דף הבית » כל החברות »  דרושים תמוז סחר (1983) בע"מ
תמוז סחר (1983) בע"מ

דרושים תמוז סחר (1983) בע"מ

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
מעל 100
מיקום
מספר מקומות

משרות תמוז סחר (1983) בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל/ת רכש מנוסה לחברה מובילה בתחום המיחזור והסביבה הירוקה 

התפקיד כולל: 
אחריות כוללת על תחום הרכש בארגון, מקצה לקצה 
ניהול מו"מ והתקשרויות עם ספקים ונותני שירותים בארץ
ביצוע ומעקב אחר הזמנות רכש עד סגירה מלאה
בקרה ואישור חשבוניות
איתור ספקים וקבלני משנה, ניהול התמחרויות
ניתוח דוחות רכש וניהול תקציבי
אחריות על מערכות המידע ושירותי המחשוב


*מיקום: משרדי ההנהלה, רחוב מנחם בגין תל אביב.
היקף: מלאה, א-ה 08:00-17:00. עבודה מהמשרד בלבד, ללא אפשרות לעבודה היברידית, מתאים למועמדים באזור המרכז והסביבה הקרובה למשרדים.
דרישות:
חובה: שליטה מצוינת בפריוריטי (ניסיון עדכני)
חובה: שליטה גבוהה ב-Excel
חובה: ניסיון ברכש ישיר מול ספקים בישראל (לא מכרזים)
חובה: ניסיון בניהול מו"מ והתקשרויות מורכבות
יתרון משמעותי: ניסיון ברכש בתחומי הבנייה והתשתיות 
זמינות מיידית
 
תכונות אישיות נדרשות: סדר וארגון, אמינות ונאמנות, מוסר עבודה גבוה, משימתיות, כישורי מו"מ מצוינים, יכולת עבודה בצוות ובסביבה דינמית, יחסי אנוש מעולים.
 
אם את/ה חי/ה את עולם הרכש ומחפש/ת תפקיד עם אחריות והשפעה מקומך איתנו!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8334874
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
איתור ספקים חדשים ושימור ספקים קיימים.
ניהול משא ומתן להשגת תנאים מסחריים מיטביים.
הוצאת הזמנות רכש ומעקב אחר אספקות.
ניהול הסכמים וחוזים עם ספקים.
עבודה מול ממשקים פנימיים כספים, לוגיסטיקה, ייצור, הנדסה.
הפקת דוחות ומעקב אחר עמידה בתקציב ובמדדי רכש.
דרישות:
ניסיון קודם בתחום הרכש חובה (רכש טכני/ייצור יתרון).
שליטה ביישומי Office ובמערכות ERP ( SAP /PRIORITY/Dynamics) חובה.
יכולת ניהול מו"מ ותקשורת בינאישית גבוהה.
אנגלית ברמה טובה מאוד (קריאה, כתיבה, דיבור).- חובה
סדר, ארגון, יכולת ניתוח והבנת תהליכים עסקיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8328169
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מחב"א מרכז חישובים בין אוניברסיטאי
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה רכז/ת רכש ותפעול בארגון שמבצע רכש בתחומים טכנולוגיים.
תחומי אחריות:
רכש:
תקשורת מול ספקים בתחומים שונים, קבלת הצעות מחיר והפקת הזמנות רכש בהתאם במערכת.
איתור מקורות רכש ויצירת תחרות בין הספקים לקבלת הצעות מחיר מיטביות.
סיוע בבדיקת מענה למכרזים.
עבודה מרובה מול לקוחות הארגון, הפקת הצעות מחיר ללקוחות בהתאם להסכמי הרכש.
מעקב אחר תהליך הרכש "back to back"מקצה לקצה - מהצעת מחיר ללקוח ועד התשלום לספק.
ענן:
עבודה על מערכות הענן השונות.
הפקת דוחות Excel חודשיים על צריכת הענן לפי לקוח ובקרה תקציבית
הפקת הצעות מחיר, גביה ובקרה על תשלומים.
מיקום המשרה: צפון ת"א
דרישות:
נדרש ניסיון של לפחות שנתיים בתפקידי רכש/בקרה תקציבית.
שליטה גבוהה בExcel וביישומי מחשב.
יכולת תכנון, ארגון, תיאום ומעקב, לצד סדר, דיוק ואחריות.
יוזמה ויכולת עבודה עצמאית.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
עברית ברמת שפת אם כולל יכולת הבעה וניסוח בכתב ובע"פ.
אנגלית ברמה גבוהה.
היכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8331007
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
משהב״ט - משרד הביטחון
דרושים במשהב״ט - משרד הביטחון
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור התפקיד:
אחריות על תהליכי רכש משלב קבלת הדרישה עד שלב הוצאת הזמנה והאספקה.
קבלת דרישות הגוף הדורש לביצוע ואחריות להקצאת הנושאים ופקודות הרכש.
הנחייה ופיקוח על תקינות המפרטים והשרטוטים המתקבלים מבחינת התאמתם לצרכי הייצור והרכש.
המלצה בהתאם להוראות, על הקריטריונים הספציפיים, על רשימת הספקים שישותפו במכרז סגור או במו"מ עבור הפריטים המרכזיים והעסקאות שבאחריות המחלקה.
מימוש שיטות ניהול מו"מ, תמחור והתקשרות בעסקות בתחום האחריות עפ"י הקריטריונים המצויים בהוראות ובאישור ועדות הפטור ממכרז.
אישור הוצאת מכרזים והזמנות של מחלקה כמפורט בנהלים.
ניהול מו"מ לקביעת מחיר בעסקות של המחלקה בהתאם לסמכויות הוצאת הזמנות ואחריות לביצוע הבדיקות ההנדסיות והכלכליות בגין העסקאות של המחלקה.
דרישות:
השכלה:
אקדמאית (תואר ראשון) או הנדסאי/ת או טכנאי/ת.

ניסיון:
2-4 שנות ניסיון לפחות בניהול תהליכי רכש/ ניהול מכרזים/ ניהול התקשרויות וספקים.

מיקום המשרה: אזור מרכז
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8345098
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת מר
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד
לקבוצת Mer, קבוצת תשתיות תקשורת ואינטגרציה מובילה דרוש/ה מנהל /ת מכירות. התפקיד דורש שילוב בין חדות עסקית, תחכום ויצירתיות, לצד יכולת אמיתית לבנות קשרים מקצועיים ארוכי טווח עם לקוחות.
במסגרת התפקיד, אחריות על פיתוח, ניהול וסגירת עסקאות מול לקוחות עסקיים בכירים- החל ממנהלי רכש וקניינים, דרך מנהלי פרויקטים ועד למנכ"לים של חברות תשתית מובילות בישראל.

תחומי אחריות:
פיתוח עסקי ויצירת קשרים חדשים מול לקוחות אסטרטגיים בשוק התשתיות.
ניהול תהליך מכירה מקצה לקצה- החל מזיהוי לידים, דרך ניהול מו"מ ועד לסגירת חוזים.
בניית מערכות יחסים ארוכות טווח המבוססות על אמון, הבנה עמוקה של צרכי הלקוח ויכולת לייצר ערך מוסף אמיתי.
התגברות על חסמים ויצירת דרכי גישה חלופיות, חשיבה מחוץ לקופסה לזיהוי נקודת הכניסה המותאמת לפי אופי הלקוח.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנימיים בארגון- שיווק, פרויקטים, הנדסה ותפעול להתאמת פתרונות מיטביים ללקוח.
עמידה ביעדי מכירות שאפתניים והבאת תוצאות מוכחות בשטח.
דרישות:
ניסיון קודם של לפחות 5 שנים במכירות B2B- חובה.
ניסיון בשוק העסקי בניהול תהליכי מכירות מורכבים בהיקפים גדולים.
ניסיון במכירות לשוק התשתיות- יתרון.
יכולת מו"מ ברמה גבוהה, ניהול עסקאות מורכבות והובלת תהליך עד לחתימה.
חשיבה אסטרטגית לצד תחכום בזיהוי דרכי פעולה חלופיות לחדירה לשווקים ולקוחות.
כישורי פרזנטציה ושכנוע מצוינים, נוכחות מרשימה וכריזמה.
עצמאות, יוזמה ויכולת התמודדות עם סביבה עסקית תחרותית ואינטנסיבית.
שליטה מלאה בעברית, אנגלית ברמה טובה מאוד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8317778
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בORO TECH LTD
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
רוצה להוביל את חוד החנית של עולם הגיוס הדיגיטלי? אנחנו מחפשים מנהל /ת תיקי לקוחות שטח סופר-מוכשר/ת, עם תשוקה אמיתית לעולם הגיוס ויכולות בין-אישיות ברמה גבוהה, שיצטרף/תצטרף למשפחה שלנו!
אם אתם חדורי מוטיבציה, אוהבים לפגוש אנשים ולייצר שיתופי פעולה ארוכי טווח,
ויש לכם ניסיון מוכח בניהול קשרי לקוחות B2B מקומכם איתנו!
התפקיד כולל:
בנייה וטיפוח מערכות יחסים אסטרטגיות: ניהול תיקי לקוחות קיימים ומורחבים, תוך העמקת הקשר והבנת צרכי הגיוס הייחודיים של כל לקוח.
זיהוי הזדמנויות עסקיות: איתור ופיתוח פוטנציאל עסקי בקרב הלקוחות הקיימים, והרחבת הפעילות מול חברות מובילות במשק הישראלי.
הובלת תהליכי מכירה מורכבים: הצגת פתרונות גיוס מותאמים אישית (פרסום משרות, מיתוג מעסיק, מוצרי תוכן ועוד), ניהול משא ומתן וסגירת עסקאות.
מתן ייעוץ מקצועי: ליווי, הדרכה וייעוץ ללקוחות בכל הנוגע לאסטרטגיית גיוס אפקטיבית
עבודת שטח: מפגשים פרונטליים שוטפים עם לקוחות בכל רחבי הארץ.
דרישות:
ניסיון של 3+ שנים בתפקיד ניהול תיקי לקוחות שטח ( Customer Success Manager / Account Manager) חובה!
אוריינטציה מכירתית גבוהה וכישורי פרזנטציה ויכולת השפעה מוכחים.
יכולת בניית קשרים בין-אישיים מצוינים ויחסי אנוש מעולים.
תודעת שירות גבוהה ויכולת הקשבה והבנת צרכים.
יכולת עבודה עצמאית לצד עבודת צוות, בסביבה דינמית ומהירה.
כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.
שליטה מלאה ביישומי אופיס (במיוחד Excel ו-PowerPoint).
רישיון נהיגה בתוקף חובה!
יתרונות:
ניסיון קודם מעולם הגיוס/HR Tech.
היכרות עם פלטפורמות CRM. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8265050
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בZap Group
סוג משרה: משרה מלאה
קבוצת ZAP מחפשת מנהל /ת תיקי לקוחות מנוסה, עם ניסיון מוכח בעולם המלונאות.
זוהי הזדמנות להוביל שיתופי פעולה אסטרטגיים עם בתי המלון המובילים בישראל, ולהיות חלק מצמיחה משמעותית של פעילות WEEKEND.

על התפקיד:
יצירת קשרים עסקיים ישירים עם בתי מלון, תוך בניית שיתופי פעולה ארוכי טווח
הובלת תהליכי מכירה מקצה לקצה: ייזום, פגישות, ניהול מומ וסגירת הסכמים
גיוס והובלת שיתופי פעולה אסטרטגיים החל מבתי מלון פרטיים ועד רשתות המלונאות המובילות בישראל
ייצוגיות מרשימה, יכולת תקשורת גבוהה וחשיבה שיווקית עסקית
דרישות:
ניסיון מוכח בעבודה מול בתי מלון / ענף התיירות חובה
יתרון משמעותי למועמדים עם קשרים פעילים ונטוורקינג בענף
יכולת ניהול מומ ברמה גבוהה וסגירת עסקאות מורכבות
ייצוגיות, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת בניית אמון מהירה
חשיבה עסקית וראייה רחבה לצד גישה תוצאתית

זו לא עוד משרת מכירות זה תפקיד אסטרטגי לאנשי/נשות שטח מנוסים, שרוצים להשפיע באמת על עולם המלונאות בישראל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340913
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בDun & Bradstreet
מיקום המשרה: תל אביב יפו ובני ברק
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת Dun & Bradstreet ישראל דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות עסקיים - שטח.
התפקיד כולל בניית תיק לקוחות (SMB + אסטרטגיים).
גיוס לקוחות SMB / אסטרטגיים ו Enterprise חדשים.
יצירת הזדמנויות חדשות והעמקת שיתוף הפעולה.
ניהולי תהליכי מו"מ בעסקאות על מוצרים מקומיים וגלובליים מול מקבלי החלטות בכירים בארגונים.
הבנת צרכי הלקוח ותרגומם לפתרונות החברה בתחום ניהול הסיכונים (אחרי קורס הכשרה)
עבודת שטח המשלבת תיאום פגישות עצמאיות ומתואמות.

התפקיד כולל רכב + לפטופ + סלולאר בהיקף משרה מלאה.
הזדמנות להשתלב ולצבור ניסיון בחברת המידע העסקי הגדולה והמובילה בעולם!
תנאים מעולים הכוללים בונוסים רבעוניים + חופשה בחו"ל ושכר גבוה!
משרדי החברה ברחוב הירקון 5 מגדלי LIFE בבני ברק.
דרישות:
ניסיון במכירות שטח מול המגזר העיסקי - חובה.
ניסיון בניהול מו"מ מול דרגים בכירים- יתרון גדול.
תודעת שירות גבוהה, עמידה ביעדי מכירות אישיים וכמותיים,
אחריות להשתתפות בישיבות צוות מסירת דיווח והגשת דוחות רלבנטיים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8335557
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ברימון שירותי השמה
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
טיפול מקצועי בהזמנות הלקוחות משלב קבלת ההזמנה ועד לאספקתה בפועל, תוך מתן שירות איכותי ללקוחות ושיתוף פעולה רציף עם מחלקות הייצור, גרפיקה והתפ"י.
התפקיד כולל אחריות לניהול ותיאום הזמנות,
עדכון במערכות הפריורטי,
מתן מענה ללקוחות בנושאי סטטוס הזמנה וזמינות מלאי
וטיפול בבעיות או שינויים לאורך התהליך.

משרה מלאה, ימים א-ד 08:00-17:00, ימי ה' 08:00-16:00
שכר ותנאים טובים!!!
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי משמעותי -חובה
שליטה ביישומי Microsoft Office חובה.
ניסיון כנציג/ת שירות לקוחות (B2B או C2B) - יתרון.
היכרות עם מערכת Priority - יתרון.
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8270476
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באו.אר.אס (ראשל"צ)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל מענה טלפוני ודיגיטלי לפניות של לקוחות החברה, עבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת שירות לקוחות וסיוע בהחלפות בעמדות הקבלה.
שעות עבודה: משרה מלאה 07:00-16:00 + שעות נוספות
שכר עד 9K תלוי ניסיון
**יש הסעות מאשדוד ורחובות
דרישות:
בגרות מלאה חובה.
אנגלית ברמה טובה.
ידע ושליטה בכל יישומי ה- OFFICE.
ייצוגיות, שרותיות, ראש גדול, יכולת עבודה בלחץ.
נייד/ת. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8341433
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו