דף הבית » משרות לפי חברות » כיל
כיל

    דרושים כיל

    המשרות שלנו (18)
    תחום עיסוק
    ייצור ותעשייה
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות כיל

    הצעות עבודה
    מתוך 2
    נמצאו 18 משרות
    1 ימים
    מיקום המשרה: באר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    התפקיד המוצע הינו עבור משרת מכונאי/ת במוסך אחזקת ציוד מכאני  כבד.
    התפקיד דורש ניסיון קודם בשיפוץ מנועי דיזל, מכונאות צמ"ה/רכב.
    העבודה הינה במשמרת בוקר (7:00 15:30) עם נכונות לשעות נוספות וקריאות חירום.
    דרישות:
    הנדסאי/ת או טכנאי/ת מכונות / רכב.
    מכונאי/ת סוג 3 או מקביל (שלב 12 צה"ל).
    יכולת התמודדות עם חומר טכני באנגלית.
    ניסיון בביצוע איתור תקלות (troubleshooting).
    יכולת לימוד עצמי ועבודה בצוות.
    יתרון יינתן ל-
    ניסיון ניהולי / פיקודי.
    הסמכה לניהול מוסך.
    ידע במחשבים תוכנות OFFICE ו- SAP.
    רישיון נהיגה מעל 15 טון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6034204
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: מפעלי רותם
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ביצוע תחזוקה למכונות הייצור ולציוד הסובב במתקנים לרבות עבודות גירוז וסיכה.
    ביצוע פעילות לאיתור תקלות בציוד מכני.
    ביצוע עבודות פלסטיקה וזכוכית.
    טיפול בתקלות שבר בציוד בהתאם להנחיות יצרן ולמפרטים טכניים ועל פי הנחיות מנהל העבודה.
    ביצוע ביקורת שטח על מנת לאתר תקלות ולוודא תקינות הציוד.
    ביצוע ביקורת יומית לציוד המכאני ועמידה על תקינותו.
    ביצוע טיפולים תקופתיים ואחזקה מונעת בהתאם להנחיות יצרן.
    ביצוע אחזקה מתוכננת לציוד במכאני בהתאם להנחיות מנהל העבודה.
    רישום נתונים וממצאים בטופס בדיקה וטיפולים סטאנדרטי, לרבות רישום מהות התקלה,
    מהות התיקון שבוצע ורישום חלקי חילוף שהושקעו בתיקון התקלה.
    ביצוע עבודות ריתוך לרבות ריתוך צנרת.
    ביצוע עבודות פירוק והרכבת קונסטרוקציה.
    סיוע על פי צורך לצוות האחזקה בהתאם להנחיות מנהל המחלקה.
    נטילת חלק פעיל בפעילויות של צוותי שיפור והגשת הצעות יעול בהתאם.
    פועל /ת באופן מתמיד לשמור על זמינות גבוהה של הציוד והמכונות.
    ביצוע עבודתו תוך שמירה על כללי זהירות ובטיחות.
    דרישות:
    השכלה:
    12 שנות לימוד.
    תעודת הסמכה באחד התחומי האחזקה - יתרון.
    קריאה והבנה של אנגלית טכנית - יתרון.
    ניסיון של שנה לפחות בתחום. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6034295
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברות מקבוצת ICL דרושים /ות סטודנטים /ות להנדסה כימית /הנדסת מכונות /הנדסת חומרים.
    אם את /ה בעל /ת נכונות להתפתח בתעשייה הכבדה מקומך אצלנו.
    השתלבות בעבודת השטח היומיומית ובצמוד למהנדסי ומנהלי החברה.
    התחייבות ליום בשבוע לפחות תמורת תנאים מפנקים.
    קיים מערך הסעות.
    שעות העבודה - 7:00-15:30.
    מיקום: אתרי ICL בדרום.
    דרישות:
    סטודנט /ית שנה ב' או ג' להנדסה כימית/ להנדסת מכונות/ הנדסת חומרים.
    זמינות ליום בשבוע לפחות.
    יכולת עבודת שטח. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6048201
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: דימונה ובאר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ל- ICL רותם דרוש /ה מהנדס /ת אחזקת צמ"כ.
    1. מעקב אחרי זמינות מכאנית לציוד שבאחריות היחידה (משאיות מכרה, מעמיסים אופניים, קטרים של החברה, מערבלי חומר נפץ, מנועי שאיבה באגמים, טרקטורונים וציוד נוסף).
    2. עזרה ומעקב אחרי הוצאה לפועל של תוכנית האחזקה.
    3. סיוע טכני הנדסי לצוות מוסך צמ"כ (בהצעות ייעול ותכנון ותיעוד תפ"מ).
