דף הבית » כל החברות »  דרושים קבוצת ברדוגו ליאור בע"מ
קבוצת ברדוגו ליאור  בע"מ

דרושים קבוצת ברדוגו ליאור בע"מ

תחום עיסוק
נדל"ן / בינוי / תשתיות
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות קבוצת ברדוגו ליאור בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקטה יזמות
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
קידום וליווי תכניות בנין עיר (תבע) משלב הרעיון ועד לאישור.
הובלה ותיאום של צוותי תכנון: אדריכלים, יועצים וגורמי מקצוע נוספים.
עבודה מול לשכות תכנון מחוזיות ומקומיות, ועדות רישוי וגורמים רגולטוריים.
ניהול מספר פרויקטים במקביל, תוך עמידה בלוחות זמנים, בקרת איכות התכנון, מניעת פערים ומיעוט תיקונים והערות מצד הרשויות.
השתלבות פעילה בפרויקטי התחדשות עירונית ובפרויקטים יזמיים מורכבים.
קידום יעיל של מספר פרויקטים במקביל תוך שמירה על סדר וארגון.
דיווח ישיר ותיאום עם סמנכ"ל התכנון של החברה.
משרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווה
דרישות:
השכלה רלוונטית: אדריכלות / תכנון ערים / הנדסה אזרחית / גיאוגרפיה - חובה.
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בקידום / ליווי תבעות או בתכנון עירוני / רישוי / עבודה מול ועדות תכנון - חובה.
ניסיון ישיר בעבודה מול רשויות תכנון, ועדות רישוי ותיאום יועצים - יתרון משמעותי.
יכולת מוכחת לניהול ממשקים מורכבים עם גורמים פנימיים וחיצוניים.
ראייה מערכתית לצד ירידה לפרטים הקטנים.
יוזמה, עצמאות ויכולת התמודדות עם ריבוי משימות במקביל.
תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.

פרמטרים לבחינה:
- האם יש ניסיון בעבודה כלשהיא בתחום תבעות
- ידע בקריאת תבע
- ניתוח זכויות בנייה
- ניסיון בהכנת דוח כלכלי מול שמאי
- עבודה בתיאום תכנון ראשוני מול יועצים
- הכנת מצגות וידע באקסל
- עבודה מול גורמים ברשויות שונות
- שעות עבודה 8-5 קריטי ללא גמישות
- עבודה מול ועדה מחוזית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403153
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים סטטוטורי

התפקיד כולל רכב, בונוסים גבוהים, אופציות חברה, קרן השתלמות והטבות עובד/ת חברה
מטה החברה במרכז הארץ.
משרה מלאה.


תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build)
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע
קידום ואישור תכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרוייקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו

יש לציין ציפיות שכר. תינתן הזדמנות במכתב מקדים בעת שליחת קו"ח
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים חובה
תואר שני בתכנון ערים יתרון משמעותי
ניסיון נרחב בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים ובפרט קידום תוכניות ברמה הארצית והמחוזית חובה
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים: גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה חובה
רקע בהובלת תהליכים הדורשים שילוב של עולמות תוכן שונים (סטטוטורי, טכני, סביבתי, משפטי) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן יזמית מובילה, העוסקת בפרויקטים מורכבים של מגורים, מסחר והתחדשות עירונית, דרוש/ה מנהל /ת תכנון / אדריכל/ית חברה לניהול תבעות תכנון ורישוי. התפקיד כולל אחריות מלאה על ניהול הליכי תכנון ורישוי לפרויקטים משלב הרעיון, התב"עות ועד היתרי הבנייה.
אדריכל/ית או מהנדס/ת אזרחי/ת מנוסה, עם רקע מוכח בחברה יזמית, בעל/ת ניסיון ישיר בניהול תהליכי תכנון, עבודה מול יועצים ורשויות, ויכולות ניהול מעולות של לו"ז ותקציב.
תחומי אחריות:
ניהול תכנון ורישוי בפרויקטים יזמיים מגורים, מסחר ותעסוקה
ליווי תהליך התב"ע והיתר הבנייה משלב קדם-רעיון ועד אישור סופי
עבודה שוטפת מול יועצים, אדריכלים, ועדות תכנון, עיריות ורשויות
פתרון בעיות תכנוניות וייצוג אינטרסים של היזם בתכנון ובמו"מ
הובלת תהליכי רישוי תוך עמידה ביעדים, לוחות זמנים ותקציב
ייצוג החברה מול גופים חיצוניים, רשויות מקומיות ומחוזיות
פגישות מחוץ למשרד בפרויקטים שונים ברחבי הארץ
דרישות:
דרישות התפקיד:
אדריכל/ית רשום/ה או מהנדס/ת או הנדסאי/ת אזרחי/ת / בניין חובה
ניסיון של לפחות 5 שנים בניהול תכנון ורישוי חובה
ניסיון מחברה יזמית / ניהול ופיקוח חובה
ניסיון בניהול פרויקטים בהתחדשות עירונית חובה
ידע מעמיק בתהליכי רישוי, חוקי תכנון ובנייה, תב"עות והליכי אישור חובה
יכולת ניהול והנעת צוותי יועצים בפרויקטים מרובים
ייצוגיות, כריזמה ויכולת בין-אישית גבוהה
שליטה מלאה בתוכנות Office חובה
שליטה במערכות ניהול ומשימות כמו Monday.com חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8397877
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
נס טכנולוגיות
דרושים בנס טכנולוגיות
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לנס (NESS) דרוש/ה PMO פיננסי.
התפקיד כולל ביצוע בקרות שוטפות על תהליכי עבודה, ניתוח חריגות, איתור פערים והפקת תובנות לשיפור, עבודה מול ממשקים רבים: תפעול, רכש, כספים, מנהלי פרויקטים, מעקב אחר תקציבים, הזמנות, חשבוניות ורכש, ליווי מנהלי פרויקטים בהיבטי רווחיות ועמידה ביעדים.
משרה מלאה, בירושלים.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים חובה.
בעל קורסים או התמחות בתחומי בקרה, ניהול תקציבים או אנליזה- יתרון.
ניסיון של לפחות שנה בבקרה תקציבית / אנליזה / תפעול פיננסי חובה.
יכולת ביצוע ניתוחים אנליטיים והבנה של דוחות כספיים ותקציבים- חובה.
שליטה מלאה באקסל ברמה גבוהה - חובה.
הבנה של תהליכי רכש, ספקים, הזמנות עבודה ובקרת עלויות חובה.
יכולת לביצוע בדיקות כדאיות לפרויקטים, ניתוח תשומות ומרכיבי עלות- חובה.
ניסיון/היכרות עם מערכות  ERP   יתרון.
ניסיון בעולם הרכש- יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8430033
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת דרוש/ה מנהל /ת בקרה תקציבית לתקן חדש במחלקת הכספים.
הקמת מערך בקרה תקציבית למעקב אחר פורטפוליו הפרויקטים המלא של החברה.
בניית והטמעת תהליכים, מדדים וכלים אנליטיים לניהול ומעקב תקציבי.
מעקב שוטף אחר ביצוע מול תכנון זיהוי פערים, התראה על חריגות ומתן המלצות.
עבודה חוצת ארגון מול מנהלי פרויקטים, מטה והנהלה.
ניהול מסמכים והכנת דוחות שוטפים בנוגע לסטטוס הפרויקטים, כולל הפקת דוחות להנהלה ולמטה החברה בחו"ל.
דרישות:
השכלה: כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים / מהנדס/ת תעשייה וניהול חובה.
ניסיון של 4-5 שנים בבקרת תקציב בארגון מוביל חובה.
ניסיון בתחום התשתיות או האנרגיה יתרון.
שליטה מלאה בפריוריטי חובה.
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) חובה.
שליטה מלאה ב-MS Office (אקסל בפרט) חובה.

הצטרפו לחברה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת והיו חלק מתהליך משמעותי בהקמת מערך הבקרה התקציבית! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376996
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
חברה קבלנית מובילה המתמחה בעבודות חשמל מורכבות ותשתיות, עוסקת בפרויקטים עבור רשויות מוניציפליות וגופים ממשלתיים, ומספקת שירותי תחזוקה למגוון רשויות ברחבי הארץ, מחפשת PMO

מטרת התפקיד:
לספק תמונת מצב כוללת, מדויקת ושוטפת של הפרויקטים והפעילות בארגון, תוך ליווי ניהולי ותפעולי של מנהלי הפרויקטים. ה-PMO מהווה גורם מפתח בבקרה תקציבית, הצלבת נתונים בין מערכות, שמירה על סטנדרטים ניהוליים וביצוע תחזוקה שוטפת של מערכות המידע בארגון.

תחומי אחריות עיקריים:
בקרה תקציבית לפרויקטים:
o הקמה ותחזוקה של מסגרות תקציב לכל פרויקט (כולל תתי-סעיפים).
o מעקב אחרי ביצוע בפועל מול תכנון: רכש, עבודה, קבלני משנה.
o הפקת דוחות חריגה, ניתוח מגמות ואיתור מוקדם של סיכונים תקציביים.
o עבודה צמודה עם מנהלי פרויקטים לבקרה תקציבית שוטפת.
הצלבת נתונים ובקרה רוחבית:
o בקרה על נתונים המוזנים למערכת Priority: שעות, קליטות רכש, חשבוניות, תשלומים.
o ביצוע הצלבות בין תחומים: מחסן רכש פרויקט כספים.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול חובה.
ניסיון קודם בתפקיד PMO יתרון לניסיון בחברה קבלנית / פרויקטים בתחום החשמל או תשתיות.
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכת Priority - חובה.
יכולת אנליטית גבוהה ניתוח והצלבת נתונים ממקורות שונים.
הבנה פיננסית ובקרה תקציבית חובה.
שליטה מלאה ב-Excel ודוחות BI (Power BI יתרון).
סדר, דיוק, אחריות עצמית גבוהה ויכולת ראייה מערכתית.
יחסי אנוש טובים, יכולת הנעה של צוותים ללא סמכות ישירה.

שעות עבודה וגמישות:
משרה מלאה. נדרשת נכונות לשילוב בין עבודה משרדית לאתרי פרויקטים בשטח (ביקורת תקופתית).

*המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8437907
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בSecretary
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
לחברת מחקרים יחודית ברמת אביב דרוש /ה כלכלן/ית למשרה מלאה - החלפה לחל"ד.
המשרה לתקופה של לפחות 9 חודשים, עם אופציה להארכה. תחילת עבודה - דצמבר 2025.
שעות העבודה בימים א-ה בין השעות 8-17. אפשרות ליום בשבוע היברידי
המחקרים במגוון תחומים טכנולוגיים, העבודה בצוות.
התפקיד כולל: בקרה תקציבית, הכנת והגשת תוכניות ותקציבי מחקר, דיווחים תקופתיים,
הכנת וליווי ביקורות של הרשות לחדשנות בפורמט דומה לחברות סטארט-אפ,
בקרת מענקי מחקר מגופים שונים ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מינהל עסקים. נסיון בבקרה תקציבית,
נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות - יתרון.
מיומנויות אופיס ברמה גבוהה - בעיקר Excel, נסיון ב- SAP - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה, דיבור, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376043
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
מיקום המשרה: קרית שדה התעופה
סוג משרה: משרה מלאה
הצטרף/י לצוות הנדל"ן והטכנולוגיה הדינמי שלנו כמזכיר/ה במשרה מלאה בין השעות 09:00-17:00.
אנו מחפשים אדם אחראי/ת, מנוסה ופרואקטיבי לפקח ולנהל את המשימות האדמיניסטרטיביות והתפעוליות היומיומיות של משרדנו.
התפקיד כולל:
- דיווח חודשי לרו"ח.
- ניהול וארגון מסמכים.
- ניהול יומן.
- תיאום גיוס וראיונות.
- ניהול הליכי סיום העסקת עובדים וקליטת עובדים חדשים. 
- פיקוח על בקשות חופשה ופרוטוקולי בריאות ובטיחות.
- ניהול שעות עבודה והחלפות עובדים.
- פיקוח על הוראות קבע והצעות מחיר של ספקים.
- פיקוח וניהול תהליכים כספיים, מסמכי חברה, ספקים וכו. 
- ניהול ספקים, בחירת ספקים, הצעות מחיר, בדיקת הסכמים, בדיקת סדירות בעבודה בהסכמים, ניהול סיכונים.
הצטרפו אלינו לתפקיד קריטי זה שבו תהיו חלק בלתי נפרד מהצוות שלנו.
עדיפות להתחלה מיידית!
העבודה במשרה מלאה - 09:00-17:00 בקרית אונו.
דרישות:
- שליטה ב-MS Office (MS Excel ו-MS Outlook, בפרט).
- יכולות ארגון ותכנון חזקות.
- כישורי ניהול זמן מצוינים ויכולת ריבוי משימות ותעדוף עבודה.
- יכולות תקשורת מעולות בכתב ובעל פה.
- עין חדה לפרטים ובקרת הסכמים. 
- תשומת לב לפרטים וכישורי פתרון בעיות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424684
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
מיקום המשרה: קרית שדה התעופה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה בתחומה דרוש /ה עוזר /ת אישי /ת למנכ"ל
התפקיד כולל:
ניהול יומנים, תיאום פגישות וסיכומי ישיבות.
אדמיניסטרציה משרדית.
התנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
סיוע בפרויקטים רוחביים שונים ומגוונים.
הכנת מצגות.
עזרה שוטפת למנכ"ל הרשת.
העבודה במשרה מלאה באיירפורט סיטי.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה
אנגלית ברמה גבוהה יתרון
יכולות מולטיטסקינג, חריצות, אחריות אישית.
ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון ועבודה מול ספקים
שליטה ביישומי Office לרבות Excel ו- Power Point
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8401278
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקבוצת פוקס
מיקום המשרה: קרית שדה התעופה
סוג משרה: משרה מלאה
ניהול יומנים, תיאום פגישות וסיכומי ישיבות.
אדמיניסטרציה משרדית.
התנהלות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים.
סיוע בפרויקטים רוחביים שונים ומגוונים.
הכנת מצגות.
עזרה שוטפת למנכ"ל הרשת.
העבודה במשרה מלאה באיירפורט סיטי.
הפרטים שיימסרו ישמרו במאגרי המידע של החברה בהתאם למדיניות הפרטיות. פרטים נוספים באתר הדרושים של קבוצת פוקס dreamjobs
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה
אנגלית ברמה גבוהה יתרון
יכולות מולטיטסקינג, חריצות, אחריות אישית.
ניסיון בניהול פרויקטים חוצי ארגון ועבודה מול ספקים
שליטה ביישומי Office לרבות Excel ו- Power Point המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8341148
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו