דף הבית » כל החברות »  דרושים מגדלי עזריאלי תל אביב
מגדלי עזריאלי תל אביב

דרושים מגדלי עזריאלי תל אביב

תחום עיסוק
חנויות / מסחר / קמעונאות
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות מגדלי עזריאלי תל אביב (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים ברב בריח
סוג משרה: משרה מלאה
תפקיד מאתגר, משמעותי ובכיר, האחראי על כלל פעילות השירות וההתקנות של קבוצת רב-בריח החל משלב המסירה ללקוח ועד לשירות שאחרי ההתקנה.
התפקיד כולל ניהול מאות עובדים בפריסה ארצית, הובלת מנהלים אזוריים וצוותי התקנות, שיפור מתמיד של חוויית הלקוח, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים של איכות, מקצועיות ובטיחות המזוהים עם המותג רב-בריח.

תחומי אחריות מרכזיים:

ניהול כולל של מערך ההתקנות, השירות והאחזקה באתרי הלקוחות ברחבי הארץ.

הובלת מצוינות תפעולית ותודעת שירות גבוהה בקרב כלל עובדי החטיבה.

ניהול תקציב, יעדים עסקיים ותהליכי התייעלות.

קידום חדשנות דיגיטלית, מערכות BI ודיווח בזמן אמת.

שיפור תהליכים ונהלי עבודה, ניהול KPI-ים ובקרה שוטפת.

עבודה צמודה עם הנהלת הקבוצה, חטיבות הייצור, הלוגיסטיקה, האיכות והשיווק.

הובלת פרויקטים אסטרטגיים לחיזוק הקשר בין הלקוח למותג רב-בריח.
דרישות:
ניסיון מוכח של לפחות 7 שנים בתפקידי ניהול בכירים בתחום השירות, ההתקנות או התפעול יתרון משמעותי לניסיון מעולמות התעשייה, קבלנות או מוצרי בניין.

ניסיון בניהול מערך רחב הכולל מאות עובדים ומנהלים.

ראייה מערכתית ויכולות הובלה אסטרטגיות לצד גישה אנושית ויכולת הנעה של אנשים.

ניסיון בניהול תקציבים ובקרת יעדים עסקיים.

תואר ראשון חובה, תואר שני יתרון.

אוריינטציה טכנולוגית גבוהה ויכולת ניתוח נתונים.

כישורי תקשורת בינאישית מצוינים, יוזמה ויכולת לקבל החלטות בסביבה דינמית.

המשרה פונה לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8374998
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה
רכז/ת שותפויות ולקוחות

מטה החברה במרכז הארץ


ליווי תיאום ובקרה של תהליכים פנים וחוץ ארגוניים המנוהלים מול שותפים ולקוחות החברה, לאורך כל שלבי הפרויקט (פיתוח, הקמה ותפעול),
התפקיד כולל אחריות לשימור וחיזוק הקשר, עמידה בנהלים וסטנדרטים ארגוניים, ועבודה עם כלל מחלקות החברה לצורך הצלחת הפרויקטים.

תחומי אחריות עיקריים:
תיאום ומעקב שוטף מול מנהלי בשלבי הפרויקט השונים.
ניהול ועדכון במערכת ה- CRM ו-, Monday כולל מעקב אחר משימות ואבני דרך.
ייזום ותכנון אירועי שותפים.
תיווך וטיפול בפניות חריגות או תקלות מול השותפים בשיתוף גורמים מקצועיים בארגון.
עבודה שוטפת מול כלל המחלקות בארגון.
דרישות:
תואר ראשון במנהל עסקים/כלכלה/משפטים או תחומים נוספים רלוונטיים- חובה
ניסיון קודם בניהול לקוחות / שותפויות יתרון משמעותי.
הבנה מסחרית ומשפטית בסיסית של הסכמים ושותפויות.
שליטה במערכו תMonday, CRM וביישומי אופיס- חובה.
יכולת ניהול והנעת ממשקים רוחביים- חובה.
תקשורת בינאישית מעולה, יוזמה ויכולת פתרון בעיות.
יכולת ניהול והפקת אירועים (הרמת כוסית, גזירת סרט ומפגשי לקוחות). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8362987
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמכללה האקדמית תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות כוללת על מתן שירות לוגיסטי המהווה את המעטפת התפעולית לכלל יחידות המכללה בשגרה ובחירום. ניהול האגף כולל: תפעול שוטף של הקמפוס, ניהול לוגיסטי, ניהול מערך הרכש וההתקשרויות, ניהול מערך האירועים, החוזים וההסכמים, ניהול מערך הבינוי והדיור, הביטחון, הביטוח, האבטחה והבטיחות. ניהול צוותים, תהליכים, תקציבים וספקים.
דרישות:
? השכלה אקדמית
? ניסיון ניהולי מוכח של לפחות 5 שנים בתחומי תפעול, לוגיסטיקה, רכש, התקשרויות ובינוי בארגונים של מעל 500 עובדים
? ניסיון מוכח בניהול תקציבים, ספקים והתקשרויותבהיקף של לפחות 25 מיליון
? הכרת החוקים, התקנות ותהליכי העבודה בתחום הרכש במגזר הציבורי
?? קורסים והשתלמויות בתחום הרכש, הלוגיסטיקה והבינוי
? יכולת ניהול והובלת צוותים של לפחות 5 עובדים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8394481
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
לתאגיד בנייה מוביל המתמחה בהפעלת מערכי עובדים זרים בפרויקטים מורכבים, דרוש/ה סמנכ"ל/ית תפעול לניהול כולל של מערך שטח, לוגיסטיקה, שירות ופרויקטים. התפקיד כולל אחריות על ניהול ותפעול כולל של כלל מערכות החברה:

