תיאור כללי של התפקיד:
המזכירה היא דמות מפתח בארגון, האחראית על ניהול ותפעול שוטף של פעילות הסמנכ"לים, תוך מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית, ארגונית ותפעולית. תפקיד זה מצריך יכולת עבודה תחת לחץ, מולטי-טסקינג, יחסי אנוש מעולים, ייצוגיות ודיסקרטיות ברמה גבוהה.
תחומי אחריות עיקריים:
-ניהול יומנים ותיאום פגישות
-תמיכה אדמיניסטרטיבית
-עבודה מול גורמים בכירים פנים וחוץ-ארגוניים
-סיוע בפרויקטים מיוחדים
דרישות:
-ניסיון קודם כמזכירה בכירה או תפקיד אדמיניסטרטיבי דומה חובה
-שליטה מלאה ביישומי אופיס (Outlook, Word, Excel, PowerPoint) חובה
-יכולת ניהול יומנים מורכבים
-יכולת עבודה תחת לחץ, ניהול משימות במקביל ועמידה בלוחות זמנים
-ייצוגיות
מקום העבודה תל אביב
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.