תהליך הרכש- ביצוע הזמנות, קבלת סחורה (קליטה במערכת, קבלת הצעות מחיר, משא ומתן עם ספקים וניהול קשרים מולם.
מעקב ובקרה- מעקב אחר הזמנות, אספקות, עמידה בדרישות איכות והתאמה לנהלים.
ניהול מחסן- ניהול ותפעול מחסנים, מעקב אחר מלאים במקררים, מקפיאים ומועדי אספקה.
עבודה מול מחלקות המלון- עבודה שוטפת מול מחלקות פנימיות כמו מטבח, משק, כספים, הנהלה.
דרישות:
ניסיון קודם כקניין/ית רכש - ניסיון במלונאות/ מסעדנות - יתרון.
יכולות ניהול משא ומתן,
ביקורתיות ואסרטיביות,
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה,
יכולת עבודה עצמאית ובצוות,
סדר וארגון.
שליטה ביישומי Office.
ניסיון במערכת פריוריטי -יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.