ניהול שוטף של צוות תפעול כולל 3 אנשי שטח

קליטה ושיבוץ עובדים זרים בפרויקטים

ניהול מערך מגורים (הקמה, תחזוקה ותפעול)

ריכוז תחום הדרכות בטיחות והסמכות עובדים

אחריות מלאה על קשרי ספקים, קבלנים ולקוחות

ביצוע סקרי שביעות רצון בקרב לקוחות וקבלנים

ניהול לוגיסטי של דירות מגורים בפריסה ארצית

ניהול מערך שירות ומכירות, כולל טיפול בתקלות וחריגים
דרישות:
ניסיון ניהולי משמעותי בתפקידי תפעול/לוגיסטיקה/פרויקטים חובה

היכרות מעמיקה עם עולם הבנייה, הנדל"ן, השירות והתשתיות

ניסיון מוכח בהובלת תהליכים חוצי ארגון והטמעת שגרות עבודה

ניסיון בעבודה עם עובדים זרים יתרון משמעותי

יכולת ניתוח והבנת תהליכים מורכבים

תודעת שירות גבוהה, גם בתנאי לחץ או חוסר ודאות

חשיבה מערכתית ויכולת שליטה בפרטים הקטנים

תקשורת בינאישית מעולה, אחריות אישית גבוהה

שליטה מלאה באופיס, אקסל חובה

אנחנו מחפשים מוביל/ה בנשמה עם חזון, ביצועיות, יצירתיות ורגליים חזקות בשטח.
הזדמנות נדירה להשתלב בגוף צומח עם השפעה רחבה בשוק הבנייה בישראל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8389396
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בע.ד שמש סאל בע"מ
מיקום המשרה: הרצליה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הנדסה וניהול פרוייקטים בבנייה מאיזור הרצליה, דרוש /ה מזכיר /ה למשרה מלאה לעבודה בסביבה צעירה, מאתגרת ודינאמית!

התפקיד כולל: ניהול מספר יומנים במקביל, מענה טלפוני, פגישות ב-ZOOM, מתן מענה ללקוחות ולעובדים, הזמנות רכש, תחזוקת המשרד, עבודה מול הספקים השונים.

ימי עבודה א'-ה' ללא ימי ו' וערבי חג.
שעות העבודה: 08:30-17:00
דרישות:
ניסיון קודם נדרש.
עבודה בחברות ניהול פרוייקטים בתחום הבניה- יתרון
מגורים בהרצליה- יתרון
תואר אקדמי-חובה
שליטה באנגלית-יתרון
כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות
שליטה במיומנויות מחשב ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת
חריצות סדר וארגון
יחסי אנוש טובים
ייצוגיות
רצינות
תקשורת בינאישית טובה
תודעת שירות גבוהה מאוד ויחסי אנוש טובים
יכולת עבודה בצוות
עמידה בתנאי לחץ
עבודה סימולטנית על מספר פעולות במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8419700
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
לחברת אופנה מובילה דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס !

במסגרת התפקיד:

* אדמיניסטרציה שוטפת.
*  ניהול יומנים ותיאום פגישות.
* עבודה שוטפת מול ספקים/מנהלים.
דרישות:
*  ניסיון קודם מתפקיד דומה - יתרון !
* שליטה מלאה ביישומי (Excell, Word) OFFICE + OUTLOOK .
*  אנגלית ברמה טובה.
*  תודעת שירות גבוהה, ייצוגיות ויחסי אנוש מעולים.
*  יכולת עבודה עצמאית, יוזמה ואחריות אישית.

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8317943
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעידור מחשבים בע"מ
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
ניהול ותיאום מערכתי ניהול יומנים, פגישות, הדרכות וכנסים; בניית לוחות שנה דיגיטליים ומעקב אחר עמידה ביעדים שנתיים.
ממשקי עבודה חיצוניים מתן מענה שוטף לבתי ספר ותיאום ביקורי מדריכים, כולל סיוע טלפוני.
הובלת משימות חוצות-צוותים תכנון, ביצוע ומעקב אחר תוכניות הדרכה ארציות, וובינרים וכנסים מיוחדים.
מעקב ובקרה איסוף וניתוח נתוני הדרכה, הפקת דוחות שבועיים/חודשיים והפקת תובנות לשיפור מתמשך.
בקרת תקציב ונושאים כספיים בקרה תקציבית, אישורי שכר ותשלומים, חידוש חוזים ומעקב הוצאות.
ליווי ותמיכה בצוותי ההדרכה קליטת מדריכים חדשים, שילוב בצוות והקפדה על עמידה בנהלים ארגוניים.
טכנולוגיה וכלים דיגיטליים שליטה בOffice, Zoom וTeams; הפקת והפצת חומרים והקלטות דיגיטליות לצוותים ולשותפים.
דרישות:
ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי / רכזות / ניהול משרד.
שליטה גבוהה באקסל - כולל דוחות, נוסחאות וניתוח נתונים.
יכולת ניהול תקציב ובקרה תקציבית.
שליטה בפלטפורמות דיגיטליות להדרכה מקוונת (Zoom, Teams).
אוריינות והבנה בכלי בינה מלאכותית רלוונטיים - יתרון.
סדר, דיוק, ירידה לפרטים, עבודה עצמאית ויחסי אנוש מצוינים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8435135
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו