חברת סלקום Energy מגייסת מומחה/ית תמיכת שירות ומכר לאזור נתניה!
אחריות על תהליכי הניוד של לקוחות החשמל פרטיים ועסקיים.
אחריות על תהליכי המכר ותמיכה בנציגי מכר פרטי ועסקי.
שירות - במקרה הצורך הוצאת שיחה ללקוחות, תמיכה במתן שירות במייל.
מתן מענה מקצועי לנציגי שירות החשמל.
מעקב וניהול הסכמים של לקוחות עסקיים.
בקרה על תהליכי התפעול והבילינג.
עבודת ממשקים מול יצרני חשמל פרטיים ומול נגה.
התפקיד הינו בכפוף למנהלת התפעול.
דרישות:
שליטה ב- EXCEL ברמה גבוהה.
הכרות עם תהליכי שירות ומכר.
נכונות לשעות עבודה מרובות.
יחסי אנוש טובים.
ראש גדול ויכולת ראיה מערכתית.
יוזמה, אחריות אישית ויכולת עבודה עצמאית.
סדר, דיוק ויכולת עבודה תחת לחץ.
תודעת שירות גבוהה.
המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים.
סלקום מעודדת ותומכת בהעסקת עובדים עם מוגבלויות.
המידע שיימסר על ידך ישמש את קבוצת סלקום ו/או סלקום אנרג'י ו/או מי מטעמן כדי לבחון את מועמדותך למשרה וכן למשרות נוספות, לפעולות תפעוליות ולמטרות נוספות. לא חלה עליך חובה למסור את המידע, אך אם תבחר שלא למסרו, לא ניתן יהיה לבחון את התאמתך.
למידע נוסף, כולל אודות המידע שנאסף והשימושים בו, למי המידע עשוי להימסר וזכויותיך לעיון ותיקון מידע אישי, ראה מדיניות הפרטיות של סלקום באתר קריירה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.