דף הבית » כל החברות »  דרושים סיבוס פלאקסי
סיבוס פלאקסי

דרושים סיבוס פלאקסי

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות סיבוס פלאקסי (3)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסיבוס פלאקסי
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 8,000-10,000
מה התפקיד כולל?
- קליטה והקלדה של חשבוניות ספקים במערכת Priority, תוך הקפדה על כללים חשבונאיים, נהלים וחוקים רלוונטיים.
- ביצוע תשלומים לספקים בהתאם להסכמים, תוך שמירה על דיוק ועמידה בזמנים.
- מתן מענה שוטף לספקים בטלפון, דוא"ל ופורטל הספקים כולל בירורים בנוגע לתשלומים ושימוש במערכת.
- ביצוע התאמות ספקים, הפקת דוחות כספיים לפי דרישה ובקרה על נתונים.
- תפעול תשלומים באמצעות מס"ב, טיפול בהסכמים חדשים ובהחלפת בעלויות.
- השתתפות בפרויקטים שוטפים במחלקה לפי הצורך.

העבודה ממשרדי החברה בנתניה, משרה מלאה, ימים א'-ה', שעות 8:00-16:00.
דרישות:
- הנהלת חשבונות סוג 2 חובה.
- ניסיון של עד שנה בתחום.
- שליטה מלאה ביישומי Office - כולל Excel ברמה טובה.
- ניסיון קודם בעבודה עם מערכת Priority יתרון משמעותי.
- שירותיות גבוהה, יכולת עבודה בצוות, ויחסי אנוש מעולים.
- דיוק, אחריות, סדר ויכולת עבודה תחת עומס וריבוי משימות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8385539
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סיבוס פלאקסי
דרושים בסיבוס פלאקסי
Location: Netanya
Job Type: Full Time
Implement internal control policies across departments in line with group standards.
Help build, run, and track control plans according to company and group timelines.
Review business processes for compliance with internal policies and regulatory requirements.
Document findings and corrective actions clearly in relevant systems.
Partner with local management and global HQ on control-related activities.
Support ad-hoc projects and departmental initiatives as needed.
Report professionally to the Managing Director.
Requirements:
Up to 2 years of experience in internal control / SOX/audit (including internships or first roles).
Bachelors degree in Economics, Accounting, Business Administration, or Law (mandatory).
Strong Microsoft Office skills, especially Excel.
Familiarity with ERP / CRM or similar systems - advantage.
IT audit/technology controls exposure - advantage.
Excellent analytical and reporting abilities, with high attention to detail.
Able to work independently and with cross-functional teams.
Strong written and verbal communication skills.
High-level proficiency in English

Location: Netanya - On-site
Work Schedule: Full-time
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432102
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בסיבוס פלאקסי
סוג משרה: משרה מלאה
אם את/ה מנהל/ת מוקד או מוביל/ת צוותי שירות, שחי/ה ונושם/ת מצוינות תפעולית ומחפש/ת את האתגר הבא שלך כזה שמשלב אחריות, השפעה רוחבית ועבודה מול גורמים בכירים יש לנו תפקיד בדיוק בשבילך!

במסגרת התפקיד תהיה/י הלב הפועם של פעילות מוקד השירות של סיבוס פלאקסי: חיבור בין החברה למוקד החיצוני, הובלת תהליכי הדרכה, בקרה ושיפור, בניית שגרות עבודה אפקטיביות וניהול המדדים שמעצבים את חוויית השירות ללקוחות מהגדולים והמובילים במשק.
 
תחומי אחריות:
- מהווה הגורם המקשר בין מוקד השירות המנוהל במיקור חוץ לבין סיבוס טיפול בכלל הצרכים והפניות מהמוקד באמצעות המחלקות הרלוונטיות בחברה.
- בנייה וליווי של ממשקים חיצוניים עם המוקד בפעילויות מורכבות וייעודיות (לקוחות מכרזים גדולים כגון: משטרת ישראל, מכבי שירותי בריאות, משרד הביטחון, Cal4gov).
- אחריות על הדרכה והכשרת לעובדים במיקור חוץ ארגון וניהול תוכניות הדרכה חודשיות ושנתיות לעובדי המוקד וביצוע בפועל אל מול גורם הדרכה במוקד.
- אכיפת מדיניות הקפדה על יישום מדיניות והנחיות סיבוס ברמה היומית.
- ניהול מערכת ניהול הידע תפעול ועדכון שוטף של המערכת, לצד בקרה על השימוש בה במוקד השירות.
- ניהול איכות השירות קבלת דוחות בקרת איכות מצוות השירות ופיקוח על שגרות העבודה במוקד, לצורך שיפור חוויית הלקוח בכל ערוצי השירות (טלפוני ודיגיטלי).
- ניהול מדדים (KPI) וביצועים מעקב וניתוח ביצועי המוקדים, לרבות ניהול מדדים יומיים, שבועיים וחודשיים.

היקף המשרה: מלאה, א'-ה', 9 שעות יומיות.
מיקום: נתניה/אתרי מיקור החוץ.


רוצה להוביל, להשפיע ולשדרג את איכות השירות מקצה לקצה? זו ההזדמנות שלך!
דרישות:
- ניסיון של לפחות שנתיים בניהול צוותים ובבקרת שירות לקוחות.
- יכולת ניהול, הנעה והדרכת צוותים.
- ניסיון בניהול פרויקטים ומשאבים.
-מיומנויות תקשורת בינאישית וניהול זמן ברמה גבוהה.
- ידע וניסיון מוכח בתחום שירות הלקוחות.
 
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8439332
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו