האקדמיה למתקיני פרקט (DEMOS ACADEMY) מחפשת מתאמת פגישות ואשת אדמיניסטרציה שתצטרף לצוות הצומח שלנו.
התפקיד משלב עבודה מול לקוחות מתעניינים בקורסים, תיאום פגישות ייעוץ ומעקב שוטף אחר לידים, לצד משימות אדמיניסטרציה שוטפות במשרד.
אם את תקשורתית, מסודרת, אוהבת אנשים, ובעלת גישה שירותית עם יכולת הנעה עצמית זה המקום בשבילך.
ניהול שיחות טלפון עם מתעניינים ותיאום פגישות.
מעקב וליווי מתעניינים עד לפגישה.
ניהול טבלאות מעקב ודוחות (Google Sheets / CRM ).
סיוע אדמיניסטרטיבי למנהלי הקורסים (תיאומים, תשלומים, ניירת).
עבודה שוטפת מול ספקים וסטודנטים.
דרישות:
ניסיון קודם בתיאום פגישות / שירות לקוחות / מכירות טלפוניות חובה.
סדר ויכולת ניהול זמנים גבוהה.
שליטה ביישומי מחשב (שיטס, דוקס, ג'ימייל).
יכולת ביטוי מעולה בע"פ ובכתב.
גישה חיובית, שירותית ואנרגטית.
יתרון לניסיון בעבודה עם מערכות שיטס. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.