    4. תקציב:
    4.1. סיוע בבניית תקציב אחזקה.
    4.2. מעקב וסיוע לבקרה תקציבית שוטפת.
    4.3. ליווי תהליך רכש חלפים, כלי עבודה וציוד.
    5. רכש והתקשרויות:
    5.1. כתיבת מפרטים וטיפול בדרישות (לצמ"כ כמות חריגה של הסכמים בהשוואה למפעל רגיל).
    6. פרויקטים יזום, כתיבת מסמכי השקעה, הקמה וניהול.
    7. בנייה והתאמה של תוכניות אחזקה לכלים.
    8. תקשורת מול יצרני הציוד והחלפים בחו"ל.
    9. איתור, ניתוח וטיפול בתקלות חוזרות.
    10. מעקב בקרה וטיפול בפעילות מתקנת של אירועי בטיחות, אקולוגיה ועוד.
    11. איתור טכנולוגיות חדשות.
    12. בקרת HK.
    13. שותף /ה בצוות הניהול המקצועי.
    דרישות:
    השכלה וניסיון: תואר ראשון בהנדסת מכונות /מכטרוניקה.
    ניסיון קודם: ניהול ובניית תוכניות אחזקה.
    ניסיון במכונאות רכב או אחזקת צמ"ה או צמ"כ - יתרון.
    כישורים: ניסיון בתכנות בקרים - יתרון, יכולת מנהיגות, רמה מקצועית גבוהה, יכולת ביטוי בכתב ובע"פ. עברית ואנגלית ברמה טכנית גבוהה, אסרטיביות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6109333
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: דימונה ובאר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    אחריות על תהליכי ייצור במתקנים השונים, בדגש על שיפור וייעול מתמיד
    בקרה ושיפור תהליך
    סיוע בפתרון תקלות
    מעקב אחר ביצועי המתקן, פרמטרים תהליכיים איכות וכמות
    ביקורת על פעילות הציוד
    ביצוע מאזנים, זיהוי וניתוח בעיות וחריגות בתהליך
    תכנון תהליכי והנדסי של פרויקטים תוך שימת דגש על חסכון בתשומות
    הדרכת עובדים ועדכון הוראות עבודה
    דרישות:
    תואר ראשון בהנדסת כימיה חובה
    ניסיון קודם:
    ניסיון בתעשייה -שנתיים ניסיון,חובה
    שליטה מלאה ביישומי מחשב חובה
    כישורים אישיים:
    יכולת ניתוח אנליטי
    יכולת עבודה באופן מאורגן, שיטתי ומאורגן
    עצמאות יוזמה ויצירתיות
    יכולת הבנה הנדסית
    כושר ביטוי בעל פה ובכתב
    יכולת עבודה בצוות
    יכולת למידה והנעה עצמית
    גמישות ותמרון בין משימות
    יכולת הסתגלות לשינויים המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6147008
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    4 ימים
    Location: Be'er Sheva
    Job Type: Full Time
    Unit description:
    To direct and control the finance activities of the Phosphate Commodities including: Rotem, YPH, Amfert (Netherlands and Germany), Boulby (U.K) and Rotem-Turkey.
    Areas of responsibility:
    Ongoing support and financial consulting across various units in ICL
    Monitoring of efficiency projects.
    Analyze and prepare optimal business decisions.
    Support the annual Capex budget and LRP processes of the PS division according to the corporate as well as Division schedule and targets.
    Assist in planning and coordination of CAPEX including overseeing and building feasibility studies, NPV, payback and IRR calculations for investment proposals.
    Support the process of reviewing and submitting investment applications in accordance with the company's procedures.
    Economic support in global strategic projects.
    Corporation's schedule and targets, ongoing yearly control and forecasting.
    Requirements:
    Education:
    BA/MA degree (e.g. Economics, Finance).
    Very good business level of English language required.
    Knowledge and Skills.
    Two years of experience in a similar role - Advantage.
    Business acumen.
    Problem-solving skills.
    Interpersonal skills.
    Strong communication skills (both oral and written).
    High motivation.
    Ability to work under pressure, Team player and Flexibility.
    Service oriented.
    Innovative thinking.
    Strategical and analytical way of thinking.
    Control in office software, implementation of new IT systems.
    Control in SAP CO and FI, ANAPLAN knowledge of advantage.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6290395
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: באר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תיאור היחידה / מחלקה:
    מחלקת שכר אחראית על ניהול שכר העובדים בחברות כיל השונות, ניהול עלויות שכר, הסכמי עבודה ופרישה.
