ניהול עובדים הובלת פרויקטים משלב הייזום ועד הביצוע בשטח.
    * ניהול צוות האחראי על הפרויקטים, הפקת כנסים, סיורים בארץ ובחו"ל קורסים ומלגות.
    * קשר שוטף עם לקוחות ועמיתים, עבודה מול ספקים, סגירת חוזים, תיאום משימות ולוחות זמנים.
    * אחריות ניהולית על רישום משתתפים באירועים השונים, כולל הפעלת מערכות רישום וסליקה,
    * אחריות ניהולית לתפעול אירועים בשטח.
    *ניהול תקציב ובקרה תקציבית שנתית, הוצאת דוחות ניהול
    *בקרה על התוכניות והביצוע, שיפור תהליכים.
    עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בחולון.
    דרישות:
    תואר ראשון -חובה תואר שני- יתרון משמעותי
    ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות- חובה
    יכולת וניסיון בהובלת פרויקטים במגוון ממשקים.
    תקשורת בינאישית גבוהה. עצמאות ויוזמה.
    הכרות עם עולם התיירות, הפקת האירועים והכנסים - יתרון.
    ניסיון בעבודה אינטנסיבית, בריבוי משימות, מול לקוחות וספקים
    שליטה באנגלית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5555480
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד כולל:
    *הכנת חומר מקצועי לקראת ישיבות של המנכ"ל וההנהלה.
    *לימוד ומחקר על נושאים שונים בהתאם לצורך, והכנת תקציר של חומרים מקצועיים שונים, בעברית ובאנגלית, לפי הצורך.
    *קידום פרויקטים ותהליכים. 
    *כתיבת פרוטוקולים, ניסוח מכתבים ומענה לפניות מטעם המנכ"ל.
    *אחראי/ת לסיכום דיוני והחלטות מנכ"ל מעקב ובקרת הוצאתם אל הפועל.
    *ליווי המנכ"ל בישיבות ולסיורים.
    *הכנת מסמכים, קידום נושאים שונים וכל מטלה אחרת בהתאם להחלטת מנכ"ל.
    *ניסוח חומרים עבור המנכ"ל.
    *ביצוע כל מטלה נוספת שתידרש בתחומי התפקיד ולצורכי הרשות וההנהלה.
    *סיוע לעבודת מנכ"ל בכל שעות עבודתו בכלל הנושאים.
    *עבודה בשעות לא שגרתיות.

    המעוניינים/ות ישלחו קורות חיים הכוללים פרטים אישיים, ניסיון תעסוקתי, השכלה, שמות ממליצים וציפיות שכר עד תאריך 14/11/19 תוך ציון שם המשרה.
    דרישות:
    השכלה: תואר ראשון עדיפות בתחום הניהול ו/או מדעי החברה ו/או משפטים.
    תואר שני יתרון.
    ניסיון: יתרון לניסיון בעבודה עם/או במשרדי ממשלה וגופים ציבוריים.
    ניסיון ניהולי קודם יתרון, עדיפות לניסיון בתפקיד דומה.

    דרישות כלליות:
    כישורים: כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה, דייקנות, דיסקרטיות, חדשנות, ייצוגיות, יצירתיות, יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, כושר הנעה וארגון, אחריות, סדר וארגון ברמה גבוהה, ניסיון בעריכה ובכתיבת תוכן, יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים.

    שליטה מלאה בכל תוכנות Office.
    רמת אנגלית טובה מאד קריאה וכתיבה.
    נכונות לשעות עבודה רבות ובשעות לא שגרתיות.
    בעל/ת רישיון נהיגה בתוקף - חובה.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5557511
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    משרה בארגון גדול.
    התפקיד כולל סיוע מנהלי ואדמיניסטרטיבי בכל משימות דסק ארצות דוברות אנגלית,
    תיאום ותפעול לוגיסטי של ביקורי תורמים בארגון,ריכוז נתוני לקוחות ועדכון מסד נתונים ב- CRM, עריכה, תרגום וכתיבה של חומרים למגזין, התכתבות ועבודה מול תורמים פוטנציאליים בחו"ל,הכנת דוחות וריכוז נתונים של דסק ארצות דוברות אנגלית, מענה טלפוני, תיוקים, סריקות ותכתובות.
    עבודה במסגרת השעות שעות: 10:00 - 18:00 כ-4 ימים בשבוע ויום אחד במסגרת השעות 8:00-16:00.
    אפשרות למשרת הורה (7.5 שעות).
    קליטה ישירה לארגון.
    דרישות:
    תואר ראשון.
    אנגלית - ברמת שפת אם, יכולות כתיבה וניסוח גבוהות מאוד!
    עברית ברמה טובה - חובה.
    ניסיון מוכח בעבודה בסביבה ממוחשבת.
    (Outlook, Word, Excel, Power Point).
    דייקנות ויכולת ארגון גבוהה.
    זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות באירועים מיוחדים.
    זמינות למשרה מלאה הכוללת ארבע פעמים בשבוע עבודה במסגרת השעות 18:00 / 18:30. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5576540
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    עבודה בארגון יציב וגדול, התפקיד כולל סיוע מנהלי ואדמיניסטרטיבי בכל משימות המשרד ומדור הכספים, סריקת חומרים והכנסתם ל-CRM, מעקב אחר מכתבי תודה לתרומות מהדסקים השונים, צילום וליווי ביקורים, מענה טלפוני, תיוקים, סריקות, תכתובות, תיאומים ועוד.
    קליטה ישירה לארגון.
    דרישות:
    השכלה תיכונית, אנגלית ברמה גבוהה מאוד /כרמת שפת אם כולל יכולות כתיבה וניסוח גבוהות - חובה.
    עברית ברמת שפת אם.
    ניסיון מוכח בעבודה בסביבה ממוחשבת.
    (Outlook, Word, Excel, Power Point).
    דייקנות ויכולת ארגון גבוהה.
    זמינות למשרה מלאה - 8 שעות עבודה ביום עם אופציה למשרת הורה 7.5 שעות ביום. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5576586
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לרשות המסים בישראל דרושים /ות סטודנטים /ות לתואר ראשון או שני הלומדים /ות במוסד מוכר להשכלה גבוהה וכן סטודנטים /ות הלומדים /ות במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה לעבודה מאתגרת ב"מרכז מידע ושירותים מקוונים של רשות המסים" בירושלים.
    פירוט המשרה:
    *מתן מענה טלפוני לפונים בנושאים מקצועיים.
    *קשר עם משרדי רשות המסים ברחבי הארץ.
    *מתן שירות יעיל ומקצועי.
    למתאימים /ות תינתן הכשרה מתאימה.
    היקף המשרה עד- 96 שעות בחודש.
    תחילת עבודה מיידית.
    שכר הסטודנטים /ות יהיה כמקובל בשירות המדינה בתוספת הוצאות נסיעה ואש"ל כמקובל.
    רק פונים /ות מתאימים /ות ייענו /תיענינה.
    דרישות:
    סטודנט /ית שנה א' או ב' בלבד, לתואר ראשון או תואר שני באחד מהמוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על ידי המל"ג וכן סטודנט /ית הלומד /ת במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה.
    כושר ביטוי בכתב ובעל פה.
    יחסי אנוש תקינים ונכונות לעבודה בצוות.
    מוכנות לעבודה במשמרות.
    עדיפות לדוברי /ות שפה נוספת - ערבית, רוסית אמהרית ועוד.
    עבודה בסביבה ממוחשבת.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5398688
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך