דף הבית » משרות לפי חברות » משרד התיירות
משרד התיירות

    דרושים משרד התיירות

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- משרד התיירות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- משרד התיירות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

     
    משרה בלעדית
    לפני 1 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לארגון ציבורי גדול בירושלים, דרוש /ה מנהל /ת מחלקת שכר.
    תיאור התפקיד:
    - ניהול מחלקת שכר ואחריות על בל היבטי השכר והנוכחות של העובדים לאורך מחזור חיי העובד בארגון כ-5000 עובדים.
    - ניהול צוות חשבי שכר ונוכחות - כ-13 עובדים.
    אחריות וסמכות:
    - הכנת שכר חודשי על כל רכיביו.
    - יישום ובקרה של הסכמים קיבוציים, אישיים והסכמים ייחודיים.
    - עבודה שוטפת מול מוסדות חיצוניים כגון: ביטוח לאומי, מס הכנסה, קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים, קרנות השתלמות, לרבות טיפול בדוחות סוף שנה.
    - מתן מענה שוטף לעובדים בתחום הנוכחות והשכר.
    - הדרכת עובדים בתחום הנוכחות והשכר.
    - חישוב מענקי פרישה לעובדים פורשים ועוזבים.
    - קליטת עובדים במערכת השכר והנוכחות של חילן.
    - טיפול בעובדי קרנות ועובדים על חשבון גורמי חוץ.
    - בקרה על פקודת המשכורת /הקרנות בהנהלת חשבונות.
    דרישות:
    חשב /ת שכר בכיר /ה - חובה.
    תואר ראשון בכלכלה /תעשיה וניהול /מנהל עסקים /ראית חשבון - חובה.
    ניסיון בניהול מחלקת שכר בחברה גדולה לפחות 5 שנים בהיקף של 5,000 עובדים ומעלה - חובה.
    ניסיון מבית חולים - יתרון משמעותי.
    ניסיון עם הסכמים קיבוציים - חובה.
    ניסיון עם מערכות נוכחות ושכר היכרות עם מערכת חילן - יתרון משמעותי.
    שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס, בפרט שליטה מלא של אקסל ברמה גבוהה - חובה.
    ניסיון בעבודה מול ממשקי ביטוח פנסיוני - חובה.
    הכרות עם מערכות ציבוריות - יתרון.
    ידע בדיני עבודה - חובה.
    ידע בהנהלת חשבונות - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6068886
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 20 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    KPMG סומך חייקין ידועה בהיותה מקום נהדר לעבוד בו ולבנות קריירה, KPMG מספקת שירותי ביקורת, מס וייעוץ לארגונים בתעשיות החשובות ביותר של היום.
    הצמיחה שלנו מונעת על ידי מתן תוצאות אמתיות עבור הלקוחות שלנו.
    היא באה לידי ביטוי גם בתרבות שלנו, המעודדת פיתוח אישי, סביבת עבודה ייחודית, מתגמלת, חדשנות ומצוינות.
    KPMG מחפשת כעת יועץ /ת לתחום ביקורת הפנים.
    התפקיד כולל אחריות בתחומים הבאים:
    ביצוע ביקורת פנימית בחברות ו /או ייעוץ למבקרים פנימיים, הכולל בין היתר:
    ביצוע סקרי סיכונים.
    ניתוח בקרות ותהליכים.
    ראייה והבנה מערכתית של תהליכים חוצי ארגון.
    יכולת הצגה ופרזנטציה.
    עבודה מול גורמים בכירים.
    התפקיד כולל נסיעות לחו"ל והגעה ללקוחות ברחבי הארץ.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה /חשבונאות - חובה.
    תואר שני במסלול ביקורת פנימית - יתרון.
    שליטה גבוהה בשפה האנגלית - דיבור, קריאה וכתיבה - חובה.
    שליטה גבוהה בתוכנות אופיס.
    רמה גבוהה באקסל - חובה.
    יחסי אנוש טובים.
    ראייה מערכתית.
    נכונות לנסיעות לחו"ל ובארץ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6088389
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 22 שעות
    עוגן - קרן להלוואות חברתיות בע"מ (חל"צ)
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    עוגן, הקרן להלוואות חברתיות מתרחבת ומחפשת כלכלן /ית מנוסה עם ניסיון בנקאי / פיננסי
    התפקיד כולל:
    ניתוח מידע פיננסי- כלכלי
    הכנת דוחות כלכליים מורכבים
    הכנת חומרים לוועדות אשראי במסגרת בקשת אשראי ודיון שוטף באשראי קיים
    ניתוח תיק לקוח עסקי: דוחות כספיים, פריסת מאזנים, דירוג ותיקוף אשראי (הערכת איכות הלווה) והבנת פעילות לקוח מול סיכונים פיננסים
    ניסיון בניתוחים כלכליים: זיהוי איומים והזדמנויות עסקיות, המלצות על התניות, בחינת מדדי כושר החזר, בחינת סבירות האשראי להון חוזר
    הכרות עם גופים נותני אשראי במשק

    העבודה במשרה מלאה ממוקמת במשרדי עוגן בירושלים
    דרישות:
    -תואר ראשון בתחומי חשבונאות /כלכלה /מינהל עסקים
    -כלכלן /ית עם ניסיון בנקאי או בוחן אשראי מגופים נותני אשראי
    -ניסיון בתחום של ניתוחי נתונים - יתרון
    -שליטה מלאה בExcel
    -אסרטיביות, עצמאות, יכולת למידה עצמית, יצירתיות
    - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6095823
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    מס' משרה: 135270/221
    מהות התפקיד:
    1. אחריות והובלה של כלל הנכסים הדיגיטליים של הארגון בהם: אתרי האינטרנט, רשתות חברתיות: דפי פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד.
    2. בנייה ומימוש האסטרטגיה הדיגיטלית של הארגון.
    3. בניית גאנט פרסומים בהתאם ליעדים והמסרים של הארגון.
    4. ניהול תוכן איתור, ייזום, פיתוח, כתיבה צילום ועריכת תכנים לפלטפורמות הדיגיטל.
    5. קידום והובלת קמפיינים דיגיטליים - ניהול קמפיינים ממומנים, הקמת מיני סייטים ועוד.
    6. ניהול צוות עובדים והנחייה מקצועית ליחידות הרשות.
    7. עבודה מול ממשקים פנים ארגונים וחיצוניים לרבות מנהלים ואנשי השטח בכל הארץ.
    8. ניהול ועבודה מול ספקים חיצוניים משרדי פרסום, יח"צ, חברות הפקה ומעצבים גרפיים.
    9. מעקב וניטור רשתות חברתיות, נתוני גלישה, אנליטיקס בכלל הערוצים וביצוע אופטימיזציה לקמפיינים שבאוויר.
    10. ניהול משברים דיגיטליים ומענה לפניות הציבור ותגובות בפלטפורמות הדיגיטליות.
    11. פעילויות נוספות הקשורות בתחום טיפולו/ה ולפי הוראת הממונה הישיר.
    12. קידום חדשנות דיגיטלית- בחינה ולימוד פלטפורמות וכלים דיגיטליים חדשים.
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועפ"י הנחיית הממונה הישיר.

    ניתן להגיש מועמדות עד ליום רביעי, כה באדר, 9.3.2021
    הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים/ות מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני/ות האוכלוסייה האתיופית ואנשים/נשים בעלי/ות מוגבלות ככל שישנם/ן, כאשר הם/ן בעלי/ות כישורים דומים לכישוריהם/ן של מועמדים/ות אחרים/ות.
    דרישות:
    השכלה: אקדמית-תואר ראשון באחד התחומים הבאים: שיווק, פרסום, תקשורת, מנהל עסקים וכד'- חובה.
    ניסיון: 3 שנים לפחות בניהול זירות דיגיטליות לחברות /ארגונים בערוצים כגון: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אתרי אינטרנט ועוד. שנה לפחות בניהול מטריציוני או ישיר של עובדים ובהנחיה מקצועית בתחום הדיגיטל. רקע וידע רב ומגוון בייזום, כתיבה ועריכת תוכן באוריינטציה דיגיטלית לרשתות חברתיות או/ו אתרי אינטרנט, רקע וידע בהקמה וניהול קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות או/ו מנועי חיפוש, רקע וידע בעבודה עם תוכנות גרפיות ועריכת וידאו, בהנעת תהליכים ועבודה מול גורמים שונים בארגון לרבות מנהלים בכירים, איסוף מידע וצרכים ארגוניים ותרגומם לתוכן ופעולות דיגיטליות, היכרות מעמיקה עם תחום האינטרנט, בניית אתרים, מיני-סייטים, איפיון אתרים וממשקים גרפיים. בניהול ספקים חיצונים כגון: משרדי פרסום, יח"צ, מעצבים ומקדמי אתרים


    דרישות כלליות:
    כישורים: יצירתיות וראייה עיצובית, חשיבה אסטרטגית, יכולת אנליטית וניתוח דוחות, יכולת הנעת ממשקים ותהליכים מול מנהלים בכירים ועובדי ארגון, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, שיתוף פעולה בעבודת צוות, יכולת עבודה בתנאי לחץ, יכולת ניסוח ועריכת תוכן ברמה גבוהה ורהוטה, כישורי ניהול ועבודה בצוות חשיבה אסטרטגית ויכולת אנליטיות גבוהות, יצירתיות, אסרטיביות, ראייה עיצובית, יכולת ביצוע וניהול פרויקטים, תקשורת בין אישית ברמה גבוהה, ראייה מערכתית. ידע נרחב בתחום ה-SEM ה-SEO, ו- Analytics Google.

    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, כושר ביטוי בעל פה, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.

    דרישות נוספות: מקום העבודה במשרדי המטה בירושלים, עבודה בשעות לא שגרתיות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6089437
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: אילת וירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לקבוצת חברות בתחום המלונאות דרוש/ה עבור פרויקט מאתגר ומיוחד בתחום התיירות מנהל/ת מלון.

    התפקיד כולל:
    * אחריות וסמכות על כלל הפעילות במלון.
    * דיווח וכפיפות להנהלה הבכירה ועבודה בתיאום עם מחלקות המטה (שיווק, כספים, משאבי אנוש).
    * בקרה ומעקב שוטפים על הצד העסקי.
    * ניהול צוות העובדים (כ-30 עובדים) לרבות דרג מנהלי ביניים.
    * גיוס עובדים ומנהלים.
    * אחריות על תהליך ההכשרה של הצוות.
    * הובלת הצוות להישגים במסגרת היעדים שנקבעו על ידי ההנהלה.
    * אחריות כוללת לניהול השירות והמכירה ע"י צוות העובדים ועמידה בסטנדרטים שנקבעו על ידי ההנהלה.
    * אחריות לתפעול השוטף של הפעילות בכלל התחומים - לינה, בר, מטבח, אחזקת המבנה, בקרת איכות, שת"פים עם גורמים חיצוניים, ועבודה עם ספקים שונים.
    * נטילת חלק משמעותי בהכנת התקציב השנתי למלון ועמידה ביעדים.
    * אחריות על שיתופי פעולה עם הקהילה המקומית.

    מקום העבודה:
    תקן בירושלים.
    תקן באילת.
    דרישות:
    * ניסיון בניהול עובדים.
    * אנגלית ועברית ברמה גבוהה מאוד.
    * יכולת שימוש במערכות טכנולוגיות מורכבות.
    * ניסיון עבודה בתחום המלונאות.