    במקביל, מחלקת השכר נותנת שירות ופועלת בממשק ישיר מול מחלקות שונות בארגון כגון: הנהלת חשבונות, משאבי אנוש, שכר והטבות, ביטוח, דיווח כספי ועוד.


    תחומי אחריות:
    תחומי אחריות מרכזיים במסגרת התפקיד:

    ביצוע תשלומי שכר שוטף בהתאם לחוזי העסקה.
    ביצוע תשלומים שנתיים, פרמיות, תשלומים חד פעמיים בהתאם להסכמי העבודה ונהלי החברה.
    חישוב גמר חשבון לעובד בעת עזיבה/פרישה וכן הכנת טופס 161.
    דיווח שוטף לרשויות (מ"ה וביטוח לאומי) ודיווח שוטף לקופות הפנסיה וביטוחי המנהלים
    ניתוח הוצאות שכר ברמה חודשית ורבעונית.
    דרישות:
    השכלה:
    תעודת חשבות שכר.
    תואר אקדמי, עדיפות לכלכלנים.
    ניסיון קודם:
    ניסיון בחשבות שכר.
    ידע וניסיון בעבודה בתוכנת חילן.
    ידע ומיומנויות גבוהות בתוכנות OFFICE, בפרט EXCEL.
    כישורים אישיים:
    יושר, אמינות ודיסקרטיות.
    כושר ניתוח והסקה לוגית.
    דייקנות וערנות לפרטים לצד ראיית מאקרו.
    יכולת ניהול עצמי.
    כישורים ייחודיים:
    נכונות עבודה בצוות.
    יכולת תפקוד בלחצי זמן ועמידה בלוחות זמנים.
    נכונות לעבודה בשעות מרובות.
    הבנה בהכנת דוחות כספיים.
    מאפיינים ייחודיים לעיסוק:
    נדרשת יכולת תפקוד במצבי לחץ ועמידה בלוחות זמנים, בעיקר בזמן סגירת תקופה וסגירת משכורות.
    הכרת הסכמי העבודה בחברות השונות.
    תפקיד זה דורש תשומת לב לפרטים ודייקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6290565
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 13 שעות
    מיקום המשרה: באר שבע
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ל-ICL דרוש /ה כלכלן /ית ביחידת תשלומים.
    1. התאמות בנקים בחברות ICL, רותם, כיל ישראל, מגנזיום, תמי, אשלי, אגרוונט.
    א. סגירת אוטובנק ICL - חשבון המתנהל כחשבון בנק פנימי בין החברות.
    ב. סגירה והתאמה של העברות בין החברות והבנקים.
    ג. סגירה והתאמה של פקודות מסלקה בין החברות.
    ד. סגירה והתאמה של העברות כספיות בין חברות אירופה לחברות בישראל.
    ה. סגירת תקבולים שאינם מלקוחות (חברות ביטוח, תשלומים חוזרים וכיו"ב).
    ו. הוראות קבע.
    ז. סגירת קופות גמל ומוסדות שכר (מקדמות, מפרעות חד פעמיות, שי פנסיונרים, תווים לעובדים).
    ח. עמידה בביקורת רואי חשבון ביקורת ו-SOX.
    2. רישום אש"ל תמי ודשנים.
    3. בדיקה ורישום של כרטיסי אשראי תמי.
    דרישות:
    השכלה: תואר אקדמי בכלכלה.
    ניסיון קודם: ידע במודול FI בתוכנת SAP - יתרון.
    ניסיון בהנהלת חשבונות - יתרון.
    כישורים אישיים: אמינות, חריצות, נאמנות, אדיבות, דייקנות וקפדנות.
    יכולת עבודה תחת לחץ.
    יחסי אנוש מעולים.
    כישורים ייחודיים: ידע וניסיון בתוכנות אופיס.
    אנגלית ברמה טובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6291389
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    יחידת הדיגיטל בחטיבת הדשנים מובילה את פעילות השיווק הדיגיטלי בחטיבה.
    היחידה נותנת שירותים ליחידות השונות (שיווק, מכירות, אגרונומיה, שירות) ברמה הגלובלית והלוקלית בתחומים רבים, בין היתר ניהול אתרי אינטרנט וקידומם במנועי החיפוש.
    תחומי אחריות:
    אחריות על פעילות השיווק הדיגיטלי ברמה גלובלית.
    תכנון תכניות עבודה (גלובליות ולוקליות) לפעילות בצמוד למנהלי השיווק ובהתאם לאסטרטגיה העסקית.
    תכנון תקציבי המדיה ופריסת המדיה הדיגיטלית בפלטפורמות השונות כחלק אינטגרלי מכלל פעילות השיווק.
