לחברת רב מסר, המפתחת מערכות מובילות בתחום האוטומציה השיווקית, דפי נחיתה וקורסים דיגיטליים, דרוש/ה נציג/ת תמיכה טכנית בעל/ת הבנה טכנית עמוקה, יכולת שירותית ומוטיבציה!
התפקיד כולל:
- מתן שירות ותמיכה טכנית ללקוחות החברה, במגוון ערוצי התקשורת.
- השתתפות פעילה בהבנת דרישות הלקוחות לצורך שיפור ופיתוח המוצרים של החברה
- עבודה משותפת עם צוותי המחלקות השונות של החברה
- ביצוע פרוייקטים בהתאם לצרכי הצוות והחברה
- השתתפות פרונטלית בהדרכות ובמפגשי חברה תקופתיים.
המוקד פעיל בין השעות 8:30 עד 18:00.
העבודה בחצי משרה או משרה מלאה, במשמרות בוקר וערב של 6 שעות.
זמינות חובה למשמרת חמישי עד השעה 18:00.
יכול להתאים לסטודנטים/ות שיכולים/ות לעבוד לפחות 4 ימים בשבוע.
אנו מציעים: 100% עבודה מהבית, תרבות ארגונית איכותית יוצאת דופן, שכר הוגן, הכשרה מלאה!
דרישות:
- אוריינטציה טכנולוגית והבנה טכנית- חובה!
- הבנה טכנית טובה במערכות מחשוב - חובה.
- יכולת הבנת תהליכים מורכבים - חובה.
- סביבת עבודה ביתית שקטה וחיבור יציב לאינטרנט - חובה.
- כושר ביטוי מעולה בשפה העברית בע"פ ובכתב - חובה.
- יכולת לעבוד בסביבה דינמית ולנהל מספר משימות במקביל.
-היכרות עם API REST - יתרון
- ניסיון והכרת מערכות שיווק דיגיטליות שונות כגון אנליטיקס, פייסבוק, מנג'ר, מערכות CRM, WordPress, SLACK, Jira - יתרון.
-עמידה ביעדי המחלקה כפי שנקבעים על ידי מנהל הצוות.
-יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות, ראש גדול ויוזמה, מיומנויות תקשורת מצוינות, עם יכולת לגלות סבלנות ופתרון בעיות.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.