מחלקת מיסוי בינלאומי של פירמת BDO מחפשת מנהל /ת אדמיניסטרציה עם ראש גדול, תקשורת בין-אישית מצוינת ויכולת תפעולית גבוהה, לתפקיד מגוון ומשמעותי בצוות מקצועי ונעים.
מהות התפקיד:
תיאום פגישות וניהול יומנים באאוטלוק למספר שותפים
ביצוע גבייה מלקוחות בינלאומיים.
מעקב ובקרה אחר תהליכים ופרויקטים חדשים כולל טיפול במסמכים שוטפים, תיעוד ומעקב באקסלים משותפים והנעת תהליכים עד לחתימות סופיות.
עזרה ומענה שוטף לצוות האנליסטים במחלקה
ועוד..
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי תוך דגש על מענה ללקוחות ותיאום פגישות מורכבות- חובה!
שליטה מלאה בתוכנות Office בדגש על Outlook, Word ו-Excel
אנגלית ברמה טובה קריאה, כתיבה ודיבור - חובה!
סדר, ארגון, אחריות ויכולת עבודה עצמאית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.