    הובלת קמפיינים דיגיטליים משלב התכנון ועד לביצוע בפועל כולל מדידה ואופטימיזציה
    מעקב על יישום תכניות העבודה
    הטמעת כלים ושיטות מתקדמות לתמיכה בפעילות.
    ניהול צמוד של סוכנויות הפרסום הגלובליות והלוקליות.
    עבודה צמודה מול מנהלי השיווק ברחבי העולם בניהול פעילויות השיווק הדיגיטליות המקומיות.
    אכיפה והטמעת נהלי עבודה, הטמעת מתודולוגיות ושיטות עבודה לניהול הפעילות.
    מעקב כולל על אפקטיביות הפעילות, ביצועים ויעילות ניצול התקציבים.
    דרישות:
    השכלה:
    תואר ראשון רלוונטי
    ניסיון קודם:
    ניסיון של 3 שנים לפחות בשיווק דיגיטלי בארגון גלובלי ו/או במשרד פרסום ובעבודה מול שווקים בינלאומיים.
    ניסיון קודם בשיווק B2B - יתרון.
    כישורים נדרשים:
    הבנה שיווקית, מוצרית ודיגיטלית רחבה.
    ראייה עסקית, שיווקית וטכנולוגית.
    היכרות וניסיון מוכח בעבודה במערכות הפרסום הדיגיטליות השונות וניהול קמפיינים דיגיטליים גלובליים.
    ידע נרחב וניסיון ב-Google Analytics וכלי CRO
    Data driven
    יכולת עבודה עצמאית, ניהול ממשקים מרובים בתוך הארגון ברמה גלובלית והובלת תהליכים
    יכולת ניהול והנעת ספקים מרובים.
    כושר ארגון וחשיבה מתודולוגית.
    יחסי אנוש מעולים.
    אסרטיביות, יצירתיות.
    ידע ושליטה מעולה באנגלית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6297726
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ניהול פעילות התוכן והנוכחות ברשתות החברתיות ברמה הגלובלית והלוקלית.
    אחריות על בניית אסטרטגיית תוכן ופעילות ברשתות החברתיות בהתאם ליעדים העסקיים, להנחיות המיתוג ולקהלי היעד השונים.
    בניית ערוצי המדיה הגלובליים והלוקליים של החברה.
    בניית תכניות עבודה וגאנטים לפעילות שוטפת.
    סיוע בתכנון תקציבי המדיה לקידום ופריסת המדיה הדיגיטלית בפלטפורמות השונות כחלק אינטגרלי מכלל פעילות השיווק.
    יצירת תכנים בשיתוף הגורמים המקצועיים והנגשתם לקהלי המטרה.
    מעקב על יישום תכנית העבודה ועמידה ביעדים.
    הטמעת כלים ושיטות מתקדמות לתמיכה בפעילות.
    ניהול שוטף של ערוצי הסושיאל מדיה הגלובליים, יצירת תכנים, העלאת פוסטים, מענה לתגובות.
    ניהול צמוד של סוכנויות וספקים.
    עבודה צמודה מול מנהלי המרקום המקומיים והיחידות העסקיות בניהול העבודה השוטפת וניהול הדוק של פעילויות הסושיאל הלוקליות.
    אכיפה והטמעת נהלי עבודה, מתודולוגיות ותשתיות לניהול הפעילות.
    מעקב כולל על אפקטיביות הפעילות, ביצועים ויעילות ניצול התקציבים.
    דרישות:
    השכלה:
    תואר ראשון / לימודי ניהול רשתות חברתיות.
    ניסיון קודם:
    ניסיון של 3 שנים לפחות בניהול פעילות תוכן וסושיאל מדיה בארגון גלובלי ו/או במשרד פרסום ובעבודה מול שווקים בינלאומיים.
    כישורים נדרשים:
    הבנה דיגיטלית ושיווקית רחבה.
    היכרות וניסיון מוכח בניהול פעילות תוכן שיווקי.
    יכולת כתיבה והתנסחות.
    ניסיון מוכח בניהול פעילות סושיאל מדיה בפלטפורמות המובילות - פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, יוטיוב.
    ידע וניסיון בעבודה וניהול קמפיינים במערכות פרסום - יתרון.
    ידע ושליטה מעולה באנגלית.
    יכולת ניהול עצמי והובלת תהליכים.
    יכולת ניהול והנעת ספקים מרובים.
    כושר ארגון וחשיבה מתודולוגית.
    יחסי אנוש מעולים.
    אסרטיביות, יצירתיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6299330
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    מתוך 2

    איפה אנחנו נמצאים?