    מי יצליח /תצליח בעבודה:
    * מי שיש לו/ לה תודעת שירות גבוהה.
    * מוסר עבודה ונכונות לעבודה מאומצת.
    * לא מפחד/ת לקחת אחריות ולהוביל.
    * אחריות אישית יוצאת דופן.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6089331
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    רשות הטבע והגנים
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    מס' משרה: 139206/221
    תיאור תפקיד:
    אחריות לניהול כולל של האתר ותפעול המערכות בו, טיפול בכל היבטי הביטחון והבטיחות באתר, ניהול צוות, העובדים ומשימותיהם.
    מהות התפקיד:
    1. טיפול ופיתוח צוות העובדים באתר, הכשרתם וניהולם לרבות סידור עבודה, הנחיות מקצועיות ובקרה על עבודת הצוות. אחריות לקליטה וחניכה של עובדים חדשים באתר. ביצוע בקרה על ניהול כ"א באתר.
    2. אחריות לתפעול האתר ולתחזוקתו לרבות ביטחון, בטיחות וכיבוי אש.
    3. הכנת תכנית העבודה של האתר ויישום יעדי הרשות באתר על פי תכנית העבודה והמסגרת התקציבית המאושרת.
    4. ניהול ההיבטים הכספיים של האתר לרבות קופה וחנות מכר.
    5. קידום המכירות וניהול מרכז השירות.
    6. אחריות לטיפול בקהל המבקרים ולמתן שירות נאות תוך הקפדה על שמירת ערכי הטבע והמורשת באתר.
    7. אחריות לאכיפת חוקי שמירת הטבע והמורשת באתר.
    8. אחריות לניהול הנושאים המקצועיים והממשקים באתר, בתיאום עם האקולוג המרחבי או המחוזי או עם הארכיאולוג.
    9. מעורבות וקידום תכניות הפיתוח של האתר, ופיקוח על הביצוע בשטח
    10. טיפול בתחום שיווק האתר, הדרכת מבקרים באתר, קשרי גן קהילה, הסברה.
    11. אחריות לחניון הלילה באתר ואירועי ערב (אם מתקיימים באתר), טיפול בחתימת החוזים ופיקוח על הביצוע.
    12. סיוע לפיקוח האזורי על פי הצורך.
    13. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ועל פי דרישת המנהל הישיר.
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום רביעי, יב באדר, 24.2.21
    דרישות:
    השכלה: השכלה אקדמאית בתחום: אכיפת חוק או ידיעת הארץ או מדעי הטבע או הגיאוגרפיה, או תחום רלוונטי אחר. עדיפות לבעל/ת רקע בתחום.
    עובד/ת פנימי/ת בעל/ת ניסיון של 3 שנים בעבודה עם מבקרים, בעבודות שטח ובתנאי שמתחייב/ת להשלים לימודים אקדמאיים בתוך חמש שנים ממועד תחילת הלימודים וזאת בתיאום עם הממונה הישיר.

    ניסיון: 3 שנים בניהול מבקרים או ניהול עבודת שטח או מתן שירות לקהל.

    "עובדים/ות שאינם/ן עומדים/ות בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם/ן למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם/ן למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים/ות אשר אינם/ן עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

    דרישות כלליות:
    כישורים: יכולת ארגונית, כושר ניהולי, תיעדוף משימות, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, יחסי אנוש טובים, בעבודת שטח ואכיפת חוק.
    כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, ידע בתחומי הרשות- ידיעת הארץ, טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון, עמידה בלחצים.

    דרישות נוספות: עבודה בימים ובשעות לא שגרתיות, התחייבות למקום מגורים בסמיכות לאתר, היעדר רישום פלילי, מעבר מבדק אמינות.
    שפות: עברית ברמת שפת אם. אנגלית וערבית- יתרון.
    יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס.
    רישיונות: נהיגה סוג ב.
    התפקיד מחייב קבלת סמכויות פקח.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6068515
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה