אנחנו מחפשים מנהל /ת משרד עם אוריינטציה לתחום הכספים. תפקיד מפתח בעולם התפעולי של לופה - הלב האדמיניסטרטיבי של הארגון, מנהל /ת ממשקים פנימיים וחיצוניים, דואג/ת לתפקוד שוטף ונעים של המשרד, לתמיכה בהנהלה בדגש על מחלקת הכספים.
- מתן תמיכה שוטפת למחלקת שירות הלקוחות: הפקת חשבוניות, קבלות, בדיקה, אישור והפקת זיכויים ללקוחות.
- הפקדות והתאמות אשראי.
- התאמת לקוחות, מעקב וגבייה.
- הפקת הזמנות רכש וקליטת תעודות משלוח למלאי.
- עבודה צמודה עם מנהלת הכספים, וממשקי עבודה עם מחלקות פיתוח, בית הדפוס, שיווק, שירות לקוחות.
- טיפול בלוגיסטיקה היומיומית במשרד (ציוד משרדי, קבלת דואר, תחזוקת המשרד).
- תמיכה אדמיניסטרטיבית להנהלת החברה וליווי אירועים פנים ארגוניים.
דרישות:
- ניסיון בתחום הנה"ח, רכש וניהול משרד.
- שליטה גבוהה ב-Excel.
- דייקנות, סדר, אחריות ויכולת לעמוד בלוז.
- ניסיון אדמיניסטרטיבי.
- יכולת עבודה בצוות, ממשקים חוצי-ארגון, גישה שירותית ותקשורת בין-אישית טובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.