התפקיד כולל:
שירות לקוחות: מענה ללקוחות בתכתובות וואטסאפ, בדוא"ל, באתר ובטלפון.
קבלת קריאות שירות מלקוחות / דיירים, בירור, טיפול בקריאות שירות.
עריכת הצעות מחיר לפי הצורך, העברתן עבור סגירת העסקה.
הפעלת טכנאי שירות לקוחות, קביעת עדיפויות, שיבוץ קריאות שירות ובקרתן.
טיפול ותיאום בין מחלקתי לתיקון / ייצור מחדש, רכש במידת הצורך, ואספקת המוצרים לטכנאי להתקנות.
סגירה ובקרת קריאות שירות, הפקת דו"חות שירות בהתאם לדרישות ההנהלה.
חיוב לקוחות, גבייה מלקוחות.
משרה מלאה בין הימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00 ללא ימי שישי!
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - חובה
ניסיון קודם בעבודה בחברת בנייה - יתרון משמעותי
עבודת מחשב: ידע וניסיון בעבודה בתוכנת שירות לקוחות, רצוי ב"חשבשבת", באפליקציית שירות, ב"אופיס- חובה
אישיות: גישה שירותית, אדיבות, סבלנות, אסרטיביות, אמינות, חריצות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.